January 4, 2001
MrWeizel wrote: [quote=[NH]Noddan]Oooh det är sånt här som verkligen värmer och får en att orka fortsätta 🙂
trodde det var delad kroppsvärme med Coore, men jag hade tydligen fel :bgrin:
Haha... visst föredrar jag det motsatta könet, men noddan är ju nästan som en qinna, med sitt långa hår och allt... så visst funkar det.. 😉
July 27, 2002
MrWeizel wrote: NH är bästa forumet jag hittat, tycker det är rätt personligt iaf 😀
menar,
*CoLiCs olyckor
*Callisters skryt
*Kråkans enorma självinsikt
*Rutgers sjuka matte och fysikkunskaper
*pappa Skidans skyddande vingar
*Wiggers häck i alla "Hur ser du ut"-trådar
*Pim_s oväsentliga men sjukt roliga kommentarer
*Smirnoffs önskan om att Sovjet återuppstår
*Öwalls mössa
*Minds race mot 10 000 inlägg
och framförallt:
Guenos ständiga tabbar när det är qvinns inblandade och hans "Tredje kula" :bgrin:är inte detta personligt så säg!!
vi är ju som en enda stor familj 😀
Stor elogé till alla i crewn, utan er hade jag, och väldigt många andra, inte haft vårt favoritställe kvar!!
Tackar och bugar, tror jag
January 28, 2003
Coore wrote: [quote=MrWeizel][quote=[NH]Noddan]Oooh det är sånt här som verkligen värmer och får en att orka fortsätta 🙂
trodde det var delad kroppsvärme med Coore, men jag hade tydligen fel :bgrin:
Haha... visst föredrar jag det motsatta könet, men noddan är ju nästan som en qinna, med sitt långa hår och allt... så visst funkar det.. 😉
som Ali G å hans kompis Fred eller va han heter..
Noddan drar back picken så ser han ut som en qvinna tills han vänder sig om :bgrin:
January 23, 2002
Callister wrote: Sen är det faktiskt sant att nordichardware är ett schysst ställe. :bok:
Men inge kul o ha en varning som man fick av gelé gubben :arg:
Äh, är ju så många som har varningar så det är ju som vilken medlem som helst 😀
Kan inte annat än att hålla med MrWeizel på hans punkter som radades upp på föregående sida. =DO
:worshipp: NH Crew :worshipp:
Finns en risk att det blir mer rövslickeri i denna tråden än vad det är vid spybars ingång :bgrin:
July 27, 2002
Steel wrote: [quote=Callister]Sen är det faktiskt sant att nordichardware är ett schysst ställe. :bok:
Men inge kul o ha en varning som man fick av gelé gubben :arg:
Äh, är ju så många som har varningar så det är ju som vilken medlem som helst 😀
Kan inte annat än att hålla med MrWiezel på hans punkter som radades upp på föregående sida. =DO
:worshipp: NH Crew :worshipp:
Finns en risk att det blir mer rövslickeri i denna tråden än vad det är vid spybars ingång :bgrin:
Sen när man kommer upp i veteran inlägg så kommer "En Varning" förstöra allting.. 🙁
Då kommer jag hem till Skiroy med dildo och kaviar och tvingar honom att ändra :cy:
January 23, 2002
DeDeath wrote: [quote=MrWeizel][quote=Callister]Men inge kul o ha en varning som man fick av gelé gubben :arg:
böla, du förtjänade den precis som jag å stålis gjorde
Varför fick alla dessa varningar?
https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=65727
Där har du anledningen till varför jag fick min :bgrin:
Men jag hyser inget agg mot Coore för det. 😀
1 Guest(s)