May 19, 2003
va på krogen och drack några öl och käkade. helt oväntat kastar en käring en öl i ansiktet på en av personalen. personen i fråga blir tokig och drog ner henne i soffan och skriker va fan gör du, va fan gör du, du ska fan behandla mig med respekt, varpå hon spottar honom i fejan. han drar upp henne och ska kasta ut henne och hon matar ett slag och börjar sparkas. han skulle ge henne en smäll varpå en annan i personalen hindrar honom men han lyckas få ner henne på golvet och börjar släpa ut henne. hon lyckas ställa sig upp och båda skriker på varandra och puttas och till slut får han ut henne med hälp av två andra killar. hon fortsätter tjafsa och skrika ute på altanen och går senare sin väg.
September 7, 2003
Gueno wrote: Stockholm i ett nötskal...
Nix, Trångsunds värdshus gissar jag på 😉
Är man på besök i Trångsund av någon konstig anledning måste man undvika pisshuset aka värdshuset och gå till Oasen [Pizzeria] istället. Med din äkta inbyggda pizzaturk fast i finare lokaler 😉
November 29, 2001
hehe kan hända sjuka saker på krogen
var ute och drack öl för några år sedan med min allt för dragna polare
han var svinigt full och höll på att tigga cigaretter från en rullstolsbunden kille (som inte ens rökte)
jag drar bort min polare och ber om ursäkt, så börjar den rullstolsbundna killen säga "eyy killen" hela tiden på ett jävligt störigt sätt
men jag fortsätter vara vänlig och frågar om jag får bjuda på en öl som ursäkt
då rycker hans medelålders polare fram, sliter av sig kavajen och ställer sig i någon slags boxningsställning som ser ut att komma hämtad från en film från 50-talet (ni vet armarna framåt i cirkelrörelser och uppkavlade ärmar)
jag förklarar hur det ligger till (att jag håller på och ber om ursäkt pga min fulla kompis)
då säger gubben till mig att sluta käfta och att vi ska göra upp där ute
så då går vi ut, inte för att jag kan slåss precis, men en risig 50-60 årig gubbe på fyllan ska jag nog kunna sänka trots min fysik 😉
då hoppar hans kärring emellan och börjar putta på mig och skrika något helt vansinningt
till slut puttar jag tillbaka för att få bort helvetet... då kommer vakterna springande
som tur var var vakterna opartiska och bara skickade iväg oss på olika håll
var dock så pass förbannad vid detta laget att jag sprang runt kvarteret för att komma ifatt dem men då ser jag dem hoppa in i en taxi illa kvickt
allt detta för att jag bad om ursäkt å min kompis vägnar och ville bjuda på en öl 😉
2 Guest(s)