November 12, 2002
har ett problem som stör mig ganska mycket..
tränade som fan tiidagre innan jag började jobba varje dag boxing.
men sen jag började med jobbet so har det blivit mindre o mindre.
nu så är jag helt slut kommer hem o sen vilar vaknar typ 19.00
så nu undrar jag hur kan jag göra så jag orka träna efter jobbet för gillar o saknar boxingen verkligen men är så himmla trött efter så jag orkar inte..
stiger up 06 kommer hem kl 16.00. sen hem o dricker varm kopp Te
o vilar mig.. men problemet var att i agusti så var det inte så asså jag hade en massa kraft efter jobbet o var pig .. men nu är seg o allt
nån som har en anning om varför och vad jag kan göra för att kunna orka träna efter jobbet..
// Trunks
August 11, 2005
Menar du att du typ sover från~1630-19? Där har du del i din trötthet i så fall.
Ska du prompt vila så ska det vara en snabbvila på 15-20 minuter max, då hinner din kropp vila ut lite,men ändå inte så pass mycket att du istället blir trött, vilket man faktiskt blir av att sova för mycket.
February 17, 2004
Gör som jag åk till träningen direkt från jobbet istället vet jag. Då slipper du problemet med din trötthet. Sen efter träningen kan du sova hur mycket du vill.
PS varför sova bort sitt liv när du är ung och det finns så mycket att göra :roll:. Du kommer ångra dig senare i livet! 😛
November 12, 2002
Dani wrote: Gör som jag åk till träningen direkt från jobbet istället vet jag. Då slipper du problemet med din trötthet. Sen efter träningen kan du sova hur mycket du vill.
PS varför sova bort sitt liv när du är ung och det finns så mycket att göra :roll:. Du kommer ångra dig senare i livet! 😛
asså jag vill göra så mycket men det är jätte kallt ute :))
och sen är trött efter jobbet :)) ute hela dagen på jobbet.
November 12, 2002
ah asså det är sant det är tråkigt att inte orka .. men vid sommras så tränade jag varje dag ink helgen..
men tror så att man är ute mycket för kallt o kyligt . o måste typ anstränga sig mera då för inom jobbet . än på sommaren..
men kanske det är annurlunda om man är inne kanske vet inte
August 2, 2001
Nu har jag bara skummat igenom svaren men jag tror, som ett par andra har skrivit, att du borde sova bättre. Går du upp kl 6 bör du sova senast 22. Skippa sedan att sova på dagen. Se också till att få lite solljus på dig, tex. en timmes promenad under de ljusa timmarna om du har tid. Det gör underverk mot trötthet!
March 6, 2004
Jag jobbar 2-skift. Ena veckan 05.00-13.30 och andra 13.30-23.00. Idag va min första träningsdag på gymmet. Eftersom denna veckan är en eftermiddagsvecka, så fick jag träna mellan 12.00-13.00. Det kändes väldigt skönt efteråt! Nu är det bara fortsätta att hålla igång, allt känns bättre nu efter första träningspasset :blink:
1 Guest(s)