June 28, 2001
Jag sitter o glor på en film som heter National Lampoons Adam And Eve 2005, där är det en snubbe som ställer sig upp för att torka sig i baken efter sitt toabesök, i filmen så frågar dom runt lite bland polarna och det visar sig att det är fler som står upp och torkar sig i arslet.
Jag har aldrig hört talas om någon som faktiskt står upp, så nu vill jag veta om det faktiskt finns folk som ställer sig upp.
Av ren allmänbildningsnyfikenhet.
( Gör inte tråden till en bajstråd, sådant intreserar mig inte )
Undertecknad har faktiskt aldrig funderat över möjligheten att stå upp och putsa skinkorna..
Jag sitter av den anledningen ned vid torkningsförfarandet, men dock ganska skarpt lutad åt vänster eftersom jag är högerhänt, och vill gräva så djupt och hårt som möjligt det går för att dyngan skall avlägsnas på ett effektivt sätt.
Over and out.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 9, 2002
June 30, 2003
Pulka wrote: på fattiga ställen står dom väl å skiter ? aldrig varit på något sånt ställe själv men kompis berätta att toaletten var bara ett hål i golvet 🙂
hehe, en sådan har jag fått besöka ett antal gånger. Det är meningen att man ska sätta sig på huk och det är verkligen på håret att man inte ramlar baklänges eller skiter ned byxorna, sedan när man är klar tar man en hink med vatten och kastar ner vattnet så kraftfullt man kan för att allt ska ner i avloppet.
edit: var väl lite offtopic kan jag tänka mig. hursomhelst, har aldrig hört om folk som står upp och torkar sig.
March 14, 2001
Har sett den där filmen och blev lite fundersam över detta jag också, men kom sen på att det kanske var ett försök till att göra en totalt värdelös film lite roligare..
Förresten ni som sett den, ingen som tänke på att den var ungefär som en sexuallupplysningsfilm man fick se i skolan när man var mindre, fast lite mer humoriserad form? Värdelöst iaf..
1 Guest(s)