January 17, 2002
För 1 Är sen skadade jag mitt knÀ nÀr jag föll pÄ cyckeln... Jag gÄr fortfarande i sjukgymnastik 1 gÄng varannan vecka för att rÀta ut det igen sÄ jag slutar halta :/
Jag vĂ€rmde upp i bassĂ€ngen dom har pĂ„ sjukhuset, stretchade och sĂ„dant. DĂ„ kom VĂRSTA bruden in i en mycket tajt baddrĂ€kt och frĂ„gade om det var jag som var simon :heart:
-Jamen va kul, hej!
-Jag hade tÀnkt att jag skulle vara med dig och bada idag, för att se hur det gÄr med ditt knÀ! :trans:
-Jomen visst, de gĂ„ bra det... (HJĂLP, det hade juh f*n blive givakt i samma ögonblick hon hade kommit in, och nu skulle hon bada med mig ocksĂ„!!!)
SÄ efter ett tag dÄ hon kom ner i bassÀngen frÄgade hon om jag alltid tittade pÄ mina skjukgymnaster sÄ dÀr?
*HOST* (Kan jag fÄ drunkna nu?) Vad svarar man pÄ en sÄn frÄga? Jag hade faktiskt stirrat pÄ henne oavbrutet...
Det blev en pinsam tystnad pÄ typ 5 sekunder medans jag stirrade halv förskrÀckt pÄ henne och undrade vafan det blir nu...
DÄ hÀnde nÄt jÀvligt otroligt, hon frÄga om jag verkligen tyckte att hon var sÄ snygg!
Jag svarade uppriktigt ja, och hon sade hemskt mycket tack och skrattade!
NÀr vi hade kommit igÄng med gymnastiken sÄ börja vi prata om allt möjligt! Det var rÄ sjukt! Det blev höjden av sjÀlvbehÀrskning nÀr hon skulle kÀnna pÄ knÀet och hÄlla pÄ.
Hon e bara 3 Är Àldre Àn mig (18-21), sÄ nÀsta gÄng dÄ jÀklar, dÄ blire vÄgor!!! Tror aldrig det har varit sÄ kul att stretcha förut
June 17, 2001
Shit, hade du inte ont i tredje benet sen?
Du fÄr vÀl be henne att stretcha ut det ocksÄ.
Damn, bubbla runt med en porrpingla i en liten pöl hade jag ocksÄ pallat med...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 23, 2001
September 12, 2001
Hahahaha...
Den var inte dÄlig inte
Har sjÀlv rÄkat ut för en riktigt pingla till sjukgymnast som var lite full i fan dÄ hon skulle hjÀlpa till att fÄ mitt ena ben
bli lite smidigare efter en knÀoperation.
det hela slutade med att mitt ben kÀndes bÀttre men att nÄgon annan kroppsdel blev lite osmidig kan man sÀga
Sedan upptÀckte hon sakernas tillstÄnd sÄ att sÀga...vad gör man ?
June 17, 2001
Ja, skidan...
Vad gör man?
Man frÄgar henne om hon ska ha lite :corn: och lite ***!
Börjar hon skrika om det ena och det andra sÄ frÄgar man lite försiktigt om hon inte ville ha :corn: och ge jÀrnet dÀrifrÄn
Om hon e sugen pÄ :heart: [löv]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)