November 27, 2003
Pojo wrote: [quote=Delph1][quote=Pojo][quote=Delph1] Bättre att bearbeta idén ordentligt sen posta en mer genomtänkt tråd så man får ett ordentligt gensvar, vilket på sätt och vis besvara dina andra trådar lite. 😉
//Andreas
Kan ju äda men då är risken att de glöms bort.
Men en fråga:
Hur kan det besvara mina andra trådar då de är låsta.
Du undrade ju hur man skulle göra för att undvika att tråden blir låst, samt hur man får folk att hålla sig till topic. Det var det jag syftade på 😛 . Det jag menar med:
Delph1 wrote:
Bättre att bearbeta idén ordentligt sen posta en mer genomtänkt tråd så man får ett ordentligt gensvar, vilket på sätt och vis besvara dina andra trådar lite. 😉//Andreas
//Andreas
Jo men det var ju i trådar som blev låsta.
Just nu åker du iväg från ämnet.
Akta dig för typer som kan dela ut varningar.
Nu är det ju så att jag spenderar min tid med att lära upp en forumanvändare om hur man skapar trådar så jag tycker nog jag är on topic i allra högsta grad. 😉
//Andreas
February 16, 2004
Delph1 wrote:
Nu är det ju så att jag spenderar min tid med att lära upp en forumanvändare om hur man skapar trådar så jag tycker nog jag är on topic i allra högsta grad. 😉//Andreas
Jo men det har du inte skrivit i min hur man skapa topic tråd.
Edit: Märkte hur du menar vi tänkte båda lite olika.
December 15, 2002
Pojo wrote:
Jag har nyss skickat hem min flickvänn som ja saknar jättemycket
Har du fler än en, du skickade hem en men verkar fortfarande ha någon kvar.
Annars är du ju utan nu?
Eller?
Jo vi ska gå tillbaka till topic.Jag sitter fortfarande här.
Sluta flumma om du känner för att besöka forumet den närmsta tiden. 👿
February 16, 2004
ManicBlue wrote: [quote=Pojo]
Jag har nyss skickat hem min flickvänn som ja saknar jättemycket
Har du fler än en, du skickade hem en men verkar fortfarande ha någon kvar.
Annars är du ju utan nu?
Eller?
Jo vi ska gå tillbaka till topic.Jag sitter fortfarande här.
Sluta flumma om du känner för att besöka forumet den närmsta tiden. 👿
För att han inte tolkar det jag skriver som jag tänkte det.
February 16, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Pojo, "skickade hem" som i att, "ta avsked av för den här gången för hon ska hem" eller va man nu ska säga. Förstår din misstolkning.
Vilken misstolkning?
utan=du har ingen där för att du skickade hem henne
liknelse
utan pengar=har inga nu just (men betyder kanske inte att jag inte kommer att ha)
February 12, 2002
BelGarath wrote: jag drog nyss alla kablar bakom mitt skrivbord och tv snyggt...sen städade ja rummet och så 🙂
Sånt där brukar vara en rätt bra sysselsättning i väntan. 🙂 Åsså känner man sig så nöjd å varm på nått sätt efter att de är klart, å vad passar bättre för att få upp stämningen i sånna här tider? 🙂 De där lät lite corny, men ni fattar.. 😉
February 16, 2004
ManicBlue wrote: [quote=Pojo]
För att han inte tolkar det jag skriver som jag tänkte det.
Nä för att du skriver en massa skittrådar och att jag planerar en lugn jul utan att behöva städa upp här.
Men varför quuta du då ett inlägg som jag besvarde på som du sen tar till nåt helt annat.
February 12, 2002
Pojo, har ingen aning var du fått utan från.. Läs de första jag skrev i den här tråden en gång till, å sen mitt förra inlägg. Fattar du inte då så ger jag upp å nån annan får ta över..
Jag har iaf en flickvän, men hon är inte här nu för hon sitter på en buss på väg hem...
February 16, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=BelGarath]jag drog nyss alla kablar bakom mitt skrivbord och tv snyggt...sen städade ja rummet och så 🙂
Sånt där brukar vara en rätt bra sysselsättning i väntan. 🙂 Åsså känner man sig så nöjd å varm på nått sätt efter att de är klart, å vad passar bättre för att få upp stämningen i sånna här tider? 🙂 De där lät lite corny, men ni fattar.. 😉
För att du börjar att dra om kablar och märker då att du har fuskstädat och måste städa en gång till så du blir svettig och varm.
February 16, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Pojo, har ingen aning var du fått utan från.. Läs de första jag skrev i den här tråden en gång till, å sen mitt förra inlägg. Fattar du inte då så ger jag upp å nån annan får ta över..
Jag har iaf en flickvän, men hon är inte här nu för hon sitter på en buss på väg hem...
Kanske finns ett bättre ord än utan.
Jag förstår precis. När hon inte är där och du inte har flera finns det ingen där alltså är du utan.
Det är du som misstolkar mig nu.
1 Guest(s)