June 30, 2001
Mind wrote: [quote=Mathias]Jag står och har alltid gjort det. Vet inte varför, känns bara bättre.
seriöst ?
Hur fan löser du kladdproblemet då ? skinkorna låser ju in hölet som 2 portar.
Jag ställer mig inte upp helt raklång, utan reser mig ett par decimeter för att behålla "sittställningen"
dree wrote: [quote=ilg@dd][quote=Callister]This thread is worthless without pics. 😀
Mmm, shore..
[Image Can Not Be Found]
Ska man torka sig ståendes vid kusten?! 😮
Vem har föreslagit det?
😮
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 17, 2004
Mind wrote: Jag sitter o glor på en film som heter National Lampoons Adam And Eve 2005, där är det en snubbe som ställer sig upp för att torka sig i baken efter sitt toabesök, i filmen så frågar dom runt lite bland polarna och det visar sig att det är fler som står upp och torkar sig i arslet.
Jag har aldrig hört talas om någon som faktiskt står upp, så nu vill jag veta om det faktiskt finns folk som ställer sig upp.
Av ren allmänbildningsnyfikenhet.( Gör inte tråden till en bajstråd, sådant intreserar mig inte )
Äntligen en tråd som passar mig! 😀
Jag står inte och tänker inte testa det heller. Endast i absolut nödsituation. Däremot hör jag hört att kineser ställer sig på toaringen och skiter vilket inte är så mysigt. Detta har jag hört från tillförlitliga experter inom området. Sen är asiater väldigt uppfinningsrika så de tvättar sig i rumpan med en vattenstråle underifrån i holken. Väldigt fiffigt tycker jag.
/Dani
Json_81 wrote: [quote=ilg@dd][quote=dree][quote=ilg@dd][quote=Callister]This thread is worthless without pics. 😀
Mmm, shore..
[Image Can Not Be Found]
Ska man torka sig ståendes vid kusten?! 😮
Vem har föreslagit det?
😮
Shore betyder strand.
Sure betyder säkert.
Hmm, du har ju alldeles rätt.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 7, 2001
Json_81 wrote: [quote=Mind]men blir ni inte satans trötta i benen om ni står/sitter i luften o torkar er ? ibland så kan man ju torka sig i 10 min utan att bli färdig.
Att luta sig åt sidan för att komma åt är inte att stå.
Ja, värsta jägarvilan. Istället för BRAK kanske 😉
Jag försökte mig på det i lumpen... det kommer jag aldrig göra om...
Har aldrig varit så slut i benen efter det.
Alltså sitta i pansarvila och skita.
February 17, 2004
Hauk wrote: Wow, jag trodde att alla star upp? Damn... well, klart man star? Hur fan kan man sitta ned och torka sig? Later ytterst komplext och obekvamt. har aldrig ens kommit pa tanken kan jag arligt saga.
Sta upp och torka... blir ju rent anda.. gar knappast omkring med bajs i fillingarna om dagarna. Klart man kommer at... Hur fett arsle har ni igentligen?
Det är bara fråga sig varför toaringen finns. Där har du svaret hur det är meningen att man ska torka sig. Hade inte den funnits, ja då hade det rätta varit att stå och torka sig.
Sen om du sitter och skiter, varför inte sitta och torka sig när du ändå sitter ner. Ganska onödigt att ställa sig upp....
December 5, 2001
Dani wrote: [quote=Hauk]Wow, jag trodde att alla star upp? Damn... well, klart man star? Hur fan kan man sitta ned och torka sig? Later ytterst komplext och obekvamt. har aldrig ens kommit pa tanken kan jag arligt saga.
Sta upp och torka... blir ju rent anda.. gar knappast omkring med bajs i fillingarna om dagarna. Klart man kommer at... Hur fett arsle har ni igentligen?
Det är bara fråga sig varför toaringen finns. Där har du svaret hur det är meningen att man ska torka sig. Hade inte den funnits, ja då hade det rätta varit att stå och torka sig.
Sen om du sitter och skiter, varför inte sitta och torka sig när du ändå sitter ner. Ganska onödigt att ställa sig upp....
Wörd
September 8, 2005
Jag har skitit och torkat mig stående en gång i mitt liv. Det var när jag var liten och skulle skita i en bajamaja. Jag tyckte inte om att bajsa på andra toaletter än hemma, men jag blev så extremt bajsig att jag bara var tvungen. Luktade som fan inne i lådan så det gick knappt andas. Det var lite av en traumatisk upplevelse *snyfta*. Men det gick inte sitta på "ringen" som fanns där för den var så sjukt snuskig så jag stod helt enkelt upp och bajsade så naturligtvis så stod jag också och torkade mig efteråt. uss uss...
På tal om trauma... min värsta utedassupplevelse var när jag var med mina föräldrar på semester i Blekinge. De hade hyrt en sommarstuga i en vecka. Jag var väl omkring nio år tror jag. Som vanligt så sparade jag på avföringen så länge jag kunde, men det slutade med att jag, trots extrem motvilja, gick på utedasset som var stationerat ett stenkast ifrån stugan som vi bodde i. Jag satte mig och gjorde vad jag skulle, snabbt som fan, torkade mig och råkade därefter titta ner i hålet... Synen som mötte mig skrämmer mig än i dag. Tunnan var full nästan ända upp till träkanten där jag hade hängt ner min lilla pojkstjärt och i hålet så krälade det av likmask. Men det värsta var att det dessutom fanns ett större antal ormar, som bara var cirka 5 decimeter ifrån hålet... Jag har nog aldrig skrikit och sprungit så sjukt högt och fort i hela mitt liv.
December 19, 2000
cluster- wrote: Jag har skitit och torkat mig stående en gång i mitt liv. Det var när jag var liten och skulle skita i en bajamaja. Jag tyckte inte om att bajsa på andra toaletter än hemma, men jag blev så extremt bajsig att jag bara var tvungen. Luktade som fan inne i lådan så det gick knappt andas. Det var lite av en traumatisk upplevelse *snyfta*. Men det gick inte sitta på "ringen" som fanns där för den var så sjukt snuskig så jag stod helt enkelt upp och bajsade så naturligtvis så stod jag också och torkade mig efteråt. uss uss...
På tal om trauma... min värsta utedassupplevelse var när jag var med mina föräldrar på semester i Blekinge. De hade hyrt en sommarstuga i en vecka. Jag var väl omkring nio år tror jag. Som vanligt så sparade jag på avföringen så länge jag kunde, men det slutade med att jag, trots extrem motvilja, gick på utedasset som var stationerat ett stenkast ifrån stugan som vi bodde i. Jag satte mig och gjorde vad jag skulle, snabbt som fan, torkade mig och råkade därefter titta ner i hålet... Synen som mötte mig skrämmer mig än i dag. Tunnan var full nästan ända upp till träkanten där jag hade hängt ner min lilla pojkstjärt och i hålet så krälade det av likmask. Men det värsta var att det dessutom fanns ett större antal ormar, som bara var cirka 5 decimeter ifrån hålet... Jag har nog aldrig skrikit och sprungit så sjukt högt och fort i hela mitt liv.
hmmm....din historia förklarar ju ett å annat man funderat över. :bgrin:
Ja de va längsedan jag postade något i de här forumet utanför Köp/Sälj avdelningen. Men denna gången kunde jag inte låta bli.
Vad gäller sitta kissar klubbens IF och bajstorkar föreningen så får jag nog sålla mig till skaran som står up.
Precis som tidigare nämts så står man ju inte helt raklång utan mer framåtlutat och lite isär med benen. Sen lutar jag mig något åt höger då jag är höger hänt. Med en lagom hög papper nogrant ihop vikt och strategiskt placerat rotar jag runt den rectala delen av kroppen tills jag känner mig nöjd och tror mig ha fångat upp det mesta. Detta repeterar jag 3 gånger i sällsynt kladdiga fall blir det 4 gånger oxå.
En 4:e gång kan de oxå bli när man lyckats lämpa av en s.k "mollbergare"....när skitkotten kommit med sådan fart och sammtidigt fått en snurr så den vid anslag mot vatten ytan liksom bildar en våg likt en tsunami. Vågen slår emot en sidan med sådan kraft att vatten stänker upp och fullkomligt täcker hela rectum med vatten. Bajsen som då fastnat i rövskägget blandas ut med vatten och blir kladdigt....vid detta tillfälle krävsa oxå en 4.e repetion av "torknings proceduren".
October 28, 2002
De larde tvistar marker jag.
Jag forstar fortfarande inte hur den sittande torkningen gar till.
Jag ar absolut inte overviktig, men jag vagar pasta att mitt rektum tacker upp storre delen av toaletten nar jag sitter pa den. Hur jag kan fa in en arm forstar jag inte.
Framvagen mojligtvis, men varfor?
Jag menar... sitt ned och gor dina behov. Ta papper, sta precis vid toaletten och "go downtown" ?
Ang. traumatiska upplevelser och publika toaletter har ni inte upplevt nagonting kara vanner. Att pissa "public" ar ett mindre trauma i Kina. Jag skulle aldrig ens overvaga en 2'a. Och dom star genom hela processen, for det som galler ar oftast rannor eller hal i marken ;).
Det ar valdigt charmigt for den som ar i slutet av rannan, da flyter allas bajs forbi under dig 😀
December 5, 2001
Hauk wrote: De larde tvistar marker jag.
Jag forstar fortfarande inte hur den sittande torkningen gar till.
Jag ar absolut inte overviktig, men jag vagar pasta att mitt rektum tacker upp storre delen av toaletten nar jag sitter pa den. Hur jag kan fa in en arm forstar jag inte.
Framvagen mojligtvis, men varfor?
Jag menar... sitt ned och gor dina behov. Ta papper, sta precis vid toaletten och "go downtown" ?
Ang. traumatiska upplevelser och publika toaletter har ni inte upplevt nagonting kara vanner. Att pissa "public" ar ett mindre trauma i Kina. Jag skulle aldrig ens overvaga en 2'a. Och dom star genom hela processen, for det som galler ar oftast rannor eller hal i marken ;).
Det ar valdigt charmigt for den som ar i slutet av rannan, da flyter allas bajs forbi under dig 😀
Man sitter inte i samma ställning när man torkar sig som när man skiter. Ganska självklart tycker jag. När man torkar sig lutar man sig åt vänster om man är högerhänt. Alltså man har bara kontakt med ena skinkan i sitsen när man torkar sig.
February 17, 2004
Hauk wrote:
Hur gör du när du har 2 m2 toalett att röra dig på som tex på flyg, buss etc. Öppnar du dörren och går ut och torkar dig ståendes :roll:. Dig hade jag inte velat ha som passagerare 😛
/Dani
August 7, 2001
Dani wrote: [quote=Hauk] Jag menar... sitt ned och gor dina behov. Ta papper, sta precis vid toaletten och "go downtown" ?
Hur gör du när du har 2 m2 toalett att röra dig på som tex på flyg, buss etc. Öppnar du dörren och går ut och torkar dig ståendes :roll:. Dig hade jag inte velat ha som passagerare 😛
/Dani
Nu fick jag bilder av någon som står upp och torkar sig i turbulens. 😀
April 14, 2006
Sardaukar wrote:
Man sitter inte i samma ställning när man torkar sig som när man skiter. Ganska självklart tycker jag. När man torkar sig lutar man sig åt vänster om man är högerhänt. Alltså man har bara kontakt med ena skinkan i sitsen när man torkar sig.
Då har vi hittat ytterligare en sak att diskutera då, själv kör jag det som tidigare uttrycktes som framvägen men det kanske beror på vilken storlek man har på allt 😉
Att luta sig åt ena eller andra sidan måste ju vara rätt kladdigt det också ? Eller ?
Man sitter väl still, möjligtvis drar sig lite längre bak på sitsten och stoppar ned papperet mellan benen, svårare är det inte.
1 Guest(s)