December 15, 2002
DiDi wrote: [quote=Extatic][quote=coalan][quote=Extatic]jissses va lång du var, typ tre huvuden längre än mig är typ 176
vafan, är det ngn speciallängd om man tränar fotboll 😛
Japp, man ska vara liten och kvick
Om man är målvakt känns det väl bättre om man är längre...
jo det är sant 😛 Det är ju en fördel att nå upp till ribban
Man behöver ju inte slänga sig så långt heller, man har ju räckvidden isåfall ifall man är hyffsat lång
March 10, 2002
Extatic wrote: [quote=Dehman]Jag är 186 väger 65 kg. :P:P
Du är rätt mycket längre än mig fast jag väger typ 5 kilo mer 🙂
😛 mjo, men har inte underlag för att gå upp i vikt. Äter skräpmat 4 gånger iveckan minst. Dricker minst 2 liter Coca/dag och massa godis och liknande. Men går inte upp i vikt. 😛
December 15, 2002
Dehman wrote: [quote=Extatic][quote=Dehman]Jag är 186 väger 65 kg. :P:P
Du är rätt mycket längre än mig fast jag väger typ 5 kilo mer 🙂
😛 mjo, men har inte underlag för att gå upp i vikt. Äter skräpmat 4 gånger iveckan minst. Dricker minst 2 liter Coca/dag och massa godis och liknande. Men går inte upp i vikt. 😛
Det spelar inte så stor roll hur mycket du äter varje gång för att gå upp i vikt, det handlar mer om hur ofta man äter. Vill man gå upp i vikt ska man typ äta var 3:e timme 🙂
January 17, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=CoLiC]Jag:
Rullar rullstol
Paddlar kajak
Ror mycket vid fiske
Lätt träning hemma varje kväll, situps, motionscykel på låg nivå pga knäet och 5 kilos tyngder för armar.Av det jag listat ger rullstolen mest av allt, det är grym träning för rygg, axlar, bröst och armar, lite på magen också.
Umeå har ingen stor paddelklubb men både du och jag som är umebor (född där) paddlar kajak. :p Fast du kanske paddlar fors/havs?
Längd 179 Vikt: 72-75kg (bara muskler 😉 🙄 )
Jag är inte med i nån klubb, jag paddlar i sjön vid vilken jag bor 50 meter ifrån 🙂 Annars kan jag åka ut till stornorrfors och paddla i forsen där, där har de ju "mål" osv.
Att paddla kajak är skööönt
August 27, 2003
Hmm förutom att jag lyfte lite för Svenska U19 så paddlar jag som Tobi-Wan kanot. Dock inte rakt fram utan jag spelar kanotpolo, ägig sport och vill du veta mer så är google din vän. Paddlar 3 gånger i veckan och fyller på med gym varje dag som jag inte paddlar.
Tränar inte lika hårt på gymmet nu som man gjorde när man lyfter för Sverige 🙂
På kvällarna blir de rätt mycket fettförbränning fast då i träningsformen sex 😉
December 15, 2002
HuGGe wrote: Hmm förutom att jag lyfte lite för Svenska U19 så paddlar jag som Tobi-Wan kanot. Dock inte rakt fram utan jag spelar kanotpolo, ägig sport och vill du veta mer så är google din vän. Paddlar 3 gånger i veckan och fyller på med gym varje dag som jag inte paddlar.
tävlade du i tyndglyftning? Vilken klubb isf?
January 12, 2004
HuGGe wrote: Hmm förutom att jag lyfte lite för Svenska U19 så paddlar jag som Tobi-Wan kanot. Dock inte rakt fram utan jag spelar kanotpolo, ägig sport och vill du veta mer så är google din vän. Paddlar 3 gånger i veckan och fyller på med gym varje dag som jag inte paddlar.
Lånar tråden lite
Du som har tränat seriöst, eller om någon annan vet...
Har du en aning om hur det kommer sig att man blir olika stark i olika muskelgrupper...
Tex, jag blev brottarstark i ben och framförallt vaderna (maxade 570kg 3x10 när jag tränade som mest), samt axlar...
Medans tex jag aldrig kom över 70kg i bänkpress, vilket är lite med tanke på min kroppsstorlek...
Jag tränade kontinuerligt i 4 år ca 3ggr i veckan...
Vaderna blev skitstora (dom mätte runt 60-65cm), axlarna blev också stora, medans resten av kroppen såg ut som skinn och ben...
December 15, 2002
obelix wrote: [quote=HuGGe]Hmm förutom att jag lyfte lite för Svenska U19 så paddlar jag som Tobi-Wan kanot. Dock inte rakt fram utan jag spelar kanotpolo, ägig sport och vill du veta mer så är google din vän. Paddlar 3 gånger i veckan och fyller på med gym varje dag som jag inte paddlar.
Lånar tråden lite
Du som har tränat seriöst, eller om någon annan vet...
Har du en aning om hur det kommer sig att man blir olika stark i olika muskelgrupper...
Tex, jag blev brottarstark i ben och framförallt vaderna (maxade 570kg 3x10 när jag tränade som mest), samt axlar...
Medans tex jag aldrig kom över 70kg i bänkpress, vilket är lite med tanke på min kroppsstorlek...
Jag tränade kontinuerligt i 4 år ca 3ggr i veckan...
Vaderna blev skitstora (dom mätte runt 60-65cm), axlarna blev också stora, medans resten av kroppen såg ut som skinn och ben...
Alla personer har olika lätt att träna vissa kroppsdelar, så är det bara. Du kanske har anlag för det, dvs att någon av dina mor/farföräldrar hade starka ben
1 Guest(s)