January 25, 2004
jo det var så att ja fick min vattenpump till vattenkylningen för några veckor sedan men ja fick inga saker med den, som tex slangkopplingar så ja limmade slangarna på pumpen. så hade ja tills ja fick slangkopplingarna, men till saken hör att fick 1st halvtumm och 1st 3/8 adapter så en adapter var för liten.
men ja tröck dit slangen och sedan dit med en slangklamma och det funkade en stund sedan så läckte det lite så ja rev allt igen.
och då var det så att det var lite vatten kvar i slangarna och det kom "lite" på mobot och graffet så ja tog en hårblås och nötte i ca 20 min.
sedan skulle ja testa den startade utan problem gick ner och åt efter 20 min slocknade skärmarna och det gick inte att starta den. så ja tog fram stora bordsfläckten som ja har på sommaren och lät den stå så ett tag.
efter mycket om och men så startade den med lite problem i böjan.
men gick upp 04:00 i morse bara för att få sitta och kolla så att allt funkar.
får 49poäng minnde i 3dmark 2001 😉
själv tycker ja att ja hade lite tur där eller vad säger ni ? :bgrin:
ska lägga upp chassit i dag eller i morgon
February 21, 2003
tur å tur? 😉 HEHE
tycker du är klantig som försökte LIMMA 😉
fnissfniss
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
January 25, 2004
festisMER wrote: Jag skulle säga tur i oturen.
varför säger du då ? det var ju inget som gick sönnder !
och sedan så årkade ja inte vänta på att ja skulle få kopplingarna 🙂
men nu fungerar det så men kan tydligen få lite vatten på sakerna och att det fungerar, men det är ju inget att rekomendera 😉 (att ha vatten på elektriska saker alltså)
2 Guest(s)