October 25, 2003
Death On Wings wrote: Har lirat Anarchy Online sen jag vaknade och har planerat att fortsätta med det tills jag går och lägger mig runt 07.00-08.00 på morgonen.
Det gjorde jag också, men sket i det efter 2 timmar och lirade Battle for Middle Earth ist, mkt roligare 😛
May 17, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Ja har redan fått en massa... 😀 (:P)
(Var de nå djupt kul me de där får du gjärna förklara, för förstod inte.. )
ursäckta om du tog åt dig men jag ville bara köra en till spontan kommentar och vara lite stel som gammla gubbar kan vara (särksilt tomten) och ryta lite lätt (jag har en egen humor)
February 12, 2002
skiroy, Jo men.. 🙁 Om vi säger så här så du förstår. Ja rebotar bara en gång per år å det är nyårsafton... Dessutom kör jag Dors84. (Ja hater icedor så lite fyndigt va nog de där alltid... 😀 )
Vitamin-C, Om du verkligen är tomten måste du bevisa det, va heter alla dina renar och av villken storlek var skeden du glömde i våran lagård?
May 17, 2004
Kråkan, jag har 3600000 renar som drar hela släden (alla julkappar väger mycket). tror du att jag kan dra upp alal rensars namn och sammtidigt hinna köra ut alla klappar under denna dagen?? Sen så har jag aldrig besökt ladugård. I alla fall inte med en sked i handen och jag nu vinglade in vär. Det är ju så mörkt ute så jag ser inte så bra då
February 12, 2002
Vitamin-C, om jag nu ska vara lite spontan skulle jag nog säga. Eat my ass with that spoon! :bgrin: Men nu ska jag istället vara förstående.. Jag förstår att de kan vara lite knepigt å jag förstår även nu hur tomten (du) kan dela ut alla julklappar på en å samma natt.. Mycket händer i fyllen som man inte riktgit kan förstå ritktigt hur de gått till.. Du är full å gör det helt enkelt. 😀 Alltså så är det ett magiskt mysterium.. Även för dig..
(Alternativ förklaring, alla är fulla på vakan före julafton så egenligen är det inte julafton sagen efter utan 2 veckor senare, när alla vaknat upp ur ruset.. Fast de vet ingen... 8-[ .. Aja den var kass, go me den första.. :))
Edit: ja är spiknykter.. Ja stavar verkligen så där illa.. 😀
June 23, 2002
Marcan- wrote: [quote=macrus]Lirade nyss lite BFV med några polare, nu sitter jag och har tråkigt. Måste komma på nånting!
Är ju uppesittarkväll!
Jag vill ju lira men du tråkar!
Lirade ju nyss med 'dom' andra.
Du ville ju inte spela för du skulle laga en mus. 😛
Fixa så dom andra är med så kan jag lira!
2 Guest(s)