February 16, 2004
skiroy wrote: Jag skulle föreslå att du tar en paus från forumet innan den ofrivilliga pausen kan komma att inträffa.
Det är i princip det jag försöker med men kommer inte på nåt att göra.
Kanske lite i det mörka djupet efter gamla spam trådar att sitta och läsa i och kanske finna nåt roligt.
February 16, 2004
Delph1 wrote: [quote=skiroy]Jag skulle föreslå att du tar en paus från forumet innan den ofrivilliga pausen kan komma att inträffa.
Skönt att det inte bara är jag som är trött på ovanståendes ivriga och mindre genomtänkta trådskapande 😛
//Andreas
Man måste ju sysslesätta iden så länge den är kvar i minnet annars glöms den bort.
November 27, 2003
Pojo wrote: [quote=Delph1][quote=skiroy]Jag skulle föreslå att du tar en paus från forumet innan den ofrivilliga pausen kan komma att inträffa.
Skönt att det inte bara är jag som är trött på ovanståendes ivriga och mindre genomtänkta trådskapande 😛
//Andreas
Man måste ju sysslesätta iden så länge den är kvar i minnet annars glöms den bort.
Bättre att bearbeta idén ordentligt sen posta en mer genomtänkt tråd så man får ett ordentligt gensvar, vilket på sätt och vis besvara dina andra trådar lite. 😉
//Andreas
February 16, 2004
Delph1 wrote:
Bättre att bearbeta idén ordentligt sen posta en mer genomtänkt tråd så man får ett ordentligt gensvar, vilket på sätt och vis besvara dina andra trådar lite. 😉//Andreas
Kan ju hända men då är risken att de glöms bort.
Men en fråga:
Hur kan det besvara mina andra trådar då de är låsta.
Kanske du är en ubermäktig tomte nisse som tomten lyssnar på?
November 27, 2003
Pojo wrote: [quote=Delph1] Bättre att bearbeta idén ordentligt sen posta en mer genomtänkt tråd så man får ett ordentligt gensvar, vilket på sätt och vis besvara dina andra trådar lite. 😉
//Andreas
Kan ju äda men då är risken att de glöms bort.
Men en fråga:
Du undrade ju hur man skulle göra för att undvika att tråden blir låst, samt hur man får folk att hålla sig till topic. Det var det jag syftade på 😛 . Det jag menar med:
Delph1 wrote:
Bättre att bearbeta idén ordentligt sen posta en mer genomtänkt tråd så man får ett ordentligt gensvar, vilket på sätt och vis besvara dina andra trådar lite. 😉//Andreas
//Andreas
February 12, 2002
Hmm.. Jaja.. Tycker de inte var så mycket fel i den här tråden.. Men, med bakrund av de andra trådarna som skapats så kanske de kan skådas på olika sätt. Dessutom är jag nog kanske inte riktigt aningens rätt man att utala mig i frågan men...
Jag har nyss skickat hem min flickvänn som ja saknar jättemycket ( 🙁 )till sin familj där hon ska fira jul å nu sitter jag å tröstäter pepparkakor å kollar på hur ljusen brinner..
Immorn på morgonen ska min familj hämta upp mig åsså ska vi till mormor och fira jul på dan sen ska vi hem till gården, käka pizza, se kalle å dela ut paketen.. 😀
Tror ja ska dra igång worms 1 nu för de har som varit lite av en tradition att spela det i väntan på julen. 🙂
February 16, 2004
Delph1 wrote: [quote=Pojo][quote=Delph1] Bättre att bearbeta idén ordentligt sen posta en mer genomtänkt tråd så man får ett ordentligt gensvar, vilket på sätt och vis besvara dina andra trådar lite. 😉
//Andreas
Kan ju äda men då är risken att de glöms bort.
Men en fråga:
Du undrade ju hur man skulle göra för att undvika att tråden blir låst, samt hur man får folk att hålla sig till topic. Det var det jag syftade på 😛 . Det jag menar med:
Delph1 wrote:
//Andreas
Jo men det var ju i trådar som blev låsta.
Just nu åker du iväg från ämnet.
Akta dig för typer som kan dela ut varningar.
February 16, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Hmm.. Jaja.. Tycker de inte var så mycket fel i den här tråden.. Men, med bakrund av de andra trådarna som skapats så kanske de kan skådas på olika sätt. Dessutom är jag nog kanske inte riktigt aningens rätt man att utala mig i frågan men...
Jag har nyss skickat hem min flickvänn som ja saknar jättemycket ( 🙁 )till sin familj där hon ska fira jul å nu sitter jag å tröstäter pepparkakor å kollar på hur ljusen brinner..
Immorn på morgonen ska min familj hämta upp mig åsså ska vi till mormor och fira jul på dan sen ska vi hem till gården, käka pizza, se kalle å dela ut paketen.. 😀
Tror ja ska dra igång worms 1 nu för de har som varit lite av en tradition att spela det i väntan på julen. 🙂
Om du är utan flickvän kan du ju sitta är på forumet och skapa lite action så kanske det händer nåt.
February 12, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Hmm.. Jaja.. Tycker de inte var så mycket fel i den här tråden.. Men, med bakrund av de andra trådarna som skapats så kanske de kan skådas på olika sätt. Dessutom är jag nog kanske inte riktigt aningens rätt man att utala mig i frågan men...
BTT! :arg:
1 Guest(s)