July 27, 2002
chrippaz wrote: [quote=Joni^]993 turbo är en skit bra bil. kunden som äger bilen kör med den året runt som bruksbil och han har inte haft några problem förrän detta. Men det är ju hans eget fel som sagt. j**la idiot
Menar du att det är något fel att använda den som bruksbil?
Han menar nog att den fortfarande är lika bra, menar, om man har den året runt "kräver" det ju lite mer
November 4, 2001
Callister wrote: [quote=chrippaz][quote=Joni^]993 turbo är en skit bra bil. kunden som äger bilen kör med den året runt som bruksbil och han har inte haft några problem förrän detta. Men det är ju hans eget fel som sagt. j**la idiot
Menar du att det är något fel att använda den som bruksbil?
Han menar nog att den fortfarande är lika bra, menar, om man har den året runt "kräver" det ju lite mer
Att den är lika bra som vadå?
December 11, 2002
du kan ju knappast använda en ferarri som året runt bil. det är inte många som använder sin porsche som bruksbil MEN det går jätte bra att göra. men man får ju gärna ta det lite lungt med att dra på som en tok på vintern eftersom oljan tar ganska lång tid på sig att bli varm ordentligt när det är minus grader ute.
June 28, 2001
hur lång tid tar det för oljan att bli varm ?
tar det ovanligt lång tid ? för jag vet att an inte ska varva på Någon bil när den är kall, jag kör alltid lungt dom förtsa 20 min med morsans kärra.
sen går det lite snabbare i nedförsbackarna.
btw, använd radbyte lite oftare i texten, det blir lättare att läsa då.
November 4, 2001
Skulle jag köpa en ferrari, skulle jag använda den året om, sen får man väll sälja den om det blir för mycket problem, jävla skitbil isåfall.
Visst får man kanske ta hänsyn till att den är byggd för varmare klimat osv, men vårdar man den tycker jag den ska hålla.
//chrippaz
2 Guest(s)