November 8, 2002
Trigger happy.. Kolla in tjejen till vänster i bild
November 8, 2002
heimdal wrote: damn.. det va bara ett halvt dasspapper mellan den kulan å hans skalle.. å fruntimmret va ju nästan lika stor som pistolen för f*n
du menar väl att "pistolen va ju nästan lika stor som fruntimmret" 🙂
å ja, jäklar va nära! kolla hur hon reagerar efteråt.. stoppar ner pikkan i hölstret... haha undra vaa hon fick för sorts påföljd.. kanske bara en repremand.
February 21, 2003
Blue_Moon_ wrote: är det en slump månne att hon sänker pistolen innan skottet går av? ser misstänkt ut.
Hon var väl på väg att slappna av när killen i stort sett inte kunde göra något motstånd längre. Hon måste ha varit på avtryckningsgränsen hela tiden och råkade trycka lite till när hon sänkte pistolen.
Jag trodde amerikanska polisen också fick lära sig att man inte ska ha fingret på avtryckaren när det inte är skarpt läge... 😕
July 11, 2002
Fan vad är det jag säger, snutarna måste ta och skaffa sig ett Glock vapen, mycket säkrare än vanligare vapen. Jag har själv en replika av den och då är det en liten avtryckare som måste tryckas ner sammtidigt som en den stora avtryckaren. trycker man enbart på den stora så går inget skott, sen så älskar jag glock vapnen eftersom de är gjorda av Kolfiber, samt att det kan skjuta under vattnet 😉
Eller det mest överlägsna/odödliga vapnen skulle vara el-stuntgun, sjuter iväg 2 trådar som fäster sig som krokar på kroppen och då får du en jädrans massa ström genom kroppen och du är helt förlamad istället än död/skadad
February 21, 2003
Smirnoff wrote: Fan vad är det jag säger, snutarna måste ta och skaffa sig ett Glock vapen, mycket säkrare än vanligare vapen. Jag har själv en replika av den och då är det en liten avtryckare som måste tryckas ner sammtidigt som en den stora avtryckaren. trycker man enbart på den stora så går inget skott, sen så älskar jag glock vapnen eftersom de är gjorda av Kolfiber, samt att det kan skjuta under vattnet 😉
Håller med! Glock 19 är helt underbar, vilket ju är en kompaktare Glock 17. Den väger bara 680g oladdad 😀
Förstår inte varför svenska polisen envisas med sina sketna Sig Sauer. Det är faktiskt just det här med avtryckarsäkringen som oroar polisen, vilket verkar fånigt. Men så är ju svenskar säkerhetsfetischister... Även om jag själv tycker att Glock-säkringen är lysande.
2 Guest(s)