December 5, 2001
OVisK wrote: [quote=Sardaukar] Man sitter inte i samma ställning när man torkar sig som när man skiter. Ganska självklart tycker jag. När man torkar sig lutar man sig åt vänster om man är högerhänt. Alltså man har bara kontakt med ena skinkan i sitsen när man torkar sig.
Då har vi hittat ytterligare en sak att diskutera då, själv kör jag det som tidigare uttrycktes som framvägen men det kanske beror på vilken storlek man har på allt 😉
Att luta sig åt ena eller andra sidan måste ju vara rätt kladdigt det också ? Eller ?
Man sitter väl still, möjligtvis drar sig lite längre bak på sitsten och stoppar ned papperet mellan benen, svårare är det inte.
Varför skulle det vara kladdigt? Skinkorna särar ju på sig om man lutar sig.
February 3, 2003
Jag har alltid stått upp när jag torkat mig och kommer nog alltid göra det.. Sitta ner? Enda gången jag tar min hand ner i toan är när jag tvättar den. Fy tusan för att stoppa ner handen annars.
Står lite framåtlutad och benen lite isär (låter som om jag posérar för något annat).
Lord_Kvadd wrote: Jag har alltid stått upp när jag torkat mig och kommer nog alltid göra det.. Sitta ner? Enda gången jag tar min hand ner i toan är när jag tvättar den. Fy tusan för att stoppa ner handen annars.
Står lite framåtlutad och benen lite isär (låter som om jag posérar för något annat).
Ööhhh???
Brukar du tvätta handen i toan ofta annars?
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Lord_Kvadd]Jag har alltid stått upp när jag torkat mig och kommer nog alltid göra det.. Sitta ner? Enda gången jag tar min hand ner i toan är när jag tvättar den. Fy tusan för att stoppa ner handen annars.
Ööhhh???
Brukar du tvätta handen i toan ofta annars?
:cy:
Jag tror han menar när han tvättar toan. 😉
Jag har alltid stått iaf, vet inte riktigt varför men det är väl nåt man har med sig från första början man lärde sig torka sig själv och det är ju inget man uppdaterar sina kunskaper om dagligen direkt.
Men sen jag såg tråden har jag testat sitta ner och märkt att en lätt lutning åt vänster ger bäst.. "spelrum".
Trodde det inte skulle vara så pass stor skillnad som det var men tji fick man, ni andra som står upp kan jag rekomendera att testa det också. 😎 :bok:
April 14, 2006
Lord_Kvadd wrote: Jag har alltid stått upp när jag torkat mig och kommer nog alltid göra det.. Sitta ner? Enda gången jag tar min hand ner i toan är när jag tvättar den. Fy tusan för att stoppa ner handen annars.
Handen i toan ? Jag fattar inte vad du svamlar om men det verkar vara ett riktigt känsligt ämne detta där alla försöker får det att låta som de andra gör något äckligt.
December 5, 2001
abishai wrote:
Men sen jag såg tråden har jag testat sitta ner och märkt att en lätt lutning åt vänster ger bäst.. "spelrum".
Trodde det inte skulle vara så pass stor skillnad som det var men tji fick man, ni andra som står upp kan jag rekomendera att testa det också. 😎 :bok:
Se där...bättre sent än aldrig 😎
2 Guest(s)