February 16, 2004
Freddah wrote: Det kluriga är att lista ut om Pojo driver med oss eller om han bara har en provocerande attityd till allt. 😉
Båda kanske är lika illa?
Goooo Jeewwl!
Sen driver jag med en del saker men de borde vara så ironiska att det märks.
Sen när nån misstolkar det ironiska. Så kan det bli provocerande.
Du har inte tänkt på att det blir väldigt provocerande då ingen tar sig tid att tänka efter utan bara säger emot en och tolkar de saker man menar på ett annat sätt så man måste skriva sjutusen gånger utan att komma nånvart.
December 15, 2002
Pojo om du försöker vara ironisk på nätet utan att använda rätt smileys för detta så har du mycket kvar att lära.
Den här tråden hänger förbannat löst om den inte snart får en mening. Chatta kan vi göra på irc.
Nu ska jag strax klä granen....men jag ska avslöja nått innan dess....tomten finns inte
February 16, 2004
ManicBlue wrote: Pojo om du försöker vara ironisk på nätet utan att använda rätt smileys för detta så har du mycket kvar att lära.
Den här tråden hänger förbannat löst om den inte snart får en mening. Chatta kan vi göra på irc.
Nu ska jag strax klä granen....men jag ska avslöja nått innan dess....tomten finns inte
Det är inte direkt att jag inte använder smilisar som gör det.
t.ex. kråkans massa postningar om våra olika tolkningar på utan som han tror att jag inte förstår vad han menar men ingen tänker på vad jag menar med det.fast jag försöker förklara.
och sen de konstiga typerna som snackar om massa konstiga ord som de lärt sig av sin pappa när han slår sig på tummen.
February 12, 2002
ManicBlue, :cy: Ja som nyss satt å tänkte att jag inte klätt granen tidigare för den är så fin å hade gjärna njutit av den lite längre..
Å tomten finns visst! :arg: Vi brukade ställa ut gröt åt honom varje jul å den har alltid varit borta dagen efter. :arg: Åsså hittade vi hans slev ute i våran lagård när ja var liten så han bor nog där. 😀
December 15, 2002
SkuTiDuTi wrote: [quote=ManicBlue]Nu ska jag strax klä granen....men jag ska avslöja nått innan dess....tomten finns inte
Han finns! Det måste han göra! Snyft, dumma ManicBlue. Hela min jul förstörd pågrund av ett inlägg. 🙁
Ingen sa att det skulle vara lätt att leva...särskilt inte din pappa efter att han kollat saldot på lönekontot efter morgondagen.
December 27, 2003
ManicBlue wrote: [quote=SkuTiDuTi][quote=ManicBlue]Nu ska jag strax klä granen....men jag ska avslöja nått innan dess....tomten finns inte
Han finns! Det måste han göra! Snyft, dumma ManicBlue. Hela min jul förstörd pågrund av ett inlägg. 🙁
Ingen sa att det skulle vara lätt att leva...särskilt inte din pappa efter att han kollat saldot på lönekontot efter morgondagen.
Ne, då inser han tillslut att det inte går att göra av med alla pengarna och ger mig 2 miljoner bara sådär. Fasen, min jul är räddad. Tack Manic =)
2 Guest(s)