February 12, 2002
SerXes wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Tjejer med p-film på bla bla bla, lite mer bla bla bla bla bla bla...
Världen håller på att förrändras.. Bring me back to the wonderfull world of 1700.....
Sex just hasn't been the same since women started enjoying it.
There you said something true.. Bring me back to my pirate ship and call me by the term captain crow.. I will plunder and take the girls that I find soothing.
February 12, 2002
denstore wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hmmm... Måste vara nått annat då... De är helt enkelt bara konstiga.. :cy:
Ahh, din första inblick i det vuxna helvetet...;)
Jag har levt i de "vuxna helvetet" ett bra tag nu. Så jag vet vad det innebär...
Men jag tycker ändå du är obefogat bitter mot det andra könet, berätta nu för oss, dina trogna vänner här på nh så ska vi torka dina tårar å försöka laga ditt brustna hjärta.
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hmmm... Måste vara nått annat då... De är helt enkelt bara konstiga.. :cy:
Jag har levt i de "vuxna helvetet" ett bra tag nu. Så jag vet vad det innebär...
Men jag tycker ändå du är obefogat bitter mot det andra könet, berätta nu för oss, dina trogna vänner här på nh så ska vi torka dina tårar å försöka laga ditt brustna hjärta.
Åhnä, jag vill inte fylla upp hela forumet med allt elände denna gamla bittra själen har upplevt. Det räcker med att jag skvalpar ur en droppe gift lite då och då. Det räcker för att man skall kunna fylla på med nytt svek och elände...;)
Men nu skall vi nog försöka komma tillbaka till ämnet. Allvarligt talat har jag funderat en hel del på det här med varför det är så sällan tjejer intresserar sig för datorer. Hårdvarusidan kan jag förstå, då killar i allmänhet har ett fjånigt intresse av att plocka sönder saker, men varför är det så få tjejer som inser skitsnackspotentialen?
August 22, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hmmm... Måste vara nått annat då... De är helt enkelt bara konstiga.. :cy:
hehe... kråkan, du måste bli varse generationsklyftan som finns här och lägga band på din spontana framtoning. Vissa saker vågar man knappt föra en dialog med sig själv om, än mindre basunera ut i ett hårdvaruforum för allmän granskning. 😉
August 22, 2001
denstore wrote: Allvarligt talat har jag funderat en hel del på det här med varför det är så sällan tjejer intresserar sig för datorer. Hårdvarusidan kan jag förstå, då killar i allmänhet har ett fjånigt intresse av att plocka sönder saker, men varför är det så få tjejer som inser skitsnackspotentialen?
Lägg av! Försöker du uppmana till reklam för jämnare könsfördelning? Förstår du inte vikten av den uppskattning vi (3?) får här som underrepresenterat kön? Genast när man hittat sin lilla grotta där man som tjej får leka "tuppen i hönsgården" kommer det något överbeläst K-märkt miffo och ska plantera ett nytt tänk. Håll mun! 😉
March 11, 2003
Vaniljflickan wrote: [quote=denstore] Allvarligt talat har jag funderat en hel del på det här med varför det är så sällan tjejer intresserar sig för datorer. Hårdvarusidan kan jag förstå, då killar i allmänhet har ett fjånigt intresse av att plocka sönder saker, men varför är det så få tjejer som inser skitsnackspotentialen?
Lägg av! Försöker du uppmana till reklam för jämnare könsfördelning? Förstår du inte vikten av den uppskattning vi (3?) får här som underrepresenterat kön? Genast när man hittat sin lilla grotta där man som tjej får leka "tuppen i hönsgården" kommer det något överbeläst K-märkt miffo och ska plantera ett nytt tänk. Håll mun! 😉
Det är så typiskt kvinnor! Jämlikhet när det passar dem! Bär era väskor själv, och räkna inte med gratis drinkar i fortsättningen. Inga fler tulpaner och absolut inget gullande. Manskamp nu!:D
March 9, 2004
denstore wrote: [quote=Marajjah][quote=DraGoN][quote=Marajjah]
Oooooo... de där tålde jag inte.... :gunsfire:
HAHAHA 😛 😛 😛 😛 Skjut på 😀
Ooo Marajjah´s kicking ass.. 😉
Har inte din pappa och mamma sagt till dig att man inte skall sikta på äldre personer...
Det finns en anledning att gamla revolvermän blir just gamla....;)
Gamla & sega så skiten studsar 😉 :eye:
May 22, 2001
Vaniljflickan wrote:
Vaniljflickan visar sitt RÄTTA JAG 8) 8) 8) :va: :va: :va: :rollsmile:
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote:
hehe... kråkan, du måste bli varse generationsklyftan som finns här och lägga band på din spontana framtoning. Vissa saker vågar man knappt föra en dialog med sig själv om, än mindre basunera ut i ett hårdvaruforum för allmän granskning. 😉
Vi är alla en enda stor familj här på nh, som brödrer å systrar..
Klart vi kan dela med oss av våra bäsvär så vi alla kan hjälpa att bära dem..
Men det är klart att vågar man inte nes diskutera sånt med sig själv så ligger nog problemet djupare å du,, ehm,, menade den personen måste få lite mer mersonligt stöd där nån snäll, trvelig, mysig, å förtroende ingivande person bör besöka så denna kan stötta i de svåra stunderna å hålla handen när hon/han går till argumentation mot sig själv å sina egna känslor.
Jag är alltid spontan, därför människor ibland tar avstånd.. Inget jag kan göra nått åt.. 😛
September 28, 2003
denstore wrote: Det är så typiskt kvinnor! Jämlikhet när det passar dem! Bär era väskor själv, och räkna inte med gratis drinkar i fortsättningen. Inga fler tulpaner och absolut inget gullande. Manskamp nu!:D
hur ska vi kämpa? De flesta killar har iaf en brud som skulle kunna få honom att göra vad som helst, så det är bara att inse kvinnorna har den egentliga makten. Men jag håller med dej till viss del.
March 9, 2004
SerXes wrote: [quote=Marajjah]Jag kan ju meddela alla att jag inte kommer vara tillänglig denna helgen för att jag ska på LAN.. HELA helgen. Ikväll till på söndag. Adjö!
Oj vad jag kommer sakna dig. Vet inte riktigt vad jag skall ta mig till faktiskt.........
Mest bara för överskriftens skull jag skrev de..... :snurr:
August 22, 2001
denstore wrote:
Det är så typiskt kvinnor! Jämlikhet när det passar dem! Bär era väskor själv, och räkna inte med gratis drinkar i fortsättningen. Inga fler tulpaner och absolut inget gullande. Manskamp nu!:D
Tsss, du vet lika bra som jag att när du väl är lindad kring lillfingret blir du allt ifrån bullbakande hemmafru i köket till undernådig stövelslickare! Jag kan faktiskt skruva i en glödlampa själv, fast det är enklare att skrika "eeeeh hjälp - kan inte!". Vissa traditioner vill jag dock inte tumma på. Gratis drinkar och tulpaner är inte ett privilegium utan en rättighet!!! (nu blir jag svartlistad hos alla rödstrumpor)
6 Guest(s)