June 17, 2001
Jag gick ner och smällde in min tvätt i tvättmaskinerna kl 18:10 och gick upp, sen när jag kom ner så satt det en lapp där det stod "Vem fan har envisats med att sno min tvättid. PER L"
OBS. "Fan" finns med i meningen.
Jag kollade upp min tid och då ser jag att jag hade tvättid igår 17-22.
Per är ett muskelberg som går på ******* och stor som ett höghus.
Jag vågar inte att gå ner och hämta min tvätt.
Det står att man får ta en annans tvättid efter 1 timme. E de någon bra idé att nämna detta för honom om han kommer på att det är jag??? *sätter på sig hjälm och skakar*
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 26, 2001
Du är död...tyvärr, han kommer dunka dig 😛
224Mb
13Gb
ATI Rage 128Pro 32Mb
Ingen som har något att skänka till mej?!
--------------
[ Detta Inlägg ändrades av: psycho den 2001-10-03 22:16 ]
[b]piece:
p3 500|224ram|13gig |sb.live
ati rage fury 128 32mb
gimmegimmegimme better stuff
[b]
September 20, 2001
Hej Wigger!
Fattar inte riktigt, varför tog du inte upp tvätten när du var nere första gången? (när du såg lappen) Var den inte klar eller?
Du kan väl hämta den i natt nångång isf, då hela huset sover. Sen kan ju du skriva en lapp till honom, där du upplyser honom om att man faktiskt får ta tvättiden efter en timme. 😀
Per är nog en rätt snäll kille när det kommer till kritan Han hade ju kunnat slänga ut din tvätt ur maskinerna, det har hänt kompisar till mig.
Har du ingen tjej som kan hämta tvätten förresten, det kanske är säkrare
// Alec']['ronA aka Marie
June 17, 2001
En sak Farenheit, Du har knappast sett Per! Du hade inte ens velat vara en mus när han stövlar fram med sina fetekängor.
Och Alec, nej tvätten var inte klar när jag var nere innan och kollade. Nu har jag varit nere och hämtat den. Det blev lite svårt att öppna den ena maskinen för det sitter ett elektriskt lås på den och strömmen slås av kl 22. Lite skruvmejsel och teknik så fick jag ut dom. Han kan inte slänga ut mina kläder för dörren är ju låst och fastighetskötaren går ju inte att få tag på nu, så han kom inte in i tvättstugen och jag tackar gud för det. Han hade inte bara slängt ut dom han hade käkat dom till kvällsmat. Om man rakar av håret på Hulk Hogan så får man en Per :whops:
Nu får jag hänga upp allt i min lilla "etta" för inget är torrt :burn:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 14, 2001
Om du träffar honom så kan du fråga honom
om han vill se din jätte häftiga dator.
Och när han har sett den kommer han att bli
JÄÄtte impad och vill vara din kompis och allt är förlåtet.
Näe förresten, då tror han nog att du stöter på honom och det är nog inte hälsosamt.
June 17, 2001
On 2001-10-03 22:53, Tomba wrote:
Om du träffar honom så kan du fråga honom
om han vill se din jätte häftiga dator.
Och när han har sett den kommer han att bli
JÄÄtte impad och vill vara din kompis och allt är förlåtet.Näe förresten, då tror han nog att du stöter på honom och det är nog inte hälsosamt.
Jag tror mer att han drar fram en feteslägga och jämnar hela min lägenhet med marken :hehe:
/FD. Crew ffs
June 3, 2001
Stå på dig! Bara för att han kanske inte kan läsa så ska inte du behöva vara rädd. Men du får nog passa dina egena tvätt-tider framöver. Har en känsla av att "någon" kommer att hålla extra koll på dessa i fortsättningen.
P.S
Betyder detta att du inte har några rena kallingar nu? 😛
June 17, 2001
On 2001-10-03 23:56, totto wrote:
Stå på dig! Bara för att han kanske inte kan läsa så ska inte du behöva vara rädd. Men du får nog passa dina egena tvätt-tider framöver. Har en känsla av att "någon" kommer att hålla extra koll på dessa i fortsättningen.P.S
Betyder detta att du inte har några rena kallingar nu? 😛
Jag har vänt på dom jag har ett par gånger nu, nu får jag nog vända ut o in på dom med...
/FD. Crew ffs
1 Guest(s)