June 28, 2001
Kanske är ett litet missförstånd med att stå upp.
Att stå frammåtlutad med bena isär funkar ju när man är på festival o inte vill sätta arslet mot majaholken.
Sätter benmusklerna på prov.
Men när jag har skrivit Stå upp o torka sig så menar jag stå helt normalt.
Utverdera, hur står ni när ni står ?
October 28, 2002
Wow, jag trodde att alla star upp? Damn... well, klart man star? Hur fan kan man sitta ned och torka sig? Later ytterst komplext och obekvamt. har aldrig ens kommit pa tanken kan jag arligt saga.
Sta upp och torka... blir ju rent anda.. gar knappast omkring med bajs i fillingarna om dagarna. Klart man kommer at... Hur fett arsle har ni igentligen?
April 14, 2006
Det måste vara en rirkigt balansakt att stå upp, för det första sitter ju toapappershållaren relativt lågt och dessutom oftast vid sidan om. Förstår inte riktigt hur man kan stå upp och sedan vända sig om böja sig ned och dra ut toapapper flera gånger med byxorna nedhasade för benen.
Det verkar högst osmidigt att stå upp, för att inte säga rätt märkligt 😉
Man drar som sagt ett kontroll drag stående innan man drar på sig byxorna men inte står man och balanserar med byxorna nedhasade och torkar sig stående.
Vi får väl skicka in det hela till den där löjliga Brainiac som går på Discovery, de skulle säkert gärna göra ett försök om den bästa metoden 🙂
Callister wrote: This thread is worthless without pics. 😀
Mmm, shore..
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 5, 2001
Tyrfing wrote: Jag "halvstår" har aldrig fått tanken att sitta ner och torka mig, värkar ju bara idiotist krångligt i min mening (dock nog inte lika idiotist som att stå raklång ;))
Vad är det som är idiotiskt egentligen? Sitter man ner så är det ju bara att släppa toapappret när man svept. Står man upp måste man ju kolla var man släpper det 😛
2 Guest(s)