March 14, 2004
obelix wrote: Du borde ha haft med vet inte.
Det är omöjligt att svara ja eller nej på den frågan eftersom ingen här vet något om detta.
Håller med. Media vinklar det hela så sjukt mycket.
Har själv ingen aning. Lika mycket som att Jackson kan vara en pedofil så kan målsägaren vara ute efter pengar. Kan inte säga att jag är så insatt heller.
November 26, 2002
Det är omöjligt att svara ja eller nej på den frågan eftersom ingen här vet något om detta.
Det går alldeles utmärkt att svara på frågan: "Tror du..." Det rör sig ju bara om vad jag tror, inte vad jag vet. Jag tycker att det blir bättre så här. Nu svarar man ju ja eller nej om man lutar lite åt ena hållet. Annars hade det blivit många "vet inte".
Men det är bara min åsikt.
July 4, 2003
Ja, jag vet inte riktigt, lite kluven där. Men tog JA han är skyldig.
Men den rättegången som visas på tv är väl en reproduktion av den riktiga va? Ser ju inte direkt som mannen själv som sitter där och ser sur ut.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
"Tror du att Michael Jackson är skyldig övergrepp på barn?"
Tro måste man väl kunna göra utan att se bevis?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 27, 2002
Jag tror inte han är skyldig, han är själv forfarande ett barn psykiskt pågrund av all misshandel och psykisk stress han utsattes för när han var liten. Han fick aldrig vara barn och därför hjälper han barn som har problem hemma och som bor i fattiga hem. Jag tycker USA borde vara överlyckliga som har denna tillgång.
NES_Boy wrote: Tror inte han är skyldig, låter mer som att killen är ute efter pengar....
Vad jag har förstått verkar det starkaste "beviset" (utom grabbens vittnesmål) vara att dom lyckades hitta en portfölj fyld med porr i hans hus
Innehav av porr är ju tveklöst ett tecken på pedofili, eller??
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)