November 1, 2002
Ärade medborgare. Det är för mig en stor ära att få presentera för er ett videoklipp som kommer att förändra er syn på torktumlaren i tvättstugan för evigt. :bgrin:
http://www.marty.nu/moviez/tumlaren.mpeg
I egenskap av webbmästare för marty.nu rekommenderar jag er att tanka hem detta fantastiska videoklipp som är inspelat på eget bevåg av våra VIP-medlemmar. :eye:
September 12, 2002
February 1, 2002
en på pickledeggs gör ju samma fast han hoppar in i den själv och den går både snabbare och längre..
November 1, 2002
PHaT chrippaz wrote: [quote=kottetrance]Tumlaren....Kass kameraman skulle väl filmen heta...
Håller fullständigt med, kan man inte ens filma det där så att man ser vad som händer måste man nog gå en rejäl nybörajrkurs i hur man håller en filmkamera.
Jag kanske kan tillägga att varken själva tumlaren eller kameramannen var särskilt nyktra när dådet utfördes. :cy:
November 3, 2002
:arg: Sluta klaga på min insats som kameraman! PHaT chrippaz kanske skulle överväga att gå en stavningkurs också för den delen..
Är övertygad om att nån av er absolut inte skulle kunnat filma på ett bättre sätt, det skulle ni förstå om ni visste vad det var för kamera som användes och hur jävla lite utrymme det var på den aktuella platsen.
[/code]
April 14, 2001
-Magnus- wrote: :arg: Sluta klaga på min insats som kameraman! PHaT chrippaz kanske skulle överväga att gå en stavningkurs också för den delen..
Är övertygad om att nån av er absolut inte skulle kunnat filma på ett bättre sätt, det skulle ni förstå om ni visste vad det var för kamera som användes och hur j**la lite utrymme det var på den aktuella platsen.
[/code]
Håller med dig Magnus! Så noga är det väl ändå inte, det är ju själv innehållet som är kul.....hehe innehållet 🙂
November 4, 2001
-Magnus- wrote: :arg: Sluta klaga på min insats som kameraman! PHaT chrippaz kanske skulle överväga att gå en stavningkurs också för den delen..
Är övertygad om att nån av er absolut inte skulle kunnat filma på ett bättre sätt, det skulle ni förstå om ni visste vad det var för kamera som användes och hur j**la lite utrymme det var på den aktuella platsen.
[/code]
Hur kan du vara övertygad om det? "PHaT chrippaz kanske skulle överväga att gå en stavningkurs också för den delen.."
också? Vad skulle jag göra mer än att gå en stavningskurs? Man har väll rätt att ge kritik utan att du får hybris!? [/b]
2 Guest(s)