Trådlös sändare/mottagare|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Trådlös sändare/mottagare
CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
sp_UserOfflineSmall Offline
220580
November 16, 2002 - 1:23 am
sp_Permalink sp_Print

WzuP wrote: ja låten va cool ska hm... ta den nu :bgrin: , tack

Har lyssnat i 2 timmar nu, fortfarande inte less på den 🙄

WzuP
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1120
220586
November 16, 2002 - 1:32 am
sp_Permalink sp_Print

haha jo samam här typ
den passar ju jävligt bra vid en match förfaen!!! dem borde spela sånt :worshipp:

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
220593
November 16, 2002 - 2:29 am
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Biblo]Då tycker jag du köper en helikopter istället, mycket bättre förutsätningar....

Jag bjuder den man/kvinna, som inte vaknar/störs av det förbannade oljud en helikopter för omkring sig, på ett hörsel test! Dessutom kan man juh styla och hålla på med flyg =) Säg den helikopter som kan loopa!!

Mitt F-16 med bensa motor för inte mycket oväsen! Dessutom: Vad skulle imponera på dig mest? En helikopter som sakta hakar sig fram över ditt huvud samtidigt som den ger dig permanent tinitus eller en 1 m <--> jaktflyg som störtdyker mot ditt oskyddade huvud och sedan planar ut för att snabbt flyga vidare genom umeås gator och sprida allmän panik bland gammla kärringar? 😀 Nej, men allvarligt (Fast iden med att skrämma gammla kärringar var faktiskt lite lockande!) så kan inte en helikopter mäta sig med ett flygplan! Och dessutom hatar jag kontrollerna på en helikopter!!

Hmmm....

Kanske dags att jag varnar folk jag känner i umeå om dina vilda planer 🙂

Tintin
Member
Medlem
Forum Posts: 2239
220611
November 16, 2002 - 5:04 am
sp_Permalink sp_Print

Skojar ni???
Låten var ju skitdålig!
Värsta B-sångaren.
Och nu när jag läste vem det var också är jag inte förvånad...hehe.
Han suger ju.

Min fiskeblogg:
specimenfiske.se

Biblo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 975
220705
November 16, 2002 - 11:39 am
sp_Permalink sp_Print

mh, ok men vad toppar planet då? ,, vore ju bra om videolänken var i realtid elle? laugh Nädå, men seriöst ber jag dig testa allting på säkra platser innan ger dig in i, stadskärnan o gasar.

Vad är det för låt ni pratar om?

CoLiC
Member
Medlem
220748
November 16, 2002 - 1:47 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=CoLiC][quote=Biblo]Då tycker jag du köper en helikopter istället, mycket bättre förutsätningar....

Jag bjuder den man/kvinna, som inte vaknar/störs av det förbannade oljud en helikopter för omkring sig, på ett hörsel test! Dessutom kan man juh styla och hålla på med flyg =) Säg den helikopter som kan loopa!!

Mitt F-16 med bensa motor för inte mycket oväsen! Dessutom: Vad skulle imponera på dig mest? En helikopter som sakta hakar sig fram över ditt huvud samtidigt som den ger dig permanent tinitus eller en 1 m <--> jaktflyg som störtdyker mot ditt oskyddade huvud och sedan planar ut för att snabbt flyga vidare genom umeås gator och sprida allmän panik bland gammla kärringar? 😀 Nej, men allvarligt (Fast iden med att skrämma gammla kärringar var faktiskt lite lockande!) så kan inte en helikopter mäta sig med ett flygplan! Och dessutom hatar jag kontrollerna på en helikopter!!

Hmmm....

Kanske dags att jag varnar folk jag känner i umeå om dina vilda planer 🙂

Gör det =) Säg till dom att dom ska bära störtkruka i sommar 😛

Förhoppningsvis har jag fixat allt tills dess 😀
Fick nästan lust att sälja F-16et och köpa en modell av ett BeeGee plan =)
Kolla bara på skönheten!

http://www.kyosho.com/airplanes/kyoa1058.html

OBS: Låten va juh as bra! Den borde spelas på varje fotbolls match 👿

carnail
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 666
221270
November 17, 2002 - 8:25 pm
sp_Permalink sp_Print

För att göra skräckeffekten total ska du utrusta ditt plan med eltända visselraketer eller varför inte en stalinorgel bestående av häxpipor. Får garanterat folk att skita på sig när man öser ett batteri mot dom =D

CoLiC
Member
Medlem
221552
November 18, 2002 - 5:49 pm
sp_Permalink sp_Print

carnail wrote: För att göra skräckeffekten total ska du utrusta ditt plan med eltända visselraketer eller varför inte en stalinorgel bestående av häxpipor. Får garanterat folk att skita på sig när man öser ett batteri mot dom =D

Hohohohoho, du ger mig farliga ideér här 😛 Men jag kan ju alltid skylla på dig när folk börjar dö av hjärt-attacker runtom i stan laugh Men allvarligt, det där var en idé! Köpa hobbyraketer och montera dess motorer i mina egna små hemmabyggen :bgrin: Jisses.... Detta är något jag måste tänka på!

carnail
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 666
222432
November 20, 2002 - 4:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tänkte ju snarare att du skulle avfyra raketerna ifrån ditt plan....vore ju kul att se dom i kameran när dom skjuts iväg. Visselraketer är ju givna, bara för "terror-effektens" skull. :bgrin:

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 142
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL