March 10, 2003
stormaz wrote: [quote=ThaMole]Ehh... Den fanns aldrig ju så går inte att fixa en äkta.. inte ens om man gräver...
Han var ju bara en GUD jhu..HAHA!!!
Så gudar finns/fanns inte?
Jag tror dock inte på någon gud, förutom Bill Gates då
Hmm den enda gud Gates kan vara är väl typ Djävulen om det
nu tvunget finns gudar. Jag är iof Ateist så jag bryr mig inte så vida mycket vad du vill tro på
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 5, 2003
January 17, 2002
Flame wrote: Vet ni var man kan köpa en ÄKTA Tors hammare i silver och den ska vara ganska så stor.
Uppför ett altare till tor (Eller spring ut med en tv antenn i handen under nästa åskväder) och fråga om du får låna den en mansålder lr så?
btw, vad ska du ha den till? Banka folk?
November 27, 2002
CoLiC wrote: [quote=Flame]Vet ni var man kan köpa en ÄKTA Tors hammare i silver och den ska vara ganska så stor.
Uppför ett altare till tor (Eller spring ut med en tv antenn i handen under nästa åskväder) och fråga om du får låna den en mansålder lr så?
btw, vad ska du ha den till? Banka folk?
förstår ni inte att han ska kasta blixtar på skolan, och alla hans ovänner.. daah
May 6, 2001
Hej gott folk!
Back in business, har nyss vunnit 9,5 miljarder dollar på lotto (visst!).
Alltså det jag menar är att jag ska köpa en Tors hammare eftersom jag heter Thor i efternamn och jag undrarde var man kan få tag på en ÄKTA kopia av Tors hammare, det finns ju vissa kopior som är långt ifrån liknande om ni förstår vad jag menar.
Själva hammaren ska vara rätt så stor och sitta ihop med en silverkedja och den ska vara i silver.
1 Guest(s)