Tsunamin, Svenskarnas fel?|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Tsunamin, Svenskarnas fel?
Tyrfing
Member
Medlem
Forum Posts: 2187
sp_UserOfflineSmall Offline
815082
January 5, 2005 - 7:15 pm
sp_Permalink sp_Print

BAhahahaha!!! :)R:)R:)R:)R

NES_Boy
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1308
815086
January 5, 2005 - 7:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Sjuka idioter som skriver nått sådant, önska att så många svenskar som möjligt ska dö eftersom att vissa är homosexuella 😕 :arg:
Den där pastorn försöker nog bara dölja något 😉

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
815149
January 5, 2005 - 8:56 pm
sp_Permalink sp_Print

UiOpL wrote:
THANK GOD FOR 3,000 DEAD AMERICANS!"

"Let us pray that God will send a massive tsunami to totally devastate the North American continent with 1000 foot waves moving at 500 mph!"

:hb:

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1644
815205
January 5, 2005 - 10:06 pm
sp_Permalink sp_Print

skinner wrote: Fick ipnummrena av en kompis till http://www.godhatessweden.com någon som vill ha dom?

Hackerlektion #1:
In i kör, skriv in cmd och tryck enter, skriv "ping *domän*" tada nu har du ip till servern som sidan är hostad på. Nu är det svåra avklarat, nu ska du bara göra resten också...

Nord
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 661
815300
January 5, 2005 - 11:58 pm
sp_Permalink sp_Print

Deuterium wrote: [quote=skinner]Fick ipnummrena av en kompis till http://www.godhatessweden.com någon som vill ha dom?

Hackerlektion #1:
In i kör, skriv in cmd och tryck enter, skriv "ping *domän*" tada nu har du ip till servern som sidan är hostad på. Nu är det svåra avklarat, nu ska du bara göra resten också...

Tackar =) Då har man lärt sig steg 1.
Bara till att förstå sig på resten också som sagt :bgrin:

"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain

Pojo
Member
Medlem
Forum Posts: 2239
815305
January 6, 2005 - 12:06 am
sp_Permalink sp_Print

Eftersom alla vet att det inte stämmer så varför disskutera med att lösa det med våld.

När man ser eran disskusion så slår ju tanken att detta måste ju stämma in på er eftersom ni bryr er.

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
815328
January 6, 2005 - 12:43 am
sp_Permalink sp_Print

ungefär lika sjukt som Flat Earth Society

http://www.flat-earth.org/

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
815409
January 6, 2005 - 6:56 am
sp_Permalink sp_Print

dree wrote: ungefär lika sjukt som Flat Earth Society

hittade det här i faq:et

11. Does this fit in with the Hollow Earth theory?
Yes. Beneath the Earth, or hanging off the edges, is a land populated by either green-skinned women or Nazis. All those claiming to have seen this have misinterpreted it to fit in with the spurious and false Spherical Earth theory.

HAHAHAHAHAHA

Dom tror hitler var från underjorden 😛

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
815428
January 6, 2005 - 9:43 am
sp_Permalink sp_Print

dree wrote: ungefär lika sjukt som Flat Earth Society

Discworld!!!! 😀

//Andreas

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
815454
January 6, 2005 - 10:17 am
sp_Permalink sp_Print

Vamp wrote: Hmm, varför blir jag inte förvånad? USA 🙄
Vid såna här tillfällen så hoppas jag att Iraq bombar USA.

Förklara för mig hur du inte ställer dig i exakt samma "felläge" som de du är arga på är i?

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
815467
January 6, 2005 - 10:33 am
sp_Permalink sp_Print

Deuterium wrote:
Förklara för mig hur du inte ställer dig i exakt samma "felläge" som de du är arga på är i?

Det är ju inte så svårt. Omedvetet är folk fördömmande när det kommer till "lägre stående" kulturer som Irak. De menar helt enkelt att man kan förvänta sig ett civiliserat beteende från ett civiliserat folk som amerikanerna, men att det är helt OK med barbariska handlingar från folk som är barbarer. Konstigt nog är det oftast samma folk som samtidigt beskyller alla för att vara rasister, när de oftast är dem själva som har de mest nedvärderande åsikterna.

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
815472
January 6, 2005 - 10:46 am
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Deuterium] Förklara för mig hur du inte ställer dig i exakt samma "felläge" som de du är arga på är i?

Det är ju inte så svårt. Omedvetet är folk fördömmande när det kommer till "lägre stående" kulturer som Irak. De menar helt enkelt att man kan förvänta sig ett civiliserat beteende från ett civiliserat folk som amerikanerna, men att det är helt OK med barbariska handlingar från folk som är barbarer. Konstigt nog är det oftast samma folk som samtidigt beskyller alla för att vara rasister, när de oftast är dem själva som har de mest nedvärderande åsikterna.

Tänkt iofs mer på det angångde att döda massor av oskyldiga för några i deras närhet har åsikter om att massor av oskyldiga ska dö för att några i deras närhet har fel åsikter...

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
815475
January 6, 2005 - 10:53 am
sp_Permalink sp_Print

V A D Å LOL?!

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
815495
January 6, 2005 - 11:31 am
sp_Permalink sp_Print

Deuterium wrote:
Tänkt iofs mer på det angångde att döda massor av oskyldiga för några i deras närhet har åsikter om att massor av oskyldiga ska dö för att några i deras närhet har fel åsikter...

Det är väl ett av de stora politiska problemen, och har väl alltid varit det. Hur mycket får individens frihet vara värd, och hur långt kan man gå för att försvara den?
Frågan kan väl också vändas till hur mycket den stora massans välbefinnande får kosta den lilla gruppens.
En gång i tiden ville man avskaffa den lilla gruppens profiterande på den stora massan, men idag har man nog gått för långt på andra hållet. Med en gigantisk steril klass, så blir det den lilla gruppens medel som sugs ut.
Socialdemokrater brukar prata om att arbetarklassen är den enda klassen som har en egentlig produktion. Men då kan man ju fråga sig varför de samtidigt har skapat den minst produktiva klassen vi någonsin har sett? Både USA-hatett och oviljan att arbeta för sitt uppehälle kom in i sverige under 68, och nu sitter de i ledande positioner över hela samhällsregistret. Jag är inte förvånad över att det ser ut som det gör idag.

Vad jag menade i mitt inlägg tidigare är att folk idag inbillar sig att det är USA som står för all ondska och inskränkthet i världen, och då får man komma med vilka icke underbyggda beskyllningar som helst. Vad de inte ser är att just de grupperna som nämns här, får vatten på sin kvarn genom deras fientliga beteende. De tokkristna har varit på ständig uppmarch ända sedan USA-hatet blev mer eller mindre legitimerat i europeisk media.

En intressant sak i den här tråden är ju det förakt som visas gentemot dessa grupperna. Man säger att de skulle misshandlas och så vidare, men samtidigt är dessa gruppernas hemskhet just att de är fientligt inställda till homosexuella och svenskar. Folk här tycker att det är OK att fördömma alla amerikaner, och som orsak så pekar man på en liten, isolerad grupps vanföreställningar om svenskar. Man nästan häpnar.

ultima
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 319
815498
January 6, 2005 - 11:35 am
sp_Permalink sp_Print

GUD: "Hum, nu ska vi straffa sverige...JAG VET!, jag skapar flodvågor i thailand!!!!"

DOOH till WBC...

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
815513
January 6, 2005 - 11:54 am
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: [quote=dree]ungefär lika sjukt som Flat Earth Society

hittade det här i faq:et

11. Does this fit in with the Hollow Earth theory?
Yes. Beneath the Earth, or hanging off the edges, is a land populated by either green-skinned women or Nazis. All those claiming to have seen this have misinterpreted it to fit in with the spurious and false Spherical Earth theory.

HAHAHAHAHAHA

Dom tror hitler var från underjorden 😛

20. Does Idaho exist
No. The existence of Idaho is a lie, fabricated by a conspiracy of cartographers, as is England (see question 10).

21. What about North Dakota?
That doesn't exist either.

också rätt sjukt 😀

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
815568
January 6, 2005 - 12:49 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Deuterium] Tänkt iofs mer på det angångde att döda massor av oskyldiga för några i deras närhet har åsikter om att massor av oskyldiga ska dö för att några i deras närhet har fel åsikter...

Det är väl ett av de stora politiska problemen, och har väl alltid varit det. Hur mycket får individens frihet vara värd, och hur långt kan man gå för att försvara den?
Frågan kan väl också vändas till hur mycket den stora massans välbefinnande får kosta den lilla gruppens.
En gång i tiden ville man avskaffa den lilla gruppens profiterande på den stora massan, men idag har man nog gått för långt på andra hållet. Med en gigantisk steril klass, så blir det den lilla gruppens medel som sugs ut.
Socialdemokrater brukar prata om att arbetarklassen är den enda klassen som har en egentlig produktion. Men då kan man ju fråga sig varför de samtidigt har skapat den minst produktiva klassen vi någonsin har sett? Både USA-hatett och oviljan att arbeta för sitt uppehälle kom in i sverige under 68, och nu sitter de i ledande positioner över hela samhällsregistret. Jag är inte förvånad över att det ser ut som det gör idag.

Vad jag menade i mitt inlägg tidigare är att folk idag inbillar sig att det är USA som står för all ondska och inskränkthet i världen, och då får man komma med vilka icke underbyggda beskyllningar som helst. Vad de inte ser är att just de grupperna som nämns här, får vatten på sin kvarn genom deras fientliga beteende. De tokkristna har varit på ständig uppmarch ända sedan USA-hatet blev mer eller mindre legitimerat i europeisk media.

En intressant sak i den här tråden är ju det förakt som visas gentemot dessa grupperna. Man säger att de skulle misshandlas och så vidare, men samtidigt är dessa gruppernas hemskhet just att de är fientligt inställda till homosexuella och svenskar. Folk här tycker att det är OK att fördömma alla amerikaner, och som orsak så pekar man på en liten, isolerad grupps vanföreställningar om svenskar. Man nästan häpnar.

Precis det jag syfta på, formulera mig dock lite sämre och använde bara en mening 😀

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
815588
January 6, 2005 - 1:24 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Deuterium] En intressant sak i den här tråden är ju det förakt som visas gentemot dessa grupperna. Man säger att de skulle misshandlas och så vidare, men samtidigt är dessa gruppernas hemskhet just att de är fientligt inställda till homosexuella och svenskar. Folk här tycker att det är OK att fördömma alla amerikaner, och som orsak så pekar man på en liten, isolerad grupps vanföreställningar om svenskar. Man nästan häpnar.

Precis det jag syfta på, formulera mig dock lite sämre och använde bara en mening 😀

Om man istället pekar på de amerikaner som tillåter att sådana här grupper existerar... Låter det bättre?

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
815617
January 6, 2005 - 1:55 pm
sp_Permalink sp_Print

DiDi wrote: [quote=denstore][quote=Deuterium] En intressant sak i den här tråden är ju det förakt som visas gentemot dessa grupperna. Man säger att de skulle misshandlas och så vidare, men samtidigt är dessa gruppernas hemskhet just att de är fientligt inställda till homosexuella och svenskar. Folk här tycker att det är OK att fördömma alla amerikaner, och som orsak så pekar man på en liten, isolerad grupps vanföreställningar om svenskar. Man nästan häpnar.

Om man istället pekar på de amerikaner som tillåter att sådana här grupper existerar... Låter det bättre?

Varför ska de förbjuda folk att inneha en åsikt?

skinner
Member
Medlem
Forum Posts: 2394
815718
January 6, 2005 - 3:29 pm
sp_Permalink sp_Print

En kille mailade till sekten med ett påhittat mail om att han var bög och ville gå med i deras kyrka. Läs detta men börja med att läsa orginalmedelandet längst ner.

http://metric.sytes.net/phelpes.html

You cannot relate to our preaching because you are a feces-eating, rimming, pickle puffing, manhole inspector of the devil and you're headed straight to hell.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 284
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL