June 16, 2002
May 31, 2001
Game_Hacker wrote: Ska till Tandådalen på söndag, ska bli riktigt soft asså...
Nån annan som ska dit lr ??
Jag skulle till Hundfjället som ligger alldeles brevid i morrn men det blev inställt på grund av en massa sjuklingar i gänget. 👿
Akta dejj bara för laviner. Det är stor risk i år!
January 22, 2002
stormaz wrote: Hmm Sälen....
Kan väl komma och hälsa på dig på Mora sjukhus sen. Dock lär nog jag ska dit på Måndag om inte febern gått över. Då har jag haft feber i en vecka och en dag, inte bra.
Jag antar att du har varit hos läkaren... Om inte kanske det skulle vara läge för ett besök dit. Käkar du nått för febern eller?
November 26, 2002
shlumpen wrote: Gillar snowblades bättre, mycket smidigare. Dock känns det jäkligt ostablit när man hoppar och ska landa på 1 meter träplankor istället för ca 1,5-2 som vanliga skidor är...
njae, det beror lite på.. bara du kan hålla balansen och inte "halka" bakåt, så är det lättare tror jag. Skidor är ganska otympliga, och det är alldeles för lätt att korsa dem 🙂
annars gillar jag skidor bättre. När jag var i fjällen lyckades vi få åka på en pist som var pistad under natten, varpå ett snötäcke på ett par centimeter hade fallit på. underbart 🙂
November 26, 2002
Marcan- wrote: Jag var på "vinterdag" med skolan och hann åka 4åk med brädan. Sen bröt jag handleden 😛
sånt händer aldrig mig, för jag undviker att hoppa så långt det går 🙂
jag gör det bara när min kompis tvingar mig.
fast.. han hoppar hela tiden, och han skadar sig aldrig.... förutom när han inte har blades och ska hoppa över staket med nedsatt koordinationsförmåga...
1 Guest(s)