October 26, 2004
Hej blir bara mer och mer trött på detta företag framförallt när dem vägrar ta bort omdömmen får bjuda på mitt exempel
har ute denna auktionen
http://www.tradera.com/auction.....d=27138567
först svarar han inte alls sen kräver han att ja ska skicka först vilket ja givetvis inte accepterar lägger då negativt efter några dar... han svarar med negativt och blir avstängd men tradera vägrar ändå att ta bort hans omdöme vart faan e vi påväg när man som säljare inte längre har några rättigheter alls och köpare kan ostraffat lägga negativ bäst faan dem vill och tradera går helt på deras linjer. funderar mer och mer ihop med ett par andra storsäljare på tradera att kontakta press mm angående detta och en hel del andra saker som kretsar på tradera främst bedrägerier och försäljning av piratkopior som dem inte bryr sig ett skit om
November 23, 2004
Jag håller med dig det finns många oseriösa på tradera en hel del svarta företag som behandlar kunder som skit betalar ej skatt m.m Det viktigaste för tradera är att de får in sin avgift De skulle aldrig stänga av en storkund som blåst några få kunder tex Men jag har faktiskt fått hämd omdömmen borttagna trots allt Testa att maila igen Funkar inte det tipsa sverker på plus
January 20, 2002
Har varit med om samma sak ungefär.
En person som av "misstag" bjöd och vann min auktion.
Jag förklarade för honom via mail och visade att det var han som vann den men han sa hela tiden: "Det var inte den där auktionen jag bjöd på" och visade hans mail.
Jag lade neg omdöme på honom och han på mig.
Fick inte tillbaka det från Tradera.
1 Guest(s)