October 21, 2005
Nu är det så att jag börjar bli lite irriterade då jag har handen på musen pga att jag tror det är torr hud som sticker utåt på fingrarna.. skinn som inte har lossnat kanske.. kan sticka ut små skinnbitar som är vassa 😕
ser tort och spräckligt ut? flagnat?
Behöver dom vatten eller vad kan det vara?
Har precis duschat
edit: blir ungefär så när man råkar hälla en flaska aceton på sig :bgrin:
October 21, 2005
haha.. det är helt klart mindre nu på morgonen..mmm mer smuts 🙂 nej men jag är ju frisk som en nötkärna så jag har nog inte diabetes.. kastade i mig lite omega-3 o skit igår kväll och ska nu ochså
Hur lång tid kan det ta för att man ser effekt? 1vecka om jag möljer i mig tabletter varje dag?
December 26, 2001
Jag brukar bli torr om händerna , helst när det börjar bli kallare för det e ju torrare luft då.
Gäller att återfukta huden om den blir torr så jag brukar använda HTH, tvättar man händerna eller duschar ofta så måste man oftast använda lite återfuktande kräm för att få balans igen.
Tror inte att vitaminer och omega3 hjälper mot torr hud för jag äter det dagligen pga träningen.
October 21, 2005
berghund wrote: Galna tips, jag har haft samma problem till och från. Handkräm från apoteket gör susen, men köp inte ACO den har jag, tror de andra är bättre.
Hudkräm, Apoteket, Inte ACO
Morsan jobbar på Akademiska och där har dom väl apoteket tror jag så jag säger väl till henne att svänga förbi och kolla.. ett namn på produkten vore ju ett +
Starscream wrote: får du i dig mkt socker och har lite underhudsfett så syns ådror mer, och ännu mer om händerna är kalla.
Inte dirket "ådrår" men röda fläkar överallt.. ser ut som vitamin brist men jag är ingen expert.. får fråga min fader igen då
2 Guest(s)