July 13, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Spyder]Annars försöker du komma på samma fest som henne och om båda är fulla tackar hon aldrig nej hehe 😛
hmm, jo det har jag sett hur bra det funkar..
killen spydde innan dom kommit nånvart, lyckat eller?
ööö... som jag har förstått det så är det inte du, utan ditt potentiella offer som ska vara riktigt packad 😀 Brukar fungera bra då 🙄
July 22, 2003
Elias667 wrote: [quote=MrWeizel][quote=Spyder]Annars försöker du komma på samma fest som henne och om båda är fulla tackar hon aldrig nej hehe 😛
ööö... som jag har förstått det så är det inte du, utan ditt potentiella offer som ska vara riktigt packad 😀 Brukar fungera bra då 🙄
Kanske för stunden.....inget roligt dock när man vaknar upp dagen efter 🙂
July 13, 2002
smurfen- wrote: [quote=Elias667][quote=MrWeizel][quote=Spyder]Annars försöker du komma på samma fest som henne och om båda är fulla tackar hon aldrig nej hehe 😛
Kanske för stunden.....inget roligt dock när man vaknar upp dagen efter 🙂
hehe... blir det roligare dagen efter då om man själv var aspackad :D? Fast iof då kan man ju skylla på det...
January 28, 2003
Elias667 wrote: [quote=Spyder]Annars försöker du komma på samma fest som henne och om båda är fulla tackar hon aldrig nej hehe 😛
eller det var kanske två tjejer vi snacka om nu :bgrin:
May 17, 2002
Darko wrote: Ta reda på var hon brukar häng, gå dit, om hon är där går du fram å säger: HEEEJ, de va inte igår! Hur är de med dig då? Å sen leder du konversationen vidare ett tag. När ni snacka ett tag om va ni gjort dom senaste veckorna så kan du droppa bomben å fråga om hon har lust att göra nått nångån t ex gå på BIO eller nått... De borde funka, lycka till
sluta hänga i gäng
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=Coore]Efter några bira brukar det inte vara några problem att hitta på vad man ska säga i telefon... :pidu:
Nu hajar jag varför du dricker bira så ofta. 😀
Hehe,, å core, tror du missupfattat de här med att tjejer gillar killar med humor, det funkar bättre om de skrattar med oss än åt oss..
December 31, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skiroy][quote=Coore]Efter några bira brukar det inte vara några problem att hitta på vad man ska säga i telefon... :pidu:
Nu hajar jag varför du dricker bira så ofta. 😀
Hehe,, å core, tror du missupfattat de här med att tjejer gillar killar med humor, det funkar bättre om de skrattar med oss än åt oss..
coore skrattar alltid med ändå fast han inte vet va det handlar om så den biter klarar han 😛
3 Guest(s)