tjejlan, girls-only *tihi*|Page 8|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
tjejlan, girls-only *tihi*
-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
sp_UserOfflineSmall Offline
567661
March 12, 2004 - 12:35 pm
sp_Permalink sp_Print

SerXes wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Tjejer med p-film på bla bla bla, lite mer bla bla bla bla bla bla...
Världen håller på att förrändras.. Bring me back to the wonderfull world of 1700.....

Sex just hasn't been the same since women started enjoying it.

There you said something true.. Bring me back to my pirate ship and call me by the term captain crow.. I will plunder and take the girls that I find soothing.

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
567663
March 12, 2004 - 12:37 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hmmm... Måste vara nått annat då... De är helt enkelt bara konstiga.. :cy:

Ahh, din första inblick i det vuxna helvetet...;)

Jag har levt i de "vuxna helvetet" ett bra tag nu. Så jag vet vad det innebär...
Men jag tycker ändå du är obefogat bitter mot det andra könet, berätta nu för oss, dina trogna vänner här på nh så ska vi torka dina tårar å försöka laga ditt brustna hjärta.

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
567676
March 12, 2004 - 12:57 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hmmm... Måste vara nått annat då... De är helt enkelt bara konstiga.. :cy:

Jag har levt i de "vuxna helvetet" ett bra tag nu. Så jag vet vad det innebär...
Men jag tycker ändå du är obefogat bitter mot det andra könet, berätta nu för oss, dina trogna vänner här på nh så ska vi torka dina tårar å försöka laga ditt brustna hjärta.

Åhnä, jag vill inte fylla upp hela forumet med allt elände denna gamla bittra själen har upplevt. Det räcker med att jag skvalpar ur en droppe gift lite då och då. Det räcker för att man skall kunna fylla på med nytt svek och elände...;)
Men nu skall vi nog försöka komma tillbaka till ämnet. Allvarligt talat har jag funderat en hel del på det här med varför det är så sällan tjejer intresserar sig för datorer. Hårdvarusidan kan jag förstå, då killar i allmänhet har ett fjånigt intresse av att plocka sönder saker, men varför är det så få tjejer som inser skitsnackspotentialen?

Vaniljflickan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1231
567677
March 12, 2004 - 12:57 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hmmm... Måste vara nått annat då... De är helt enkelt bara konstiga.. :cy:

hehe... kråkan, du måste bli varse generationsklyftan som finns här och lägga band på din spontana framtoning. Vissa saker vågar man knappt föra en dialog med sig själv om, än mindre basunera ut i ett hårdvaruforum för allmän granskning. 😉

Vaniljflickan
Kommer du hit ofta?
Medlem
567684
March 12, 2004 - 1:07 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: Allvarligt talat har jag funderat en hel del på det här med varför det är så sällan tjejer intresserar sig för datorer. Hårdvarusidan kan jag förstå, då killar i allmänhet har ett fjånigt intresse av att plocka sönder saker, men varför är det så få tjejer som inser skitsnackspotentialen?

Lägg av! Försöker du uppmana till reklam för jämnare könsfördelning? Förstår du inte vikten av den uppskattning vi (3?) får här som underrepresenterat kön? Genast när man hittat sin lilla grotta där man som tjej får leka "tuppen i hönsgården" kommer det något överbeläst K-märkt miffo och ska plantera ett nytt tänk. Håll mun! 😉

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
567686
March 12, 2004 - 1:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Vaniljflickan wrote: [quote=denstore] Allvarligt talat har jag funderat en hel del på det här med varför det är så sällan tjejer intresserar sig för datorer. Hårdvarusidan kan jag förstå, då killar i allmänhet har ett fjånigt intresse av att plocka sönder saker, men varför är det så få tjejer som inser skitsnackspotentialen?

Lägg av! Försöker du uppmana till reklam för jämnare könsfördelning? Förstår du inte vikten av den uppskattning vi (3?) får här som underrepresenterat kön? Genast när man hittat sin lilla grotta där man som tjej får leka "tuppen i hönsgården" kommer det något överbeläst K-märkt miffo och ska plantera ett nytt tänk. Håll mun! 😉

Det är så typiskt kvinnor! Jämlikhet när det passar dem! Bär era väskor själv, och räkna inte med gratis drinkar i fortsättningen. Inga fler tulpaner och absolut inget gullande. Manskamp nu!:D

Marajjah
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 46
567700
March 12, 2004 - 2:48 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Marajjah][quote=DraGoN][quote=Marajjah]

Oooooo... de där tålde jag inte.... :gunsfire:

HAHAHA 😛 😛 😛 😛 Skjut på 😀

Ooo Marajjah´s kicking ass.. 😉

Har inte din pappa och mamma sagt till dig att man inte skall sikta på äldre personer...
Det finns en anledning att gamla revolvermän blir just gamla....;)

Gamla & sega så skiten studsar 😉 :eye:

DraGoN
Member
Medlem
Forum Posts: 3294
567704
March 12, 2004 - 2:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Vaniljflickan wrote:

Vaniljflickan visar sitt RÄTTA JAG 8) 8) 8) :va: :va: :va: :rollsmile:

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
567745
March 12, 2004 - 3:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Vaniljflickan wrote:
hehe... kråkan, du måste bli varse generationsklyftan som finns här och lägga band på din spontana framtoning. Vissa saker vågar man knappt föra en dialog med sig själv om, än mindre basunera ut i ett hårdvaruforum för allmän granskning. 😉

Vi är alla en enda stor familj här på nh, som brödrer å systrar.. wink
Klart vi kan dela med oss av våra bäsvär så vi alla kan hjälpa att bära dem..
Men det är klart att vågar man inte nes diskutera sånt med sig själv så ligger nog problemet djupare å du,, ehm,, menade den personen måste få lite mer mersonligt stöd där nån snäll, trvelig, mysig, å förtroende ingivande person bör besöka så denna kan stötta i de svåra stunderna å hålla handen när hon/han går till argumentation mot sig själv å sina egna känslor.
Jag är alltid spontan, därför människor ibland tar avstånd.. Inget jag kan göra nått åt.. 😛

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
567765
March 12, 2004 - 3:56 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: Det är så typiskt kvinnor! Jämlikhet när det passar dem! Bär era väskor själv, och räkna inte med gratis drinkar i fortsättningen. Inga fler tulpaner och absolut inget gullande. Manskamp nu!:D

hur ska vi kämpa? De flesta killar har iaf en brud som skulle kunna få honom att göra vad som helst, så det är bara att inse kvinnorna har den egentliga makten. Men jag håller med dej till viss del.

Marajjah
Medlem
567780
March 12, 2004 - 4:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag kan ju meddela alla att jag inte kommer vara tillänglig denna helgen för att jag ska på LAN.. HELA helgen. Ikväll till på söndag. Adjö!

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
567785
March 12, 2004 - 4:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Marajjah wrote: Jag kan ju meddela alla att jag inte kommer vara tillänglig denna helgen för att jag ska på LAN.. HELA helgen. Ikväll till på söndag. Adjö!

va kul jag skulle också på lan men det blev inställt 🙁

SerXes
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 148
567813
March 12, 2004 - 4:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Marajjah wrote: Jag kan ju meddela alla att jag inte kommer vara tillänglig denna helgen för att jag ska på LAN.. HELA helgen. Ikväll till på söndag. Adjö!

Oj vad jag kommer sakna dig. Vet inte riktigt vad jag skall ta mig till faktiskt.........

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
567824
March 12, 2004 - 4:48 pm
sp_Permalink sp_Print
[Image Can Not Be Found]

101...

Marajjah
Medlem
567881
March 12, 2004 - 5:31 pm
sp_Permalink sp_Print

SerXes wrote: [quote=Marajjah]Jag kan ju meddela alla att jag inte kommer vara tillänglig denna helgen för att jag ska på LAN.. HELA helgen. Ikväll till på söndag. Adjö!

Oj vad jag kommer sakna dig. Vet inte riktigt vad jag skall ta mig till faktiskt.........

Mest bara för överskriftens skull jag skrev de..... :snurr:

Marajjah
Medlem
567882
March 12, 2004 - 5:32 pm
sp_Permalink sp_Print

fastbullit wrote: [quote=Marajjah]Jag kan ju meddela alla att jag inte kommer vara tillänglig denna helgen för att jag ska på LAN.. HELA helgen. Ikväll till på söndag. Adjö!

va kul jag skulle också på lan men det blev inställt 🙁

Inte lätt... de ska bli kul 🙂

Pierre C
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 804
567948
March 12, 2004 - 7:09 pm
sp_Permalink sp_Print

HuGGe wrote: [quote=Dry_Ice]Ne, Lan med killar, "fritid" med tjejen

Det låter som det bästa alternativet enligt mig :blink:

Mig med! Och tjejerna går självklart före!

DraGoN
Member
Medlem
Forum Posts: 3294
568042
March 12, 2004 - 8:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Ha de så kul lilla tös... Good Luck att döda alla i UT....

Vaniljflickan
Kommer du hit ofta?
Medlem
568075
March 12, 2004 - 8:46 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote:
Det är så typiskt kvinnor! Jämlikhet när det passar dem! Bär era väskor själv, och räkna inte med gratis drinkar i fortsättningen. Inga fler tulpaner och absolut inget gullande. Manskamp nu!:D

Tsss, du vet lika bra som jag att när du väl är lindad kring lillfingret blir du allt ifrån bullbakande hemmafru i köket till undernådig stövelslickare! Jag kan faktiskt skruva i en glödlampa själv, fast det är enklare att skrika "eeeeh hjälp - kan inte!". Vissa traditioner vill jag dock inte tumma på. Gratis drinkar och tulpaner är inte ett privilegium utan en rättighet!!! (nu blir jag svartlistad hos alla rödstrumpor)

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
568081
March 12, 2004 - 8:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Tulpaner.. 😕
Bah! Va är det för skit?

Jag ger 1 eller 3 röda rosor i stället, det brukar vara uppskattat. 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 176
Currently Browsing this Page:
6 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL