July 27, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Callister]Jag fick min varning bara för någon guitarr-latex-******* flumma med mig 🙂
du lever i förnekelse, dags att vakna kanske??
du hade gjort dig förtjänt av den sedan länge, var fan på tiden du fick den...
konstigt att inte allt Nostra-tjat hjälpte dig
Jadu, man vill ju inte erkännar sina tabbar. :bgrin:
Nostra skulle dessutom inte ta bort min varning om jag så beggade och bad. Men skulle jag bli bannad skulle jag kunna gnäbba om att jag jobba i nätverket :bgrin:
July 27, 2002
Blaxxor wrote: NH Äger ALLA forum jag varit och besökt, och Callister, att bli benämd bland NH's kändisar ska du vara tacksam för, även om det kan vara nåt "negativt" 😛 Det hade iaf jag varit 😀
Det är små detaljer som gör att man stannar ja, och känslan av att man "känner" de flesta stammisarna. 8)
Colic´s olyckor är en höjdare :bok:
January 4, 2001
Steel wrote: Jag och Coore löste problemen vid min varning som män. [Image Can Not Be Found]
Coore->[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]<-Steel
Steel-> :pidu: <-Coore :bgrin:
haha... ja, men se vad en varning kan göra... nu är du ju jätteduktig i forumet... 😉
February 22, 2003
Sometimes you want to go
Where everybody knows your name,
And they're always glad you came;
You want to be where you can see,
Our troubles are all the same;
You want to be where everybody knows your name.
nynnar på Cheers theme sången
den passar verkligen in på NH alla vet vilka alla är nästan
T.e.x alla känner till mig 😀
July 27, 2002
BelGarath wrote: Sometimes you want to go
Where everybody knows your name,
And they're always glad you came;
You want to be where you can see,
Our troubles are all the same;
You want to be where everybody knows your name.nynnar på Cheers theme sången
den passar verkligen in på NH alla vet vilka alla är nästan
T.e.x alla känner till mig 😀
Enda jag vet om dig är att du gillar att ta bilder på dig själv, och du försöker använda pim_ s skrivkunskaper i att blanda sanning med sarkasm.
June 28, 2001
Blaxxor wrote: NH Äger ALLA forum jag varit och besökt, och Callister, att bli benämd bland NH's kändisar ska du vara tacksam för, även om det kan vara nåt "negativt" 😛 Det hade iaf jag varit 😀
well, det kan vara lite jobbigt när det springer fram småflickor på gatan och ber om autografer och nästan sliter av en kläderna för att få souvenirer.
January 28, 2003
Callister wrote: Men skulle jag bli bannad skulle jag kunna gnäbba om att jag jobba i nätverket :bgrin:
det BORDE betyda att du vet vilka reglerna är, eller har jag fel?!?
dessutom tror jag att Skidan och grabbarna skiter i var du "jobbar" om du börjar göra dig förtjänt av en ban... det är den klara bilden jag har iaf, och jag tror den stämmer överens med verkligheten dessutom 😉
sedan måste jag komplettera min lista:
Kompletterad Lista wrote:
*CoLiCs olyckor
*Callisters skryt
*Kråkans enorma självinsikt
*Rutgers sjuka matte och fysikkunskaper
*pappa Skidans skyddande vingar
*Wiggers häck i alla "Hur ser du ut"-trådar
*Pim_s oväsentliga men sjukt roliga kommentarer
*Smirnoffs önskan om att Sovjet återuppstår
*Öwalls mössa
*Minds race mot 10 000 inlägg
och framförallt:
Guenos ständiga tabbar när det är qvinns inblandade och hans "Tredje kula" :bgrin:Edit:
*x-pers hemmaknåpade experiment och all hans erfarenhet, trots den ringa åldern av 16 år
*nivamans ständiga lyckade försök i överbevisandet av överstående experiment (+ 95% av de andra forumiterna :P)
*UndaCs doppande av direktören i "vissa pomiskuösa kvinnor" som han så fint uttryckte det
*Deadlegs sexiga häck som säger "Kolla på mig, jag är en grekisk strandraggare!!"
*Vaniljflickan och BubbleAng3l för att ni bidrar med er kvinnliga intelligens, och skönhet 😉
*Till alla aktiva i relations- och sextips-trådarna 😀
som Metz uttryckte det;
"HAHA, alla datornördar samlas för att diskutera lösningen på ett problem de aldrig varit utsatta för"
January 4, 2001
Mind wrote: [quote=Blaxxor]NH Äger ALLA forum jag varit och besökt, och Callister, att bli benämd bland NH's kändisar ska du vara tacksam för, även om det kan vara nåt "negativt" 😛 Det hade iaf jag varit 😀
well, det kan vara lite jobbigt när det springer fram småflickor på gatan och ber om autografer och nästan sliter av en kläderna för att få souvenirer.
Man vänjer sig, har jag gjort iaf...
:bgrin:
July 18, 2003
Det bästa med NHs forum är enligt mig att man slipper svar på frågor där det bara står "rtfm", "ta reda på det då" eller "Om du inte kan något så låt bli". Dessa är/var vanliga på sweclockers forum, har gått över helt till NH!
Bugar för NH!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
December 15, 2002
Ja NH är ett härligt ställe, alla världens rosor till Er som jobbar med nätverket.
Underbart med en plats där alla vill höras mest och där vi kan tävla om att försöka missförstå varandra så mycket som möjligt. Men också en plats som besitter stor kunskap och en jäkla massa glimten i ögat.
January 25, 2004
*blitz* wrote: Det bästa med NHs forum är enligt mig att man slipper svar på frågor där det bara står "rtfm", "ta reda på det då" eller "Om du inte kan något så låt bli". Dessa är/var vanliga på sweclockers forum, har gått över helt till NH!
Bugar för NH!
Precis vad ja tycker :bgrin:
June 17, 2002
Trivs oxå jävligt bra här...=)
Keep up the good work..
Även om jag tycker Modarna e liiite för hårda.. men men.. det e ju diktatur så vad gör man.. iaf så e det ändå bra stämning o så.. skulle nog bara blir jobbigt med allt skitsnack om inte moddarna censurera o låste trådar...
men som sagt.. censurerar liite för mycket tycker jag...
Men i det stora hela e det ett PERFEKT forum!!!
2 Guest(s)