January 12, 2004
keffing wrote: yeah... även fast jag vet att hon är en attention whore, så gjorde jag som hugge sa, och gick o snackade med henne... måste säga att det var det bästa jag hade kunnat göra... eller vänta, det var det iofs inte... hon låtsades som om inget hade hänt...
yeah... asså jag känner henne typ ganska bra, och hon har inga som helst problem, hon har inte blivit utnyttjad, inge knark, hennes föräldrar ska flytta ihop igen etc... det finns liksom inget skäl för henne att skära lite rispor i handleden liksom... hon är bara dum i huvet... till o med min syrra sa det, och hon är bästa polare med bruden i fråga
[quote=skiroy][quote=Keffing] 1. HON ÄR INTE DEPRESIV, ELLER NÅT SÅNT, HON HAR INGA SOM HELST PROBLEM
2. HON SKULLE INTE DÖDA SIG SJÄLV, HON SKÄRDE MED EN FUCKING SMÖRKNIV, HON ÄR EN ATTENTION WHORE
3. JAG HAR INTE VISAT NÅGON BILD ELLER DENNA TRÅD, OCH INTE HELLER SKRATTAT ÅT HENNE, BARA INOMBORDS
4. NI SOM KOMMER MED PERSONANGREPP KAN DRA ÅT h*****e
Ok...
Så det är på viset...isåfall måste jag dra den slutsatsen att det är DU som är Attention Whore i denna tråden!
öhh... "ok"...
men seriöst, hur fan resonerar du?
Läs det du har skrivit, då kanske polleten ramlar ner...
Btw,
har du bestämt dig för vad för sorts kniv det var hon använde?
August 16, 2002
obelix wrote:
Läs det du har skrivit, då kanske polleten ramlar ner...Btw,
nej, "poletten" ramlar inte ner... jag försökte klargöra några saker som folk verkade ha hakat upp sig på, och whineade om åter och åter och åter igen...
kniven har hela tiden varit en smörkniv... fast inte en i trä, utan en i metall... ungefär som de knivar som man har som bordsknivar när man äter...
December 5, 2004
Det är rent anmärkningsvärt vad kloka folk på detta forumet är.
Inte bara dyker Darwins ideologi upp, utan vissa anser sig även synska nog att klara av att i framtiden se denna tjejen leva och må väl - med slutsatsen att hon inte alls kan ha varit vidare seriös med sina nuvarande 'problem'.
Så, min fråga lyder således: kan ni inte passa på att ge mig nästa veckas lottorad när ni ändå håller på?
Må så vara att hennes agerande är omoget och ett rop på uppmärksamhet. Det gör inte hennes känslor mindre värda.
keffing; du skrev någonstans att hon aldrig gjort sig illa på detta viset tidigare. Well, nu så har hon passerat den gränsen. Bara att hon tagit det steget är illa nog, och tycker jag borde tjäna som en varning för att det kan gå värre nästa gång, eller gången därefter.
Finner det rätt patetiskt att folk hänger ut henne här till allmän förödmjukelse, och än värre att så sorgligt många bara flinar/skrattar åt det.
January 12, 2004
keffing wrote: [quote=obelix] Läs det du har skrivit, då kanske polleten ramlar ner...
Btw,
nej, "poletten" ramlar inte ner... jag försökte klargöra några saker som folk verkade ha hakat upp sig på, och whineade om åter och åter och åter igen...
kniven har hela tiden varit en smörkniv... fast inte en i trä, utan en i metall... ungefär som de knivar som man har som bordsknivar när man äter...
Du menar att tex jag har hakat upp mig på din brist på empati och medmänskllighet?
Att du saknar insikt om att din attityd kan göra det hela värre?
Jag citerar dig ang. kniven:
sen så var såren så djupa att man hade kunnat tro att hon skrurit dom med en smörkniv...
sen så skär hon sig med typ en smörkniv
HON SKÄRDE MED EN FUCKING SMÖRKNIV
Först trodde du, sen var det en typ, sedan visste du.
Så enligt dig själv så har det inte varit en självklarhet hela tiden.
Sluter upp i skrattduon.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Bertilsdotter wrote: Det är rent anmärkningsvärt vad kloka folk på detta forumet är.
Inte bara dyker Darwins ideologi upp, utan vissa anser sig även synska nog att klara av att i framtiden se denna tjejen leva och må väl - med slutsatsen att hon inte alls kan ha varit vidare seriös med sina nuvarande 'problem'.Så, min fråga lyder således: kan ni inte passa på att ge mig nästa veckas lottorad när ni ändå håller på?
Må så vara att hennes agerande är omoget och ett rop på uppmärksamhet. Det gör inte hennes känslor mindre värda.
keffing; du skrev någonstans att hon aldrig gjort sig illa på detta viset tidigare. Well, nu så har hon passerat den gränsen. Bara att hon tagit det steget är illa nog, och tycker jag borde tjäna som en varning för att det kan gå värre nästa gång, eller gången därefter.Finner det rätt patetiskt att folk hänger ut henne här till allmän förödmjukelse, och än värre att så sorgligt många bara flinar/skrattar åt det.
Sunda åsikter.
Välkommen till nattsudd och navelludd med sweclockers.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 5, 2004
Oh, glömde säga det ja; nykomling här.
Tack så mycket ilg@dd 🙂
Vad menar han?
May 10, 2002
keffing! varför gjorde du den här tråden? eller ännu bättre, var det inte du som blev tagen när du stal några byxor eller något sånt? hade du inga egna och var i desperat behov av ett par? jag tror att du är lite "attention whore" också, precis som de flesta osäkra tonåringar som inte vet varken in eller ut.
May 3, 2004
Även fast berättelsen är lite klantigt berättad, det ska självklart tas på allvar om en tjej skär i sig armarna så kan jag vittna för att den där tjejen har något problem alltså. Tvångsljuger för att få uppmärksamhet.
Iofs å andra sidan är det jäkligt allvarligt när en person verkligen skriker för uppmärksamhet som hon gör. Hon är en sådan som "pratar" och försöker sätta sig själv i centrum hela tiden.
Appropå nästan ingenting..I mina hemtrakter var ordet "Keff" ett slangord för skit, skrot och liknande i början av 80-talet.
1 Guest(s)