February 17, 2004
BelGarath wrote: Jag skulle aldrig önska mig typ snyggare kropp eller en brud för tanken att enda andledningen man fått detta är en simpel önskning...bättre o fixa sånt själv då känner man sig stolt över sig själv
Bra sagt! 🙂
Jag skulle nog önska mig...
1. Att jag var pojken med guldbyxorna 😉
2. En fin bil
3. öhh....den sista spar jag 😛
October 24, 2002
Dimension Zero wrote: [quote=BelGarath]Jag skulle aldrig önska mig typ snyggare kropp eller en brud för tanken att enda andledningen man fått detta är en simpel önskning...bättre o fixa sånt själv då känner man sig stolt över sig själv
Bra sagt! 🙂
Så folk som har lätt för att bygga muskler ska inte vara lika stolta över sina som de som har svårt för att bygga muskler?
December 5, 2001
NHOC_Frozen wrote: 1: Att alla är friska livet ut
2: ekonomisk oberoende
3: Önska mig 3 önskningar till(1.)Att få en underbar, sexig, söt etc etc fru i livet
(2.)Ge alla som finns i välrden 3 önskningar var
(3.)Att all typ av våld försvinnerGod natt!
Trodde folk kunde läsa på detta forum....
September 28, 2003
Dehman wrote: [quote=fastbullit][quote=Dehman]Jag skulle önska mig följande.
Kunna läsa andras tankar (när jag själv vill)
det måste vara jobbigt
Varför? Då slipper man få nobben av någon brud man spanat in. :>
det var inte det jag menade det var mer liksom då kan man känna allt hat som finns osså vidare
May 17, 2002
KorSpo wrote: Jag önskar mig ingenting, jag trivs bra som jag är... men iofs vissa grejjer skulle man ju vilja prova:
1. Ligga 1a på orben i 3dmark01SE
2. Sex med prinsessan Madeleine
3. Ratta en Formel 1 bil
realistigasta önskningar av alla, men ändå så långt bort...
August 16, 2004
fastbullit wrote: [quote=Dehman][quote=fastbullit][quote=Dehman]Jag skulle önska mig följande.
Kunna läsa andras tankar (när jag själv vill)
det måste vara jobbigt
Varför? Då slipper man få nobben av någon brud man spanat in. :>
det var inte det jag menade det var mer liksom då kan man känna allt hat som finns osså vidare
Men hörru det står ju (När jag själv vill) så han kan tex se (förstås om han själv ) vad du tycker om honom 🙄
May 3, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=KorSpo]Jag önskar mig ingenting, jag trivs bra som jag är... men iofs vissa grejjer skulle man ju vilja prova:
1. Ligga 1a på orben i 3dmark01SE
2. Sex med prinsessan Madeleine
3. Ratta en Formel 1 bil
realistigasta önskningar av alla, men ändå så långt bort...
Vi får väl se...
January 2, 2004
1. Ekonomiskt oberoende (alltid lika kul)
2. Ha ett schysst hus i vancouver. (mysigare ställe finns ej)
3. Ha som typ trisslotto.. fast med datorprylar. Nya saker varje månad i typ 30-50 år typ.
Inget jäkla fred på jorden osv yada yada yada. (tänk på alla stackare som skulle vart tvugna o gå ifrån vapenfabriken där de jobbar). 😛
perfekt flickvän.. hmm.. har gett upp hoppet för läääänge sen.
March 21, 2003
Sardaukar wrote: [quote=Tyrfing]1.Låta värds ebfolkningen minska med 6 miljarder.
2.Bli odödlig och aldrig åldras över min fysiska top
3.Bli oinkränkbar Diktatorn över resterande folk.
Vilket tråkigt liv...inga asiater som tillverkar datorkomponenter. :bgrin:
Vilket liv
5 Guest(s)