August 22, 2005
Campaigner wrote: [quote=Catstyle] Att ND är eliten av SD är skrattretande att påstå.
Topparna i ND blev uteslutna ur Sverigedemokraterna pga att de inte delade partiets synpunkter, pga att de var rasister, och pga att de var allmänt odugliga.
ND är eliten av SD! För 10 år sedan var SD ett parti som alla nationella kunde rösta på. 1995 när Mikeal Jansson tog över så gjorde han SD allt mer liberalt och gav upp dess gamla värderingar. Detta ledde till stora debatter inom partiet som slutade med att de mest radikala/seriösa gick ur SD och startade ett nytt parti.
Dessutom är det nog SD som är odugliga. Jag var med i SDU i 1 år och det enda som hände var ETT ENDA möte i början! Jag ringde varannan dag o frågade vad som skulle hända men inget hände!!
Visste du att Mikael Jansson tog ner sin Torshammare affisch han hade i ett rum när några journalisterna sa: "är inte det lite extremt med en sådan affisch?"
Och saken som fick bägaren att rinna över var när han kommenterade Fadime hedersmordet i stil med: "Det var ju tråkigt att detta hände, annars hade det kunnat bli ett lyckat fall av assimilation"!
Catstyle wrote:
Självklart blev dessa smygnazister arga och när de sedan startat upp sitt eget parti började smutskastningen.
Klart dem blir arga när partiet dem kämpat för i många år bara överger värderingarna som dem var med att bygga upp! Nu försöker ND få folk att inse att SD inte står för det dem ursprungligen gjorde och att det numera bara finns 1 nationellt demokratiskt alternativ.
Catstyle wrote:
Numera ägnar sig ND åt att springa runt i staden med svenska flaggor och tro att de får sympati på så sätt.
Dem försöker visa att det fortfarande finns nationella krafter som kämpar för ett svenskt Sverige.
På vilka punkter är SD liberaler? Visa i partiprogrammet
Varför skulle han inte uttala sig så om fadime, det är ju sant.
Att ta ner en affisch när någon önskar är inget märkvärdigt, dessutom har det noll med SD's politik att göra.
Angående ND, ska dom nu försöka visa att det finns nationella alternativ kanske dom borde satsa på att sluta attackera pride-festivaler och se över sin politik.
Att de dessutom har NSF som vakter vid sina små gulliga möten gör inte saken bättre.
February 21, 2003
Öwall wrote: Sen det där med Sikh-dolkarna, stämmer det verkligen? Det låter väldigt konstigt att man skulle låta en grupp människor bryta mot grundlagen.
Religionsfrihet i all ära, men det är ju löjligt.
Det är helt sant. Det var en dokumentär om det på TV:n för inte så länge sen. De hade fått dispens från knivlagen, precis yrkesmän får bära kniv i tjänst får även sikher bära kniv för att det strider mot deras religion.
Men vet ni vad det sjukaste är. De har kniven bl a annat för att de ska kunna begå självmord om de blir våldtagna och på så sätt besudlade 🙄
October 28, 2002
Strasser wrote: Jag håller med om de flesta inlägg här!!! Problemet är, gör jag det och står för det blir jag stämplad som rasist på direkten. Är detta vad som krävs för att bli rasist? MÅ SÅ VARA, JAG ÄR EN STOLT RASIST, i så fall.
:worshipp:
Kallar du sossarna liberaler jerry? Det var en smäll på käften till alla liberaler.
July 19, 2001
Men han gillade Strassers inlägg fast kommenterade Jerrys 😛
Hursomhelst så är jag trött på allt jävla skitsnack från socialdemokraterna.. Göran Persson sparkade ju de medarbetarna som inte stödde EMU frågan.. Det är ju helt sjukt, det blev fan ett nej! Då ska ju Göran sparka sig stjälv! AArgh.. Jag blir så jävla sur på dendär jävla lögnaren..
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: Men vet ni vad det sjukaste är. De har kniven bl a annat för att de ska kunna begå självmord om de blir våldtagna och på så sätt besudlade 🙄
VA??!?!?!?! 😮
det är ju samma som få tillåtelse att använda en kniv på offentliga platser med dödliga avsikter!!!
var i HELVETE ÄR DETTA JÄVLA INTEGRATIONSÄLSKANDE LANDET PÅ VÄG?!
alltså, jag kokar inombords för tillfället.. ska nog diskuteras en del på samhällslektionen imorron, det är en sak som är säker!! 👿
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Ogrebeast]Men vet ni vad det sjukaste är. De har kniven bl a annat för att de ska kunna begå självmord om de blir våldtagna och på så sätt besudlade 🙄
VA??!?!?!?! 😮
det är ju samma som få tillåtelse att använda en kniv på offentliga platser med dödliga avsikter!!!
var i h*****e ÄR DETTA JÄVLA INTEGRATIONSÄLSKANDE LANDET PÅ VÄG?!
alltså, jag kokar inombords för tillfället.. ska nog diskuteras en del på samhällslektionen imorron, det är en sak som är säker!! 👿
Du får ansluta dig till den webbsida jag har klurat på ett bra tag. Den ska belysa hur det svenska sunda förnuftet är som bortblåst i dagens samhälle.
Jag, Catstyle, Hauk och några till är med än så länge...
3 Guest(s)