June 28, 2001
bah, ta reda på numret, ring och säj att du vill lära känna henne för hon är trevligt eller nått sådant.
sen, försök övertyga bruden att du vill gå på bio med henne, blir hon nervös säj åt henne att ta med några kompisar och så drar du med dig nån soft kompis.
sen läser du lite guider om hur man läser kroppsspråk, försök inte bli kompis det första du gör, lättast att flörta lite i början för att se vad dom har för intressen i dig.
pice of cake
February 12, 2002
Mind wrote: bah, ta reda på numret, ring och säj att du vill lära känna henne för hon är trevligt eller nått sådant.
sen, försök övertyga bruden att du vill gå på bio med henne, blir hon nervös säj åt henne att ta med några kompisar och så drar du med dig nån soft kompis.sen läser du lite guider om hur man läser kroppsspråk, försök inte bli kompis det första du gör, lättast att flörta lite i början för att se vad dom har för intressen i dig.
pice of cake
Lät klokast hitills,, å det komme från dig?! Världen är verkligen fucked upp idag,, först rutger å matten å nu det här. Börjar ju seriöst bli orolig.
------
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white guy,
the best golfer is a black guy, The Swiss hold the America's Cup, France
is accusing the US of arrogance, and Germany doesn't want to go to war."
------
Studerat betendevetenskap & psykologi å ligger ofta å funderar/filosoferar vad som rör sig i folks huvuden,, så det är lungt, i'm a expert.. 8)
Fast allt är inte alltid som det verkar vara.. 😕
Förresten,, jag 19 hon 18..
March 11, 2003
Mind är på rätt spår. Ring upp henne och säg som det är. Alltså att du har tänkt lite på henne och att du undrar om ni kunde gå ut och ta en fika någon eftermiddag. Tjejer gillar mod och öppenhet. Ett telefonsamtal är alltid bättre än ett SMS, oavsett hur mycket man stakar sig eller kraxar. Även tjejerna inser att det krävs lite mod.:)
Fikatricket är oftast bra, då man oftast kan få reda på de viktiga sakerna på en fika, alltså huruvida hon råkar ha siktet inställt på något annat. Om fikan går riktigt bra kan man alltid följa upp med en bia eller kanske käka lite. En annan fin grej med fikan är att det är enkelt att snabbt avsluta om det blir pinsamt. Sitter hon bara och ser ut som hon vill springa därifrån är det bara att halsa kaffet och tacka för kakorna.:)
June 3, 2001
En sak har jag lärt mig genom mina försök..
Man ska görat så fort som möjligt annars är det för sent och man står där med foten i häckluckan.
Det måste vara lite jobbigt.
*Tänker på tjejen och matsalen i 3:de året på gymnasiet* Vill jag glömma.. tror jag..
Jobbigt det jag gjorde men jäklar va jag kännde mig stolt efteråt.
Blää.. "den pinsamma tystnaden" kan bli väldigt jobbig på fikan.
Alltså så här gör du för att det ska hända nått..
Fixa bild + hennes nummer och lägg ut här.
Sen måste du vara fört annars kan det vara försent.
February 12, 2002
Gueno wrote:
Alltså så här gör du för att det ska hända nått..
Fixa bild + hennes nummer och lägg ut här.
Sen måste du vara fört annars kan det vara försent.
Jag bor ett par kvarter från henne, du bor ett par mil från henne, jag är söt, du har en BMW.. Vad tror du hon väljer? 🙄
Men tack för hjälpen, du har rätt. Måste ta iniativ.. Men är som ni alla vet lite knepigt..
February 12, 2002
Gueno wrote: Hon tar nog dig.
Min utrustning är i farozonen. :cy:
Hänger inte med.. Trodde det hade fixat sig.. =/ https://www.nordichardware.se/.....38;start=0
Edit: Var det din andra "utrustning" du menade? Varför då? 😕
January 23, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Så vad har vi kommit fram till? Är det bättre att trixa till sig nummret, ringa henne å prata med henne eller är det bättre att börja lite lungt genom att kontakta henen på lunar?
Jag har trixat till mig nummret till en tjej en gång som var skitsöt och är fortfarande det vad jag vet. 🙄
Jag träffade henne genom en gemensam bekant på stan en gång och låt mig säga som så, hon är såpass söt så under de 5 minuterna som vi stod å pratade så han det komma fram en kille med kamera som fråga om han fick ta kort på henne för hon var så söt.
I alla fall så träffade jag henne ytterligare en gång på stan när jag var inne med min polare, båda gångerna var mitt på dan, har aldrig träffat henne ute på kvällen.
Fick min polare att ge mig nummret till henne så jag ringde till henne. [-o<
Vi snackade en stund och jag försökte få med henne på en dejt men tyvärr så hade hon redan kille.
De förlovade sig ett efter tag så jag antar att de passade varandra. :arg:
Men jag ångrar ändå inte att jag ringde, bättre ett nej än att gå runt och inte veta. 😀
Att ta kontakt genom lunar skulle aldrig jag göra tror jag, inte för att jag inte använder det men tycker det känns så opersonligt eller oseriöst att ta kontakt just genom lunar.
Men NH är ju en annan sak, BubbleAngel, var är du? :bgrin:
February 12, 2002
Steel wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Så vad har vi kommit fram till? Är det bättre att trixa till sig nummret, ringa henne å prata med henne eller är det bättre att börja lite lungt genom att kontakta henen på lunar?
Jag har trixat till mig nummret till en tjej en gång som var skitsöt och är fortfarande det vad jag vet. 🙄
Jag träffade henne genom en gemensam bekant på stan en gång och låt mig säga som så, hon är såpass söt så under de 5 minuterna som vi stod å pratade så han det komma fram en kille med kamera som fråga om han fick ta kort på henne för hon var så söt.
I alla fall så träffade jag henne ytterligare en gång på stan när jag var inne med min polare, båda gångerna var mitt på dan, har aldrig träffat henne ute på kvällen.
Fick min polare att ge mig nummret till henne så jag ringde till henne. [-o<
Vi snackade en stund och jag försökte få med henne på en dejt men tyvärr så hade hon redan kille.
De förlovade sig ett efter tag så jag antar att de passade varandra. :arg:
Men jag ångrar ändå inte att jag ringde, bättre ett nej än att gå runt och inte veta. 😀
Att ta kontakt genom lunar skulle aldrig jag göra tror jag, inte för att jag inte använder det men tycker det känns så opersonligt eller oseriöst att ta kontakt just genom lunar.
Oki, tackar för de orden, får jag samla mod å ringa, men först uppdrag " black phone down"
June 3, 2001
Steel wrote: Att ta kontakt genom lunar skulle aldrig jag göra tror jag, inte för att jag inte använder det men tycker det känns så opersonligt eller oseriöst att ta kontakt just genom lunar.
Ska bara säga att det är väldigt oseriöst.
Vaniljflickan var är du?
*Skickar PM med telefonnummer*
June 3, 2001
Okej då..
Det var en jääävligt snygg brud som gick på en av våra lektioner.
Efter lektionen så var det lunchdax.
Jag kommer in typ sist, ser henne sitta ensam vid ett bord och mina klasskompisar satt vid ett annat.
Stannade till och stog och tveka i 3-4 sekunder innan jag slutligen gick fram till hennes bord och fråga om det var upptaget.
Borde för 8 pers och en stol är upptagen.. 🙄
Försökte inleda en konversation och började med och fråga varför hon gick på lektionen med våran klass.
Hon förklara och sådär.
Vi satt där en 2-3 minuter sen hände det som inte får hända.
En av hennes polare kom och störde. #-o
Ville inte fortsätta att.. hmm.. jag ni vet.
Verkligen precis när jag fått upp ångan.
Senare visade det sig att hon inte var det minsta intresserad och dessutom hade hon redan en snubbe. :banghead:
Jag är jäkligt harig av mig när det gäller sånt här så jag är väldigt nöjd med min insats.. 🙂
December 4, 2002
Men alltså du är faan 19 år och vet inte hur du ska göra???
Självklart ska du kontakta den där tjejen på nått sett via MSN eller liknande och typ prata lite lätt där först o så sedan fråga om ni kan träffas typ ta en fika eller nå och tackar hon ja då är allt klart typ! 😀
Annars försöker du komma på samma fest som henne och om båda är fulla tackar hon aldrig nej hehe 😛
Words from an experrrt! 🙂
January 28, 2003
okej kråkan, eftersom vi "känt" varandra så pass länge så har jag två råd...
var INTE dig själva och använd INGA av dina raggningsrepliker 😉
hehe, ledsen kråkan bara skämtar med dig :bgrin:
men ring henne för fan, säg att du tyckte hon var jääättetrevlig å så, att säga att du tyckte hon var snygg är kanske inte så bra då hon kan få en bild av att du bara vill ha henne för natten. Sedan fortsätter du snacka lite, och till sist frågar du om hon känner för att hitta på något..
där är mitt tips;
A night at the Roxbury 8)
funkar skitbra om tjejen har humor 😉
1 Guest(s)