February 12, 2002
Darko wrote:
Johan Eriksson, från bodbyn 😛 btw har du kvar Porschen? Såg du satt i en skraltig Volvo för nån vecka sen, utanför ICD
Oki, blev de ju inte så pinsamt. Eller? 🙄
Jo jag har kvar den, åkte omkring på stan i ambjörns fina volvo..
Porschen får vila nu på vintern, å vågar liks inte ha den ståeende här på anderstorp, nu fast de är en billig, så är de ju min ögonsten..
December 7, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=peppe20][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=peppe20]de e bara å dra ut en printscreen på din camperstrike stats på papper så är de bara å *censur* på 8)
Eller så drar jag bara iväg ett mail med länken till den här tråden..
då får du henne garanterat inte henne :bgrin:
Varför inte egentligen? Här såt ju allt hon behöver veta 😉
Fast de vore nog de skummaste av allt, men praktiskt 😉
tror du hon tycker om att du behöver ta hjälp för att "hitta hennes hjärt"? 🙄 bara en tanke :cy:
men OT nu då :bgrin: fråga din polare va tjejen hette i efternamn å slå upp de i teleboken ring å fråga om ni kan mötas på ett fik... tjejer tycker om fik :bgrin: btw va är din uppfattning om vilken uppfattning hon har av dig? 😕
February 12, 2002
FonzzziE wrote: [quote=Json_81]Börja du prata lite lätt med henne över lunar, sen kan du ju antingen gå direkt på att fråga om att gå o göra något. Bowla, bio, middag, gå o ta en drink (hm..ålder på er??) osv eller så ber du om nummer o ringer o pratar med henne några gånger först.
Ang. om hon e singel eller inte så brukar det ju stå på lunar.
lol lunar han e ingen fjortis
Måste faktiskt göra dig besviken.. Har en lunar sedan 2 månader tillbaka..
Tycke först att de var stört löjligt, men sen råka man ju träffa lite fina flickor där så då ändrade man åsikt..
April 5, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Darko] Johan Eriksson, från bodbyn 😛 btw har du kvar Porschen? Såg du satt i en skraltig Volvo för nån vecka sen, utanför ICD
Oki, blev de ju inte så pinsamt. Eller? 🙄
Jo jag har kvar den, åkte omkring på stan i ambjörns fina volvo..
Porschen får vila nu på vintern, å vågar liks inte ha den ståeende här på anderstorp, nu fast de är en billig, så är de ju min ögonsten..
hehe nä en porsche ska köras på sommaren helt rätt, men till hösten då jag har lappen så får du vara flitig för då lär de inte finnas så många brudar kvar ute på gatorna 😛 Då blire Opel kombi cruuuuusin 😉 (innan nån klagar så är de inte bara en opel kombi, den är ganska mkt ombyggd redan å mer ska de bli)
November 22, 2001
FonzzziE wrote: [quote=Json_81]Börja du prata lite lätt med henne över lunar, sen kan du ju antingen gå direkt på att fråga om att gå o göra något. Bowla, bio, middag, gå o ta en drink (hm..ålder på er??) osv eller så ber du om nummer o ringer o pratar med henne några gånger först.
Ang. om hon e singel eller inte så brukar det ju stå på lunar.
lol lunar han e ingen fjortis
Han skrev ju att han hade lunar och visste vad hon hette där. Lika bra att bygga på det då.
February 12, 2002
peppe20 wrote:
tror du hon tycker om att du behöver ta hjälp för att "hitta hennes hjärt"? 🙄 bara en tanke :cy:men OT nu då :bgrin: fråga din polare va tjejen hette i efternamn å slå upp de i teleboken ring å fråga om ni kan mötas på ett fik... tjejer tycker om fik :bgrin: btw va är din uppfattning om vilken uppfattning hon har av dig? 😕
Det har du iofs rätt i, å jag brukar inte behöva ta hjälp, men på sista tiden har jag som fått pikar om att mitt sätt är lite, så att säga "unikt" så tänkte bara kolla vad å hur ni skulle göra..
Tel nummer är inga prob, men just de där med om de är skumt att bara ringa så dära å fråga om man ska göra nått. De är probet.. 😕
Vet inte, tror hon tyckte jag var lite dryg, för gjorde allt för att inte ta nått steg i nån riktining med henne för hon var ju som sagt min kompis span.. Å då äre bara se men inte röra..
February 12, 2002
Darko wrote: hehe nä en porsche ska köras på sommaren helt rätt, men till hösten då jag har lappen så får du vara flitig för då lär de inte finnas så många brudar kvar ute på gatorna 😛 Då blire Opel kombi cruuuuusin 😉 (innan nån klagar så är de inte bara en opel kombi, den är ganska mkt ombyggd redan å mer ska de bli)
Aha, bra med kombi då rymms de många.. 😉 Men vet väl inte om du rymmer alla.. 😛 Kan ju spara en åt mig för mer rymmer jag inte å behöver jag inte heller..
July 18, 2003
Enkelt, jag skulle bara fråga min kompis om det var ngn fest o så, skulle sedan pratat med na på nätet eller så (funkar faktiskt i början) och fått dit na, sen så är det bata att snacka på, alkohål gör inte saken värre, men ta det lugnt va :P, Ifall det ska vara seriöst
April 14, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Marcan-]Snacka med din kompis! Han kanske kan kolla vad hon tyckte om dej osv?
Det är ett av problemen de med, tycker de är ganska pinsamt å skulle helst se att "kompis kompisen" visste så lite som möjligt. 😕
Förr eller senare får hon ju veta 😉 Lika bra att han säger? 😀
February 12, 2002
Marcan- wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Marcan-]Snacka med din kompis! Han kanske kan kolla vad hon tyckte om dej osv?
Det är ett av problemen de med, tycker de är ganska pinsamt å skulle helst se att "kompis kompisen" visste så lite som möjligt. 😕
Förr eller senare får hon ju veta 😉 Lika bra att han säger? 😀
Hon? Både in kompis å min "kompis kompis" är killar.
Eller missupfatta jag vad du skrev nu?
This is just in my head, så kommer inte ut om jag inte gör nått..
April 5, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Darko]hehe nä en porsche ska köras på sommaren helt rätt, men till hösten då jag har lappen så får du vara flitig för då lär de inte finnas så många brudar kvar ute på gatorna 😛 Då blire Opel kombi cruuuuusin 😉 (innan nån klagar så är de inte bara en opel kombi, den är ganska mkt ombyggd redan å mer ska de bli)
Aha, bra med kombi då rymms de många.. 😉 Men vet väl inte om du rymmer alla.. 😛 Kan ju spara en åt mig för mer rymmer jag inte å behöver jag inte heller..
mjo en eller 2 kan jag väl lämna 😛 Men du har ju snabbare bil så du hinner säkert iaf
December 7, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=peppe20] tror du hon tycker om att du behöver ta hjälp för att "hitta hennes hjärt"? 🙄 bara en tanke :cy:
men OT nu då :bgrin: fråga din polare va tjejen hette i efternamn å slå upp de i teleboken ring å fråga om ni kan mötas på ett fik... tjejer tycker om fik :bgrin: btw va är din uppfattning om vilken uppfattning hon har av dig? 😕
Det har du iofs rätt i, å jag brukar inte behöva ta hjälp, men på sista tiden har jag som fått pikar om att mitt sätt är lite, så att säga "unikt" så tänkte bara kolla vad å hur ni skulle göra..
Tel nummer är inga prob, men just de där med om de är skumt att bara ringa så dära å fråga om man ska göra nått. De är probet.. 😕
Vet inte, tror hon tyckte jag var lite dryg, för gjorde allt för att inte ta nått steg i nån riktining med henne för hon var ju som sagt min kompis span.. Å då äre bara se men inte röra..
säg va du heter först :bgrin: om du inte är så blyg av dig så kan du jue fråga om hon vill ta med en vän oxå 8) (inte som sex-partner utan som "moraliskt stöd", tjejer är sånna ) gärna på ett större kafé.. om du han nån vän som är singel så kan jue han oxå följa med på _äventyr_ :bgrin:
December 31, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=BelGarath]Ring henne och var dig själv
fråga om ni ska hitta på nått
Hade nästan tänkte de, men de är inte skumt gjort då? Menar vi har inte träffats på ett tag, hon kanske tillochmed glömt mig, har ingen aning.. 😕
Edit: "Glömt" var nog fel ord, men hon kasnke inte,,, äh fattar in vad jag menar?
Vara migsjälv är jag bra på,, Men vad riktigt skulle ni säga då i den situationen?
gör som fegisarna då skicka ett SMS.
February 12, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Det är för detta som Lunarstorm finns... Utnyttja det...
Du har rätt! Go for it! Men hur? :cy:
Komigen nu, ge mig lite tips på hur jag kan börja ett mail.
peppe20 wrote: säg va du heter först :bgrin: om du inte är så blyg av dig så kan du jue fråga om hon vill ta med en vän oxå 8) (inte som sex-partner utan som "moraliskt stöd", tjejer är sånna ) gärna på ett större kafé.. om du han nån vän som är singel så kan jue han oxå följa med på _äventyr_ :bgrin:
Hon vet vad jag heter, ( förhoppningsvis vet hon inte så mycket mer.. ) .
Å nä jag är inte så blyg av mig så behöver nog inte blanda in annat folk. Enda problemet jag har är hur jag ska börja kontakten..
Är det bara jag som ser problemet? Eller är det inget problem?
July 13, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Det är för detta som Lunarstorm finns... Utnyttja det...
Du har rätt! Go for it! Men hur? :cy:
Komigen nu, ge mig lite tips på hur jag kan börja ett mail.
en sak som kan vara bra att veta: Hur gamla är ni? Nog lite annorlunda om man är 25 jämfört med 16 😀
En sak bara: FÅ DET ATT LÅTA CASUAL, sätt inte upp värsta dejt grejen första gången. Ord som "vi kan ju" och "någon dag" är mycket bättre än "kan vi" och "snart". Om du sms:ar så är det en fördel att redan vara på stan när du gör det och verka som om du varit upptagen fram tills ni träffades, tjejer gillar upptagna killar 8)
/Lycka till och keep us posted 😀
1 Guest(s)