November 12, 2002
läget ligger till att jag tränar 4ggr i veckan ibland 3ggr 2-3 timmar
boxing
vägde 79kg är 183cm lång och så vägde jag mig för 2 dagar sen och
ståg det 89kg kan det stämma ?
har styrke tränat i 2 veckor nu ink boxing .
boxingen har jag hållit på i 1 år ungefär.
har ätit hälso samt med . sj så känner jag bara att musklerna har blevit starkare men inte så mycket kan det väga ?
//MVH Trunks
February 12, 2006
trunks wrote: nah har inte testat andra vågar.. hm får väl köpa en ny och se där.
men om det skulle stäma vad kan det beror på ?
Antagligen dom där lustiga kapslarna du stoppat i dej, annars är det antagligen fel på vågen.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 21, 2005
May 27, 2004
Är nog omöjligt att lägga på isg 10kg muskler på 2veckor. 10kg muskler tar ca 3år att bygga omm man tränar ordentligt(dok väldigt genetiskt). Har dok tävlat mycket i judo med viktklasser så jag vet att man kan pendla enheldel i vikt. T.ex. om du tränar hårt och svettas mycket kan du minska ca2kg i vikt, du är lättare på morgonen, hade du ätigt och drukigt innan du vägde dig, hade du lika mycket kläder på dig, var det samma våg mm
Samtidigt så kan personer som väger mer pendla mer i vikt. jag väger runt 95 och har som mest vägt 99 i år och som minst 88. Men tycker ändå din pendling låter mycket.
Kom på en sak till vissa kostillskott är vätskelagrande. T.ex. kreatin gör att kroppen lagrar mera vatten. Kolla upp produkten som du tar för antar att boxare är som kampsportare att de inte vill gå upp i vikt. Finns dok produkter som liknar de som lgarar vatten men som inte lagrar. t.ex. pyrovatkreatin istället för kreatin.
November 12, 2002
den jag andväder heter body science diel fuel
innehåller kasseinisolat,vasselisolat och smaker
protein 25.0g
kollhydrater1.9g
kcal 105
fett 0.4g
asså har tränat boxing så har man gjort mycket armhävningar o situps ect ect
men jag hade sista vägt mig för 3 måndar sen tills nu ,,
men snackade lite med grabbarna på klubben o dom sa att det är muskel.
för när vi tränar så kör vi det hårt
men i alla fall ska köpa en våg för mig
spelar det nån roll vilken våg man tar en dyr eller billig ?
sj so tror jag att det är muskel för orka göra mera armhävning en tidiagre
February 17, 2004
Hur gammal är du? Du bygger mycket mer muskler när du är runt 20 än närmare 30. När jag var runt 20 och byggde, blev jag stor på kort tid (några månader). Nu närmare 30 så händer ju ingenting, sjukt men sant.
Men 10kg på 2 veckor låter mycket. Men som sagt äter du maximalt, intar rätt mängd proteiner och tränar mycket så kan du öka kraftigt i vikt.
1 Guest(s)