May 22, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Gueno]Tulpaner.. đ
Bah! Va Ă€r det för skit?Jag ger 1 eller 3 röda rosor i stĂ€llet, det brukar vara uppskattat. đ
Ta mitt tips, ge bara en röd ros, 3 leder till elĂ€nde... đ
Varför inte 10 st röda Rosor pÄ en gÄng & stÄ pÄ knÀ nÀr du ger över dom ;););)
March 11, 2003
Gueno wrote: Tulpaner.. đ
Bah! Va Ă€r det för skit?Jag ger 1 eller 3 röda rosor i stĂ€llet, det brukar vara uppskattat. đ
Rosor Àr för nybörjare. De skall sitta kvar pÄ busken eller möjligtvis i kavajslaget. Och snittblommor ger man inte tre och tre. En ensam eller ett fullt dussin, annars kan det vara.
March 11, 2003
Vaniljflickan wrote:
Tsss, du vet lika bra som jag att nÀr du vÀl Àr lindad kring lillfingret blir du allt ifrÄn bullbakande hemmafru i köket till undernÄdig stövelslickare! Jag kan faktiskt skruva i en glödlampa sjÀlv, fast det Àr enklare att skrika "eeeeh hjÀlp - kan inte!". Vissa traditioner vill jag dock inte tumma pÄ. Gratis drinkar och tulpaner Àr inte ett privilegium utan en rÀttighet!!! (nu blir jag svartlistad hos alla rödstrumpor)
Jo, det Àr vÀl det som Àr felet. Man letar efter en trevlig personlighet, nÀr man egentligen borde hugga lillfingrarna av dem....;)
February 12, 2002
denstore wrote: [quote=Gueno]Tulpaner.. đ
Rosor Àr för nybörjare. De skall sitta kvar pÄ busken eller möjligtvis i kavajslaget. Och snittblommor ger man inte tre och tre. En ensam eller ett fullt dussin, annars kan det vara.
Jag hÀngde inte med, vilken buske Àr det vi pratar om?
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=Gueno]Tulpaner.. đ
Jag hÀngde inte med, vilken buske Àr det vi pratar om?
Ibland fÄr man ett intryck av att dina förÀldrar Àr nÀra slÀkt. SkÀrpning nu. Jag vet att du inte Àr riktigt sÄ dÀr korkad.;)
February 12, 2002
denstore wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-] Jag hÀngde inte med, vilken buske Àr det vi pratar om?
Ibland fÄr man ett intryck av att dina förÀldrar Àr nÀra slÀkt. SkÀrpning nu. Jag vet att du inte Àr riktigt sÄ dÀr korkad.;)
KÀnns bra att veta,, men vÀldigt nyfiken vad du grundar det pÄ...
SĂ„ det Ă€r inte bra nĂ€r ens morsa ocksĂ„ Ă€r ens faster? đ
January 28, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-] Jag hÀngde inte med, vilken buske Àr det vi pratar om?
NĂ€, ungefĂ€r som om farmor och mormor Ă€r samma person đ
February 12, 2002
MrWeizel wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-] Jag hÀngde inte med, vilken buske Àr det vi pratar om?
NĂ€, ungefĂ€r som om farmor och mormor Ă€r samma person đ
Nu nÀr du sÀger det,, nÀr sÄg jag dem senast i samma rum förrut.. Hmmm...
March 9, 2004
Vaniljflickan wrote: [quote=denstore] Det Àr sÄ typiskt kvinnor! JÀmlikhet nÀr det passar dem! BÀr era vÀskor sjÀlv, och rÀkna inte med gratis drinkar i fortsÀttningen. Inga fler tulpaner och absolut inget gullande. Manskamp nu!:D
Tsss, du vet lika bra som jag att nÀr du vÀl Àr lindad kring lillfingret blir du allt ifrÄn bullbakande hemmafru i köket till undernÄdig stövelslickare! Jag kan faktiskt skruva i en glödlampa sjÀlv, fast det Àr enklare att skrika "eeeeh hjÀlp - kan inte!". Vissa traditioner vill jag dock inte tumma pÄ. Gratis drinkar och tulpaner Àr inte ett privilegium utan en rÀttighet!!! (nu blir jag svartlistad hos alla rödstrumpor)
You go girl! =DO :pray:
1 Guest(s)