February 12, 2002
Vi hade en liten diskution om mitt bajs för ett tag sen, jag hade konsumerat lite väl mycket blåbär så mitt bajs (mitt urin var förresten lite orange/rött aktigt) var alldeles mörkt å väldigt svårt att klämma ut ur ändtarmen.. Aja, nu till frågan, mitt i alltihopat så avbryter en av mina "vänner" mig å frågar om jag brukar titta på mitt bajs.. Åsså komme ett utlägg om hur äckligt de var.. Jag ser förvånat på honom å svarar, att ja självklart brukar ja titta på mitt bajs.. Varje gång man torkar sig i röven så kollar man ju på pappet för att se hur mycket bajs de är kvar i rumpan.. Hur i hela friden ska man annars göra?! Min kompis blev tyst..
Nu frågar jag er istället, är ni så äckliga att ni inte kollar på paperet att de är slut bajs vid ändstation, utan ni torkar er bara ett par gånger tills ni känner er nöjda å sen promenerar ni bekymmerslöst iväg med bajs fortfarande närvarande där bak? 8-[ I sånna fall får ni mig att vilja :spy: lite..
En liten bi fråga bara, brukar ni vika paperet eller skrövlar ni det?
June 20, 2002
Brukar faktiskt oftast inte kolla, men jag torkar mig länge och noggrannt så att det omöjligt kan vara feces kvar där bak.
Biverkan är lite sveda i röven, men det får man ta som en man.
Känner jag mig tveksam så kollar jag, så jag tycker inte det är äckligt på något vis.
Bifråga: Viker, förstår inte ens vad du menar med att skrövla. 😕
February 12, 2002
Quarzi wrote: Viker pappret, och nej, kollar inte om det är "rent" 😛 men torkar tillräckligt för att det ska bli det 🙂 (annars skulle man ju ha "skid marks" i kallingarna hela tiden )
För de första, de tar ju olika många torkningar beroende på konsistensen på vad som kommer ut. Hur vet du då vad som är nog länge?
Å nä, har du lite hull på benen, så knäpper ju skinkorna ihop runt skiten så de märks inget för de mesta i kallningarna.. Men skulle nån vilja sätta på dig bakifrån skulle de vra rätt äckligt, nu menar jag stanken som komemr av att man bresar på dina skinkor eller varje gång du sticker ner handen i brallan för att klia dig i röven.. Då märks de.. 🙂
Åsså bara tanken på det, kanske inte är så farligt egentligen, men ändå.. Bara tanken.. 😛
April 10, 2001
Trevligt ämne, helt i kråkans tecken givetvis 🙂
Vad som känns fräshast är att ta en dusch efter.
Har man inte tid med det så har jag alltid Våtservetter som jag brukar avsluta med.
Är jag på annans mugg och våtservetter ej finnes så brukar jag blöta pappret och tvätta med det innan man en sista gång torkar torrt.
Hur det än är, bara för att du inget ser på pappret betyder det inte att du är ren där bak.
Tacka vet jag dessa gammla Bidé som fanns brevid muggen förr i tiden.
August 20, 2001
Peter@20ghz, våran egen toalettpappersexpert 🙂
April 10, 2001
padda wrote: Bidé, dom var väl inte skapta för männen direkt. Men det kanske är trevligt med en vattenstråle i sjöstjärnan.
Njaee.. dom var ämnade för att tvätta sig nertill efter ett toabesök, (vi var tydligen renligare förr än nu, då dessa nu tagits bort) Däremot var det nog vanligast att damer använde dessa då "riktiga män" torkade sig med vänsterhanden utan papper och la in snusen med högerhanden.
DiDi wrote: Peter@20ghz, våran egen toalettpappersexpert 🙂
Inte expert, tycker bara att intimhygien är viktigt.
February 12, 2002
Peter@20ghz wrote: Trevligt ämne, helt i kråkans tecken givetvis 🙂
Vad som känns fräshast är att ta en dusch efter.
Har man inte tid med det så har jag alltid Våtservetter som jag brukar avsluta med.
Är jag på annans mugg och våtservetter ej finnes så brukar jag blöta pappret och tvätta med det innan man en sista gång torkar torrt.
Hur det än är, bara för att du inget ser på pappret betyder det inte att du är ren där bak.
Tacka vet jag dessa gammla Bidé som fanns brevid muggen förr i tiden.
Å Peter@20ghz, jag som trodde jag var ensam kille som brukade blöta papperet för att få det helt rent.. Nu vet jag, ja är inte så skumm som alla säger. De finns ju minst en till... 😀 (Då delar man på skumheten å allt legalt ansvar)
Nä, men en bra rövhyggien är viktigt, som sagt men man inte ser det så.. Å ja tror vårt 6te sinne är byggt för att känna villka som har bra analogi. De ska en dag bli kungar. 🙂 Nä, vaknade jag på fel sida igen, va fasiken är rätt sida då? 🙁
whak wrote: Mycket intressant tråd hörru.
Tack! Ja gör mitt bästa... 😀
Mr Baggins wrote: Jisses vilka trådar det har startats på slutet 😮 .
Analhygien och penismodellering i en salig blandning.Vad kommer härnäst, diskusioner om precisionsskytte vid hudrullning 😛 ?
Hmm, du de var ingen dålig idée till en tråd du hade där. Gör någonting av det.. 🙂 ( ](*,) :va: )
February 12, 2002
fastbullit wrote: jo detta är ett praktexempel på en kass tråd kråkan, smått äckligt ämne
Nja, varför då? Folk skriver ju, å de skriver vettiga svar.
Å för det andra min vän, är vi inte alla utrustade med en rumpa? 🙂
Den här tråden är ju i mening att sprida information om hur andra gör och att upplysa, de här kanske är en fråga som många aldrig vågat fråga å därför har de sen barnsben ätit upp toapaperet istället för de trodde de var så det fungerade.. Vem vet?
1 Guest(s)