June 17, 2001
On 2001-10-04 02:02, Anna78 wrote:
*flina* Så du är också en sån där som snor andras tvättider av misstag!!!
Har själv blivit av med min tvättid ett antal ggr pga snurriga grannar... *mummel*
Men jag är snäll mot dom o säger att de är okey.... men vetesjutton om jag hade varit de mot dej :hehe:
Jag hade pussat på dig, sen hade allt varit lungt :gunsfire: *Sätter på hjälmen igen för idag*
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 10, 2001
Känns som ett problem de flesta har mött på.
Men jag skulle bara skrivit vidare på lappen,, att om man inte börjat innom en timme är tvättiden förverkad. Och om han har problem med det får han ta upp det med värden som har satt upp reglerna. Passar inte det får han väl tjacka en egen maskin och ha i badrummet. Hatar folk som inte kan hålla sig till fakta/regler utan börjar skrika o gapa när de tycker det e fel. Fan de e ju han som e korkad. Man skall aldrig vika sig för idioter, har du gjort det en gång, kommer du få göra det fler gånger.
August 8, 2001
Ledsen att behöva säga det, men du är en död människa. Det är jag som är Per... eller inte 😛 . Men ärligt så kommer han nog att slita bort din dörr när du minst anar det, gå bersärk i hela lägenheten (rummet) och sedan hålla dig i ett ben, dinglandes från taket. Skaffa bättre hjälm och skottsäkerväst, ett parlivvakter för framtida tvättar kan också vara bra.
I TVÄTTSTUGAN KAN INGEN HÖRA DIG SKRIKA.
/Per
June 17, 2001
On 2001-10-04 12:54, Wedge wrote:
Ledsen att behöva säga det, men du är en död människa. Det är jag som är Per... eller inte 😛 . Men ärligt så kommer han nog att slita bort din dörr när du minst anar det, gå bersärk i hela lägenheten (rummet) och sedan hålla dig i ett ben, dinglandes från taket. Skaffa bättre hjälm och skottsäkerväst, ett parlivvakter för framtida tvättar kan också vara bra.I TVÄTTSTUGAN KAN INGEN HÖRA DIG SKRIKA.
/Per
Kom då skallePer :gunsfire:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
2 Guest(s)