December 15, 2002
Ja, som topic 🙂 Tränar ni, det kan vara gymma eller ifall ni utövar någon sport. Tar ni det väldigt seriöst eller håller ni på med det för att få lite motion?
Jag tränar på gym ett par dagar i veckan, spelar fotboll också. Fotbollen tar jag nog mer seriöst än gymandet, det är mer som ett komplement till fotbollslirandet.
December 31, 2002
Jag paddlar kanot (racingkajak) och tar det seriöst.
Paddlar normalt 6ggr/vecka men ligger just nu i hårdträning inför SM. Så från början av sommarlovet till SM en månad senare (i år 11-17 juli) så tränar vi minst 2pass/dag om det inte är ett vilouppehåll förstås 😉
När isen går igen så börjar vi träna inomhus. Då är det simning, gym, styrkegymnastik, skidor och löpning som gäller.
December 15, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: Jag paddlar kanot (racingkajak) och tar det seriöst.
Paddlar normalt 6ggr/vecka men ligger just nu i hårdträning inför SM. Så från början av sommarlovet till SM en månad senare (i år 11-17 juli) så tränar vi minst 2pass/dag om det inte är ett vilouppehåll förstås 😉
När isen går igen så börjar vi träna inomhus. Då är det simning, gym, styrkegymnastik, skidor och löpning som gäller.
De som paddlar kanot/kajak o så är ju riktigt vältränade, måste vara ruskigt jobbigt att hålla ett sånt högt tempo och med den rörelselängden man har hela tiden
March 10, 2002
Extatic wrote: [quote=Dehman]Jag vaknar alltid sent så får springa fullt järn till bussen (400meter) 😛
va inte du fotbollsspelare? 🙂 hade för mig att Coalan skrev det i någon tråd
Jo från och till. Slutade i 1½ år för jag tröttnade. Börja sen igen i några månader. Men orka inte med tränaren så slutade igen. 😛
December 15, 2002
Dehman wrote: [quote=Extatic][quote=Dehman]Jag vaknar alltid sent så får springa fullt järn till bussen (400meter) 😛
Jo från och till. Slutade i 1½ år för jag tröttnade. Börja sen igen i några månader. Men orka inte med tränaren så slutade igen. 😛
tråkigt med tränare som är dumma i huvet, har haft en sån i några år men jag står ut med nöd och näppe 🙂
March 10, 2002
Extatic wrote: [quote=Dehman][quote=Extatic][quote=Dehman]Jag vaknar alltid sent så får springa fullt järn till bussen (400meter) 😛
tråkigt med tränare som är dumma i huvet, har haft en sån i några år men jag står ut med nöd och näppe 🙂
Men vår tar alla pris. Man får spela typ fem minuter. Så blir man utbytt. Sen efter en 10 minuter får man värma upp (igen) och hoppa in och spela typ 10 minuter en kvart. Så håller han på så. Blev arg en match, så jag sade: Får jag spela mer annars åker jag hem. Så fick jag spela. 😛 Men efter det slutade jag.
Vi funderar på att skriva en protestlista. 😛
January 17, 2002
Jag:
Rullar rullstol
Paddlar kajak
Ror mycket vid fiske
Lätt träning hemma varje kväll, situps, motionscykel på låg nivå pga knäet och 5 kilos tyngder för armar.
Av det jag listat ger rullstolen mest av allt, det är grym träning för rygg, axlar, bröst och armar, lite på magen också.
4 Guest(s)