June 3, 2001
Extatic wrote: [quote=Sardaukar][quote=Gueno]1, saab går i kångkan.
2, Ekonomiskt oberoende.
3, Alla bollsporter (speciellt fotboll) skulle förbjudas.
Förstår inte riktigt 1 och 3 där. Om Saab skulle kursa så vore det ett hårt slag mot svensk industri. De gör inte enbart (fula) bilar.
Bara för att du inte är bollsportintresserad så borde det väl finnas bättre önskningar i världen? Hade det inte varit bättre med världsfred?
han är uppenbarligen väldigt barnslig
Å du är rätt man(?) att avgöra det? :-s
Jag hatar saab och jag hatar fotboll är det så jävla underligt? :wide:
March 21, 2003
Gueno wrote: [quote=Extatic][quote=Sardaukar][quote=Gueno]1, saab går i kångkan.
2, Ekonomiskt oberoende.
Förstår inte riktigt 1 och 3 där. Om Saab skulle kursa så vore det ett hårt slag mot svensk industri. De gör inte enbart (fula) bilar.
Bara för att du inte är bollsportintresserad så borde det väl finnas bättre önskningar i världen? Hade det inte varit bättre med världsfred?
Jag hatar saab och jag hatar fotboll är det så j**la underligt? :wide:
Du kan ta bort det och sen k;pa ut saab och kursa det sj'lv..
Sv[rt att k;pa fotboll kanske dock...
(Faan j'vla skit mitt tangentbord e engelskt p[ NH )
December 5, 2001
Gueno wrote: [quote=Extatic][quote=Sardaukar][quote=Gueno]1, saab går i kångkan.
2, Ekonomiskt oberoende.
Hatar också Saabs bilar men de gör bra flygplan och andra vapensystem.
Sen om du hatar fotboll kan du väl låta bli att titta på det?
May 12, 2002
Relaxia wrote: 1. Att alla som existerar ska uppfatta våld och krig så pass motbjudande att helt enkelt inte kunna använda sig av det. :gunsfire:
2. Att alla skulle vara totalt ärliga och inte ens kunna tänka tanken att stjäla eller förstöra för någon annan. :bash:
3. Att jag var duktigare i skolan. :bok:
Dubbelmoral! Först säger du att våld inte ska existera, sen slåss dina smileys?! :bgrin:
April 10, 2003
Farbror wrote: [quote=Gueno][quote=Extatic][quote=Sardaukar][quote=Gueno]1, saab går i kångkan.
2, Ekonomiskt oberoende.
Du kan ta bort det och sen k;pa ut saab och kursa det sj'lv..
Sv[rt att k;pa fotboll kanske dock...
(Faan j'vla skit mitt tangentbord e engelskt p[ NH )
Har för mig att Shift+alt skall fixa det (eller nåt sånt)
2 Guest(s)