February 19, 2001
On 2001-11-14 12:59, Affix wrote:
Bibeln är källan till ALLT
om man måste skriva källa i något arbete man gjort så är det Bibeln som gäller, det var ju där allt började. Invecklat?
Affix,
Som sagt, inget kan bevisas, ge mig bevis på att jesus/gud/anden i lampan funnits på riktigt så tror jag på det ,väldigt konstig skola du går i, att ha bibeln som källa för fakta. Inget kan bevisas och den är partisk så in i h*****e. 😀
"Gud" skapade inte universum, det var inte där allt började, jorden är inte platt och om du borrar ner i jorden kommer du inte till h*****et. Hade du läst på mer lr varit smartare så hade du förstått det. Nu orkar inte jag förklara hur planeter blir till för det skulle vara som att prata med en vägg. Men se till o köp illustrerad vetenskap så får du se...
June 14, 2001
On 2001-11-14 15:55, Farenheit wrote:
On 2001-11-14 12:59, Affix wrote:
Bibeln är källan till ALLT
om man måste skriva källa i något arbete man gjort så är det Bibeln som gäller, det var ju där allt började. Invecklat?Affix,
Som sagt, inget kan bevisas, ge mig bevis på att jesus/gud/anden i lampan funnits på riktigt så tror jag på det ,väldigt konstig skola du går i, att ha bibeln som källa för fakta. Inget kan bevisas och den är partisk så in i h*****e. 😀"Gud" skapade inte universum, det var inte där allt började, jorden är inte platt och om du borrar ner i jorden kommer du inte till h*****et. Hade du läst på mer lr varit smartare så hade du förstått det. Nu orkar inte jag förklara hur planeter blir till för det skulle vara som att prata med en vägg. Men se till o köp illustrerad vetenskap så får du se...
Bullshit, I bibeln står det hur allt började, och jag tror stenhårt på allt som står där :bgrin: (yeah right)
Och om man anger det som källa så kan de inte neka det efetsom allt härstammar därifrån. Och jag vet i alla fall hur jorden blev till, Gud skapade den på 6 dagar och på den sjunde vilade han 😀 😀
LoL @ Farenojt!
1 Guest(s)