February 21, 2003
Blue_Moon_ wrote: [quote=Ogrebeast] HĂ„ller med! Glock 19 Ă€r helt underbar, vilket ju Ă€r en kompaktare Glock 17. Den vĂ€ger bara 680g oladdad đ
plastleksak har jag hört Àr det allmÀnna intrycket i det militÀra.
NÀr jag gick utbildning pÄ militÀrhögskolan under en period i lumpen sÄ var instÀllningen annorlunda
- http://hem.passagen.se/win2000/vapen.htm (vapen vi fick utbildning pÄ om nÄgon skulle vara intresserad av sÄn't)
De som sÀger att Glocken skulle bara vara en plastleksak vet inte dyft om vapen :bok:
February 21, 2003
Smirnoff wrote: fan vad tufft Rutger.
fast lÀnken funkar inte ):Hmm vilkna (real vapen) har du hÄllit i? jag har bara hÄllit i ett jakt vapen samt skjutit med det
JÀvla Passagen strular. Jag har skjutit med alla vapen som finns pÄ sidan. Sedan har jag bl a skjutit med Mauser...
June 23, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Smirnoff]fan vad tufft Rutger.
fast lÀnken funkar inte ):Hmm vilkna (real vapen) har du hÄllit i? jag har bara hÄllit i ett jakt vapen samt skjutit med det
j**la Passagen strular. Jag har skjutit med alla vapen som finns pÄ sidan. Sedan har jag bl a skjutit med Mauser...
hoho, en gammal krigsveteran đ
November 26, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=heimdal]sköt med pistol 88.. glocken i det militÀra.. ball.. med den dÀr lilla beryktade extra avtryckaren... borde dock finnas en till konventionell sÀkring tycker jag
En heimdal-sÀkring
[Image Can Not Be Found]
Hehe, jag har en liknande till min lyftpistol.. lite mindre dock.. undrar om den bara passar dit...
Jag undrar vad en lyftpistol Àr för nÄgot...
1 Guest(s)