December 16, 2003
tvar... det som orienterarna drabbades av i slutet av 90-talet.
Nä, men kroppen mår bäst av lagom motion.
Vill man ha mycket för man vara i tiptop shape
från getgo
Vill man ha mer ändå så är det intervall-träning som gäller... Å då är man på elitnivå.
Och boxning tär på krafterna, speciellt i början.
Äta vila, och lung motion.. Om det nu inte är nåt
skit i form av virurs eller baccilusker!
June 17, 2005
bäst att kolla upp, äter du dina vitaminer? du kanske har andnings svårigheter 80% v svenskarna har det många utan att veta om det, vissa mer en andra, det rubriceras ofta som astma fast det inte är det, så därför ska dom försöka få bort astma från dom och döpa till något annat. jag får lite svårt att andas eller känns mer ansträngt när jag kört hårt speciellt i kall luft då känns det tungt.
February 17, 2004
addeee wrote: bäst att kolla upp, äter du dina vitaminer? du kanske har andnings svårigheter 80% v svenskarna har det många utan att veta om det, vissa mer en andra, det rubriceras ofta som astma fast det inte är det, så därför ska dom försöka få bort astma från dom och döpa till något annat. jag får lite svårt att andas eller känns mer ansträngt när jag kört hårt speciellt i kall luft då känns det tungt.
mmm får också andningssvårigheter efter intervallträning i brant backe 😛
/Dani
August 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Hugge]Risken finns att du har en antik teservis mellan skinkhalvorna.
Egen erfarenhet förstår jag. 😀
Ja.. ibland får man taga vad man haver... 🙂 blir ju så ensamt ibland när inte Coore "är på besök".
BTW: Vad konstigt och ovant det känns att prata här igen.
2 Guest(s)