September 12, 2001
CoLiC wrote: [quote=Biblo]Då tycker jag du köper en helikopter istället, mycket bättre förutsätningar....
Jag bjuder den man/kvinna, som inte vaknar/störs av det förbannade oljud en helikopter för omkring sig, på ett hörsel test! Dessutom kan man juh styla och hålla på med flyg =) Säg den helikopter som kan loopa!!
Mitt F-16 med bensa motor för inte mycket oväsen! Dessutom: Vad skulle imponera på dig mest? En helikopter som sakta hakar sig fram över ditt huvud samtidigt som den ger dig permanent tinitus eller en 1 m <--> jaktflyg som störtdyker mot ditt oskyddade huvud och sedan planar ut för att snabbt flyga vidare genom umeås gator och sprida allmän panik bland gammla kärringar? 😀 Nej, men allvarligt (Fast iden med att skrämma gammla kärringar var faktiskt lite lockande!) så kan inte en helikopter mäta sig med ett flygplan! Och dessutom hatar jag kontrollerna på en helikopter!!
Hmmm....
Kanske dags att jag varnar folk jag känner i umeå om dina vilda planer 🙂
April 20, 2002
Skojar ni???
Låten var ju skitdålig!
Värsta B-sångaren.
Och nu när jag läste vem det var också är jag inte förvånad...hehe.
Han suger ju.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 17, 2002
skiroy wrote: [quote=CoLiC][quote=Biblo]Då tycker jag du köper en helikopter istället, mycket bättre förutsätningar....
Jag bjuder den man/kvinna, som inte vaknar/störs av det förbannade oljud en helikopter för omkring sig, på ett hörsel test! Dessutom kan man juh styla och hålla på med flyg =) Säg den helikopter som kan loopa!!
Mitt F-16 med bensa motor för inte mycket oväsen! Dessutom: Vad skulle imponera på dig mest? En helikopter som sakta hakar sig fram över ditt huvud samtidigt som den ger dig permanent tinitus eller en 1 m <--> jaktflyg som störtdyker mot ditt oskyddade huvud och sedan planar ut för att snabbt flyga vidare genom umeås gator och sprida allmän panik bland gammla kärringar? 😀 Nej, men allvarligt (Fast iden med att skrämma gammla kärringar var faktiskt lite lockande!) så kan inte en helikopter mäta sig med ett flygplan! Och dessutom hatar jag kontrollerna på en helikopter!!
Hmmm....
Kanske dags att jag varnar folk jag känner i umeå om dina vilda planer 🙂
Gör det =) Säg till dom att dom ska bära störtkruka i sommar 😛
Förhoppningsvis har jag fixat allt tills dess 😀
Fick nästan lust att sälja F-16et och köpa en modell av ett BeeGee plan =)
Kolla bara på skönheten!
http://www.kyosho.com/airplanes/kyoa1058.html
OBS: Låten va juh as bra! Den borde spelas på varje fotbolls match 👿
January 17, 2002
carnail wrote: För att göra skräckeffekten total ska du utrusta ditt plan med eltända visselraketer eller varför inte en stalinorgel bestående av häxpipor. Får garanterat folk att skita på sig när man öser ett batteri mot dom =D
Hohohohoho, du ger mig farliga ideér här 😛 Men jag kan ju alltid skylla på dig när folk börjar dö av hjärt-attacker runtom i stan Men allvarligt, det där var en idé! Köpa hobbyraketer och montera dess motorer i mina egna små hemmabyggen :bgrin: Jisses.... Detta är något jag måste tänka på!
2 Guest(s)