June 16, 2004
Haha jag måste nog hålla med om att jag inte tror Michael har "pillat roev" som någon nu så fint la fram det 😀
Hela Gavins (pojken) familj är ju helt konstig. De anmäler folk stup i kvarten för saker hela tiden, kvinnan hade typ anmält någon säkerhetsvakt för att ha överfallit henne (sexuellt tror jag) och anmält sin egen man och allting, allt för pengar. Jag tror att det är samma sak här också, giriga människor som vill ha pengar, tyvärr
September 16, 2002
Personligen röstade jag nej.
Han är vriden, ja. Han är skadad pga. sin barndom, ja. Han har umgåtts med många barn, ja. Men dessa är inga hemligheter.
Men vad han anklagas för är en helt annan sak.
Men jag måste hålla med som tidigare sagt, jag bryr mig inte. Låt honom vara fri och göra jävligt bra musik!
August 1, 2004
jag röstade nej, men omg. Finns det alltså inga "vanliga" människor som stämmer Jackson. Jag menar, "Arviso" familjen är värsta helt efter pengar och ljuger. Aja, Jackson är lite wierd, men vadå... att man har porr i sitt hur när man är typ snart 50 behöver det inte vara så att han är pedofil.
Det kan ju också vara så att han är riktigt physad så han typ gör det omedvetet. Aja, allt är Micheal's farsa's fel...
2 Guest(s)