Många undrar om det är på väg att bli ett tredje världskrig nu när USA och NATO ska förgöra terrorismen. Frågan är bara vad man ska säga om detta då.
Albert Einstein blev vid ett tillfälle frågad om man visste vilka vapen som skulle användas under tredje världskriget.
Han svarade att det visste han inte men fjärde världskriget skulle utkämpas med stenar..
Det är ju inte ofta han har haft fel.. men förhoppningsvis är detta en av gångerna..
Tekniknörd som gillar att träna.
Nä men om det skulle bli ett tredje världskrig nu så menar han att vi hade bombat sönder hela världen så att vi bara hade haft stenar att slåss med när/om det kommer ett fjärdevärldskrig..
Tekniknörd som gillar att träna.
September 2, 2001
kolla in den här goingen då! Inte kan det väl bli krig mellan dessa två?
September 18, 2001
On 2001-09-20 11:30, Anton wrote:
Många undrar om det är på väg att bli ett tredje världskrig nu när USA och NATO ska förgöra terrorismen. Frågan är bara vad man ska säga om detta då.Albert Einstein blev vid ett tillfälle frågad om man visste vilka vapen som skulle användas under tredje världskriget.
Han svarade att det visste han inte men fjärde världskriget skulle utkämpas med stenar..Det är ju inte ofta han har haft fel.. men förhoppningsvis är detta en av gångerna..
vad var det för film igår jag såg som dom sa så i slutet?
March 4, 2001
On 2001-09-20 18:37, Doberman wrote:
kolla in den här goingen då! Inte kan det väl bli krig mellan dessa två?
September 2, 2001
Checka morgondagens väder i Afghanistans huvudstad Kabul, hahaha...
August 4, 2001
On 2001-09-21 21:00, [Iceboy] wrote:
Den finns ju en gubbe, Nostradamus, som spådde att de skulle komma en gubbe som heter Hitler, och skulle starta ett 2:a världskrig. Så han att när dem två tornen brinner så kommer 3:e världskriget starta.Så börjar ju undra 😕
Det där med de två tornen är bara trams. Det är skrivet för några år sedan av en student som gjorde en uppsats om hur lätt (svårt) det är att tolka texter. Det påstås vara skrivet av Nostradamus på 1600-talet nån gång. Han dog dock 100 år tidigare!
// Lasse
December 22, 2000
On 2001-09-21 21:26, wasd wrote:
On 2001-09-21 21:00, [Iceboy] wrote:
Den finns ju en gubbe, Nostradamus, som spådde att de skulle komma en gubbe som heter Hitler, och skulle starta ett 2:a världskrig. Så han att när dem två tornen brinner så kommer 3:e världskriget starta.Så börjar ju undra 😕
Det där med de två tornen är bara trams. Det är skrivet för några år sedan av en student som gjorde en uppsats om hur lätt (svårt) det är att tolka texter. Det påstås vara skrivet av Nostradamus på 1600-talet nån gång. Han dog dock 100 år tidigare!
// Lasse
Där ser man..då fick även jag lära mig något idag
June 28, 2001
Han nostredamus förespådde 1 och andra värdskriget o han levde 150 talet efter kristus nångång.
han sa nånting med att när två bröder skiljs åt så skulle det bli ett 3dje värdskrig.
gubben haf ju haft rätt hitils.
han förespådde den stora svampen lr vad det nu var som skulle sluta andra värdskriget.
så jag e ganska säker på att det blir feta värdskriget nu.
Bush galningen säjer ju att dom som inte e med usa är imot dom, det kan leda till att muslimerna startar ett heligt krig och går till atack mot oss svenskar som e helt oskyldiga tack vare usas smarta sätt o se saker på.
Jag gillar inte muslimer i största allmänhet men nu diggar jag inte jenkare heller. så länge dom 2 fajtas så e det inga problem för mig.
August 4, 2001
MindRunner:
Nostradamus (eller Michel de Nostre-Dame som han egentligen hette) levde 1503-1566. "Profetian" om de två bröderna är, som jag skrev tidigare, inget som han skrivit. Se till exempel http://urbanlegends.about.com/.....91101b.htm
// Lasse
1 Guest(s)