July 18, 2003
http://www.aftonbladet.se/vss/.....22,00.html
Är dem inte lite väl sena med den nyheten.... Som jag uppfattar det och som det ser ut är det samma kille som hoppade i programmet Top Gear för några månader sedan. Stämmer inte det ?
July 23, 2002
October 22, 2002
The Stig är olika förare. Troligen har man valt att kalla alla förare för The Stig för mystiken osv.
Om man sen ska jämnföra bilarna på deras bana så kan ju folk påstå att Nisse körde den bilen så och Kalle den andra så. Dvs. med The Stig så vet ingen vem som kör vilken bil osv. Då blir det mer jämnlikt.
September 12, 2001
fisken wrote: The Stig är olika förare. Troligen har man valt att kalla alla förare för The Stig för mystiken osv.
Om man sen ska jämnföra bilarna på deras bana så kan ju folk påstå att Nisse körde den bilen så och Kalle den andra så. Dvs. med The Stig så vet ingen vem som kör vilken bil osv. Då blir det mer jämnlikt.
Att The Stig är helt olika förare förstår man när körstilen mellan olika bilar kan vara väldigt annorlunda.
June 3, 2001
skiroy wrote: Att The Stig är helt olika förare förstår man när körstilen mellan olika bilar kan vara väldigt annorlunda.
Hmm.. det har jag aldrig tänkt på.
Undrar om det kan vara så att det är 3 olika förare som får åka några gånger var.
Sen tar dom helt enkelt bästa tiden.
July 23, 2002
skiroy wrote: [quote=fisken]The Stig är olika förare. Troligen har man valt att kalla alla förare för The Stig för mystiken osv.
Att The Stig är helt olika förare förstår man när körstilen mellan olika bilar kan vara väldigt annorlunda.
Jag är inte så säker på att the Stig är olika personer. Jag tvivlar dock inte på att det var en annan kille som körde skotern. Men under säsong tre så "dog" ju gamla Stig som hade svart hjälm sedan inskaffades den nye med vit hjälm. (Det kan säkert ha hänt fler saker också. Jag har inte sett alla Top Gear-avsnitt.) Detta uppfattade jag som ett sätt att visa att man bytte förare. Det kan ju såklart också enbart vara blaj och jag som är naiv.
Kan man förresten inte använda olika körstilar för olika bilar beroende på vad man tror passar bäst för bilen? Och hur förklarar du att musksmaken faktisk verkar följa en naturlig utveckling? 😉
1 Guest(s)