June 28, 2001
Jävligt onödigt tråd, Har absolut inget intresant innehåll och inget arguments värde alls !
Skäms !
men jag kan göra den bättre, jag ska berätta om morsans fina bil som jag pajade.
efter en kort men rolig billjardkväll där jag hade ett jävla flyt, så brassade jag på lite med morsans 740 i en väldigt lång uppförsbacke med choken ute lite grann så märkte jag att det rök som fan bakom bilen, jag trodde att det berodde på den extra soppan men så var det inte.
även tempen åkte upp, när jag rullade in på parkeringen så rök den nått inihelvete från motorhuven, först trodde jag det var däcken eftersom jag driftade lite innan men Icke !
poppade upp huven och ser att det är nån vätska skvätt över hela jävla förgasaren, fördelarlocket och en del slangar, + att nånting fortsatte att snurra runt efter att jag stängt av motorn.
jag tror fan jag lyckades Spränga vattenpumpen, det är för mörkt för att jag ska kunna se nått men allt kylarvatten har runnit ut på parkeringen iaf.
så jag har lördagen på mig att laga skiten innan morsan får reda på nått.
Im in deeeeeeeeeeeeeep shit, har typ 50kr till reservdelar oxå.
June 28, 2001
abishai wrote: [quote=Mind]var det varmt i helvetet eller ?
nja, blev ju bannad över sommarn och sen fick jag mig bannad igen någon vecka efter så då sket jag i det och fick mig IP-bannad och kom hit. Visst var det sweclockers forum du menade med helvetet?
det eller att det står :from hell under din avatar.
May 10, 2002
Mind wrote: [quote=abishai][quote=Mind]var det varmt i helvetet eller ?
nja, blev ju bannad över sommarn och sen fick jag mig bannad igen någon vecka efter så då sket jag i det och fick mig IP-bannad och kom hit. Visst var det sweclockers forum du menade med helvetet?
det eller att det står :from hell under din avatar.
äsch det har jag ju haft sen jag reggade mig, känns onödigt att byta nu när det fungerat felfritt än så länge
1 Guest(s)