November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz]Måste ju hålla med, men glöm för gud skull inte Strul på SVT ikväll
Det är snarare "glöm Strul" som gäller i detta fallet.
men Strul är ju en av svergies bästa filmer genom tiderna, det borde får en Oscar!
Strul är inte på nått sätt dålig men jag anser att det finns bättre saker att göra ikväll. Om du vill se den igen kan du ju alltid spela in den.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz]Måste ju hålla med, men glöm för gud skull inte Strul på SVT ikväll
Det är snarare "glöm Strul" som gäller i detta fallet.
men Strul är ju en av svergies bästa filmer genom tiderna, det borde får en Oscar!
Strul är inte på nått sätt dålig men jag anser att det finns bättre saker att göra ikväll. Om du vill se den igen kan du ju alltid spela in den.
vågar du säga sådan saker som att spela in i ett sådant här forum? Man vet ju snart inte vad som klassas som Wareze-snack. Fast det är ju iof sant, video är ju en idé.
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: vågar du säga sådan saker som att spela in i ett sådant här forum? Man vet ju snart inte vad som klassas som Wareze-snack. Fast det är ju iof sant, video är ju en idé.
Kom på det och jag vädjar till Skiroy att inte låsa tråden nu trots att jag vet att NH har stränga Warez-krav.
August 10, 2001
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz]vågar du säga sådan saker som att spela in i ett sådant här forum? Man vet ju snart inte vad som klassas som Wareze-snack. Fast det är ju iof sant, video är ju en idé.
Kom på det och jag vädjar till Skiroy att inte låsa tråden nu trots att jag vet att NH har stränga Warez-krav.
Hmm, jag som trodde att videon var till för att spela in filmer och program på tvn som man inte har tid att se just vid sändningstillfället.. Om detta skulle klassas som Warez snack så skulle jag skratta ihjäl mig
-Den som funnit har letat!
May 17, 2002
Per$$oN wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz]vågar du säga sådan saker som att spela in i ett sådant här forum? Man vet ju snart inte vad som klassas som Wareze-snack. Fast det är ju iof sant, video är ju en idé.
Hmm, jag som trodde att videon var till för att spela in filmer och program på tvn som man inte har tid att se just vid sändningstillfället.. Om detta skulle klassas som Warez snack så skulle jag skratta ihjäl mig
Det vi tänker på är att ibland kan det råda viss överkänslighet om vissa saker i detta forum, inget annat.
August 10, 2001
Det vi tänker på är att ibland kan det råda viss överkänslighet om vissa saker i detta forum, inget annat.
Det förstår jag om det skulle handla om Warez, men det gör ju inte det nu..
On topic: Glömde bort vad tråden handla om när jag skrev förra inlägget.. Trevligt Valborg! Tänk på mig som måste jobba hela kvällen =)
-Den som funnit har letat!
May 17, 2002
Per$$oN wrote:
On topic: Glömde bort vad tråden handla om när jag skrev förra inlägget.. Trevligt Valborg! Tänk på mig som måste jobba hela kvällen =)
stackare. Vad jobbar du som? Något med Valborgsmässofirande eller något mer normalt?
September 12, 2001
Arny wrote: Kom på det och jag vädjar till Skiroy att inte låsa tråden nu trots att jag vet att NH har stränga Warez-krav.
Vad sjutton nu då??
Är ni månne fulla grabbar? 😀
Att spela in en film på video är ju inte något vi kan bråka om. 🙂
Förresten instämmer jag i vad Arny säger...glöm Strul.
Direkt usel film för sjutton.
May 17, 2002
skiroy wrote: [quote=Arny] Kom på det och jag vädjar till Skiroy att inte låsa tråden nu trots att jag vet att NH har stränga Warez-krav.
Vad sjutton nu då??
Är ni månne fulla grabbar? 😀
Att spela in en film på video är ju inte något vi kan bråka om. 🙂
Förresten instämmer jag i vad Arny säger...glöm Strul.
Direkt usel film för sjutton.
Man kan ju aldrig riktigt veta med era hårda warez-regler :bgrin:
sist: Strul är bra!
May 22, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Per$$oN]
stackare. Vad jobbar du som? Något med Valborgsmässofirande eller något mer normalt?
Han kanske jobbar som Brandman 🙂
Trevligt icke supande valborg.
3 Guest(s)