June 17, 2001
Jag har en teori. Att folk kanske njuter av det fina vädret och de längre (ljusare) kvällarna mer än innan. Allt sånthär dör ju av lite på vår och sommaren men fylls upp till höst och vinter.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 4, 2001
jonte_power wrote: [quote=[NH] WIGGER]Jag har en teori. Att folk kanske njuter av det fina vädret och de längre (ljusare) kvällarna mer än innan. Allt sånthär dör ju av lite på vår och sommaren men fylls upp till höst och vinter.
Snö o minusgrader e inte bra väder!
Joooodå.. då kan man ju åka bläääda
November 26, 2002
[NH wrote: WIGGER]Jag har en teori. Att folk kanske njuter av det fina vädret och de längre (ljusare) kvällarna mer än innan. Allt sånthär dör ju av lite på vår och sommaren men fylls upp till höst och vinter.
Jag tycker snarare att det är som innan, bara att jag får dåligt samvete av att sitta framför datorn nu 🙂
Fast vänta bara tills grillsäsongen börjar!
August 20, 2001
Öwall wrote: [quote=[NH] WIGGER]Jag har en teori. Att folk kanske njuter av det fina vädret och de längre (ljusare) kvällarna mer än innan. Allt sånthär dör ju av lite på vår och sommaren men fylls upp till höst och vinter.
Jag tycker snarare att det är som innan, bara att jag får dåligt samvete av att sitta framför datorn nu 🙂
Haha! Jag grillade i fredags 😉
November 26, 2002
DiDi wrote: [quote=Öwall][quote=[NH] WIGGER]Jag har en teori. Att folk kanske njuter av det fina vädret och de längre (ljusare) kvällarna mer än innan. Allt sånthär dör ju av lite på vår och sommaren men fylls upp till höst och vinter.
Haha! Jag grillade i fredags 😉
Du kan grilla i januari om du vill, men det betyder inte att grillsäsongen har börjat 🙂
1 Guest(s)