Tjejprob.. =/|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Tjejprob.. =/
-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
sp_UserOfflineSmall Offline
1
February 2, 2004 - 7:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Träffade en snäll å trevlig flicka före jul, hon komme hit i sällskap med en kompis till mig.
Vi har pratat en del, inte så mycket iofs bara vid 5 olika tillfällen och bara när de varit bägge två, aldrig ensamma förutom en gång när hon stannade kvar för att se klart en sak.
Kunde ju som inte göra nått förrut eftersom det var min kompis span ( mer som en kompis kompis, men ändå en kompis )
Hon var ialf riktigt trevlig å smart, å henens kropp var inte att förkasta heller. wink
Kommer till poängen snart,, Min "kompis kompis" la ner henne ( eller om det var hon som la ner han eller ett gemensamt beslut, vet inte riktigt säkert) för de komme som ingen vart, han träffade en annan tjej å de blev ihop för 3-4 veckor sedan.

Nu när han inte släpar hit henne så får jag ju inte träffa henne för vi har inga gemensamma bekanta, bara väldigt långväga så de är lite tunt..
Har tänkt på henne lite då och då. Kan som inte släppa henne trots substitut.. 😕
Så vad ska jag göra? Hur ska jag ta kontakt med henne? Vad ska jag säga? Kom med bra tips för jag har ingen idée som inte är antingen fånig eller skum.. 🙁

BelGarath
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
530552
February 2, 2004 - 7:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Ring henne och var dig själv
fråga om ni ska hitta på nått

klassikern gå på Bio t.e.x?

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
530558
February 2, 2004 - 7:17 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: Ring henne och var dig själv

Hade nästan tänkte de, men de är inte skumt gjort då? Menar vi har inte träffats på ett tag, hon kanske tillochmed glömt mig, har ingen aning.. 😕

Edit: "Glömt" var nog fel ord, men hon kasnke inte,,, äh fattar in vad jag menar?

Vara migsjälv är jag bra på,, wink Men vad riktigt skulle ni säga då i den situationen?

Darko
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1064
530568
February 2, 2004 - 7:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Ta reda på var hon brukar häng, gå dit, om hon är där går du fram å säger: HEEEJ, de va inte igår! Hur är de med dig då? Å sen leder du konversationen vidare ett tag. När ni snacka ett tag om va ni gjort dom senaste veckorna så kan du droppa bomben å fråga om hon har lust att göra nått nångån t ex gå på BIO eller nått... De borde funka, lycka till

Caso
Member
Medlem
Forum Posts: 3507
530571
February 2, 2004 - 7:24 pm
sp_Permalink sp_Print

ring bris 😉

BelGarath
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
530572
February 2, 2004 - 7:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Ett tips är att snacka över internet först också
De är lättare att lära känna personen lite mer innan man ringer och typ bjuder ut.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
530578
February 2, 2004 - 7:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Darko wrote: Ta reda på var hon brukar häng, gå dit, om hon är där går du fram å säger: HEEEJ, de va inte igår! Hur är de med dig då? Å sen leder du konversationen vidare ett tag. När ni snacka ett tag om va ni gjort dom senaste veckorna så kan du droppa bomben å fråga om hon har lust att göra nått nångån t ex gå på BIO eller nått... De borde funka, lycka till

Han borde kolla så hon är singel första också, kan bli pinsamt annars. 😛

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
530584
February 2, 2004 - 7:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Darko wrote: Ta reda på var hon brukar häng, gå dit, om hon är där går du fram å säger: HEEEJ, de va inte igår! Hur är de med dig då? Å sen leder du konversationen vidare ett tag. När ni snacka ett tag om va ni gjort dom senaste veckorna så kan du droppa bomben å fråga om hon har lust att göra nått nångån t ex gå på BIO eller nått... De borde funka, lycka till

Mm, så kan man göra men de är inte riktigt min stil.. 😕
Tycker de är som lite skumt att "förfölja nån".. Men i krig å kärlek är allt tillåtet va? wink Men tror inte på den..

Darko e du nån jag känner? Dum fråga va? Hur gammal är du? Jag är också från skellefteå.. Nu kan de ju bli pinsamt här.. wink

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
530592
February 2, 2004 - 7:33 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: Ett tips är att snacka över internet först också
De är lättare att lära känna personen lite mer innan man ringer och typ bjuder ut.

Det var också en tanke jag haft, tänkte skriva ett mail till hennes lunar..
Men har inte som sagt haft nån annan kontakt med henne än när hon var mad han, så vet inte om de är konstig att dra iväg ett mail där man "bekänner sina känslor" för henne, eller liknande..
Kom med tips vad ett sånt mail skulle kunna innehålla..

peppe20
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1432
530597
February 2, 2004 - 7:34 pm
sp_Permalink sp_Print

de e bara å dra ut en printscreen på din camperstrike stats på papper så är de bara å knulla på 8)

don
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1027
530598
February 2, 2004 - 7:35 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: Ring henne och var dig själv

klassikern gå på Bio t.e.x?

håller med.
Men gå inte på bio, gör nåt annat där ni kan prata med varandra istället. Typ Bowling och sånt.

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
530600
February 2, 2004 - 7:37 pm
sp_Permalink sp_Print

peppe20 wrote: de e bara å dra ut en printscreen på din camperstrike stats på papper så är de bara å *censur* på 8)

Eller så drar jag bara iväg ett mail med länken till den här tråden.. wink

peppe20
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1432
530603
February 2, 2004 - 7:39 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=peppe20]de e bara å dra ut en printscreen på din camperstrike stats på papper så är de bara å *censur* på 8)

då får du henne garanterat inte henne :bgrin:

FonzzziE
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1329
530607
February 2, 2004 - 7:40 pm
sp_Permalink sp_Print

va du än gör dumpa inte din nuvarande flickvän.. gyllene reglen DUMPA ALDRIG. fortsätt knulla på tills hon dumpar dej , samtidigt så knullar du henne 😉 haha thats why the call me P.I.M.P edit : har missuppfattat din fråga 😛 haha skit samma 😉 nu har du gyllenereglen iallafall

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
530611
February 2, 2004 - 7:41 pm
sp_Permalink sp_Print

FonzzziE wrote: va du än gör dumpa inte din nuvarande flickvän.. gyllene reglen DUMPA ALDRIG. fortsätt *censur* på tills hon dumpar dej , samtidigt så knullar du henne 😉 haha thats why the call me P.I.M.P

Sån tur att jag inte har nån nuvarande flickvänn då.. 😛
För så gör man inte.. :arg:

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
530615
February 2, 2004 - 7:42 pm
sp_Permalink sp_Print

peppe20 wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=peppe20]de e bara å dra ut en printscreen på din camperstrike stats på papper så är de bara å *censur* på 8)

då får du henne garanterat inte henne :bgrin:

Varför inte egentligen? Här såt ju allt hon behöver veta 😉
Fast de vore nog de skummaste av allt, men praktiskt 😉

Darko
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1064
530621
February 2, 2004 - 7:44 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Darko]Ta reda på var hon brukar häng, gå dit, om hon är där går du fram å säger: HEEEJ, de va inte igår! Hur är de med dig då? Å sen leder du konversationen vidare ett tag. När ni snacka ett tag om va ni gjort dom senaste veckorna så kan du droppa bomben å fråga om hon har lust att göra nått nångån t ex gå på BIO eller nått... De borde funka, lycka till

Mm, så kan man göra men de är inte riktigt min stil.. 😕
Tycker de är som lite skumt att "förfölja nån".. Men i krig å kärlek är allt tillåtet va? wink Men tror inte på den..

Darko e du nån jag känner? Dum fråga va? Hur gammal är du? Jag är också från skellefteå.. Nu kan de ju bli pinsamt här.. wink

Johan Eriksson, från bodbyn 😛 btw har du kvar Porschen? Såg du satt i en skraltig Volvo för nån vecka sen, utanför ICD

FonzzziE
Kommer du hit ofta?
Medlem
530631
February 2, 2004 - 7:48 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=FonzzziE]va du än gör dumpa inte din nuvarande flickvän.. gyllene reglen DUMPA ALDRIG. fortsätt *censur* på tills hon dumpar dej , samtidigt så knullar du henne 😉 haha thats why the call me P.I.M.P

Sån tur att jag inte har nån nuvarande flickvänn då.. 😛
För så gör man inte.. :arg:

som min pappa brukar säga .. övning ger färdighet! så gav han mej en låda kondomer 😛

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
530637
February 2, 2004 - 7:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Börja du prata lite lätt med henne över lunar, sen kan du ju antingen gå direkt på att fråga om att gå o göra något. Bowla, bio, middag, gå o ta en drink (hm..ålder på er??) osv eller så ber du om nummer o ringer o pratar med henne några gånger först.
Ang. om hon e singel eller inte så brukar det ju stå på lunar.

FonzzziE
Kommer du hit ofta?
Medlem
530642
February 2, 2004 - 7:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Json_81 wrote: Börja du prata lite lätt med henne över lunar, sen kan du ju antingen gå direkt på att fråga om att gå o göra något. Bowla, bio, middag, gå o ta en drink (hm..ålder på er??) osv eller så ber du om nummer o ringer o pratar med henne några gånger först.
Ang. om hon e singel eller inte så brukar det ju stå på lunar.

lol lunar han e ingen fjortis

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 191
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL