February 17, 2004
Mean Machine wrote: CS är ett spel för fjortonåringar som tror de är nördar, hardcorenördarna är de som klockar. 😉
Tror det är fler som lirar Q3 här, faktiskt.
njaa inte bara fjortisar som lirar. CS är kul men tar för mycket tid. Hade de inte stängt ner mitt konto hade jag antagligen spelat mer. Enda nackdelen med CS är att det inte finns brudar som spelar, och det finns det på krogen. Därför väljer jag krogen :D/.
/Dani
Dani wrote: [quote=Mean Machine]CS är ett spel för fjortonåringar som tror de är nördar, hardcorenördarna är de som klockar. 😉
Tror det är fler som lirar Q3 här, faktiskt.
njaa inte bara fjortisar som lirar. CS är kul men tar för mycket tid. Hade de inte stängt ner mitt konto hade jag antagligen spelat mer. Enda nackdelen med CS är att det inte finns brudar som spelar, och det finns det på krogen. Därför väljer jag krogen :D/.
/Dani
Jodå, visst finns det tjejjer som lirar CS och CS:S..
Vi har 2 stycken i vårt "gäng"..23 och 29 bast..
Iofs är det 2 av 11 spelare..Inte så möe rent procentuellt..
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 2, 2003
Jonne88 wrote: Jag kan väl vara första å anmäla mig för Nordichardware även fast jag säkert suger mer än dom flesta.
Med risk för å bli kallad cs-fjortis.
Spelar personligen inte CS men gillar ideen att koppla ihop två forum med en vänskaplig match. Tråkigt att det inte välkomnades något vidare.
CS-fjortis är de som skriker och väsnas för att de blir sura när de spelar. Tycker du verkar ha rätt inställning.
Jätte skoj att någon ställer upp.
Jobbar jag inte just då ska man försöka få en spec plats.
GL 2 [aLL] 0ff y4! *FNizz*
Näe, nu jäklar i min lilla lådda.. Kikade in på TS forum och fick vibbar.. Nog ska det väl gå att få fram 7 göbbar som kan lira??
Jag tror med 99% säkerhet att jag kan deltaga på lördag ifall det kniper på folk..
iofs har jag inte spelat speciellt mycket CS 1.6 på senare tid, men några måste väl åtminstone försöka hålla fanan högt??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 23, 2002
ilg@dd wrote: Näe, nu jäklar i min lilla lådda.. Kikade in på TS forum och fick vibbar.. Nog ska det väl gå att få fram 7 göbbar som kan lira??
Jag tror med 99% säkerhet att jag kan deltaga på lördag ifall det kniper på folk..
iofs har jag inte spelat speciellt mycket CS 1.6 på senare tid, men några måste väl åtminstone försöka hålla fanan högt??
Hålla fanan högt? Genom CS? :)R
Delph1 wrote: Jag hoppas ni hittar spelare och jag instämmer i att det folk som inte tänker delta behöver heller inte kommentera och yttra sina tankar om CS, de som spelare det eller liknande. Det är inte det som det handlar om.
//Andreas
Uppenbarligen skrev du med för små bokstäver..
🙄 :cy:
macrus wrote: [quote=ilg@dd]Näe, nu jäklar i min lilla lådda.. Kikade in på TS forum och fick vibbar.. Nog ska det väl gå att få fram 7 göbbar som kan lira??
Hålla fanan högt? Genom CS? :)R
Genom att deltaga..
February 12, 2003
FilleMang wrote: Spelar personligen inte CS men gillar ideen att koppla ihop två forum med en vänskaplig match. Tråkigt att det inte välkomnades något vidare.
Jag instämmer här. Sen att jag nu olyckligt försökte framföra min syn på nörd vs. CS-spelare gjorde inga större under det heller.
February 12, 2003
macrus wrote: [quote=Mean Machine]Spelar personligen inte CS men gillar ideen att koppla ihop två forum med en vänskaplig match. Tråkigt att det inte välkomnades något vidare.
Vänskaplig?
Lägg av nu, det är en hatmatch likväl ett derby. 🙄
Och hur exakt lyckades du få det där till ett citat av mig? 😉
May 21, 2005
Lite info...
Server
Kommer köra på samma server som vi på ts körde på i helgen, alltså min server..
Hoppas att den funkar lika bra i helgen, som den gjorde då. Men det ska den nog
göra.. IP och lösen kommer jag skicka i ett PM till alla, så att bara vi som lirar har
tillgång till detta.. Det kommer under lördagen nångång.
Ventrilo
Vi kan väl köra på samma vent som vi hade sist misstänker jag ? Så får NH fixxa sin
egna. 🙂
Nicknames
Nicka gärna [NH] om du är i nh laget, och [TS] om du är i ts. Sen ditt nick på forumet.
Mer info kommer..
//Jollen & Liten amatör!
1 Guest(s)